brrrrm Vloženo 16. Prosinec 2020 Vloženo 16. Prosinec 2020 Aj hlúpy Climatronic v F3 je stále lepší ako akýkoľvek manuál. Inak v F3 sa nedá regulovať intenzita fúkania v AUTO režime. v Octavii a vyššie sa to myslím dá, videl som to tu niekde na fóre. V F3 teda v extrémnych prípadoch idú furt otáčky na max, kým sa skutočná teplota nezačne približovať k požadovanej teplote. Vo vyšších modeloch sa dajú tieto max otáčky obmedziť. Opravte ma, ak sa mýlim. 1 Citovat
Dodi 15 Vloženo 16. Prosinec 2020 Vloženo 16. Prosinec 2020 Co je a není lepší bych nechal na každého vlastním uvážení, někomu vyhovuje to a někomu ono. Další je využití auta, kdy určitá sorta do Lídlu nebo na hřbitov ten climatronic moc nevyužije, naproti tomu nějaký denní letec určitě. Každé ovládání má svoje a byť manuál je sociál vzhled, tak mě v Rapidu max vyhovuje. Opačně v Kamiqu ženy s climatronicem je ovládání za jízdy o rozbití držky, ale zase to dobře vypadá. Ať si každý pokud bude mít možmost vybere sám dle svého uvážení, potřeb, popř.zkušeností. 1 Citovat
ben06 Vloženo 16. Prosinec 2020 Vloženo 16. Prosinec 2020 Já mám první vlastní auto s klimatronikem (taky Rapida) a tím jakákoliv regulace teplotní pohody v interiéru pro mě v podstatě skončila. Jezdím téměř stále na 20°C v režimu Auto, ať už se reklamovaný kompresor točí (po Sandenu je Denso). V O1 mám manuál, v F1 nic. Za mě už jen klimatronik, ale je pravda, že ho nemusí třeba ti sváteční jezdci využít. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.