Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Aj hlúpy Climatronic v F3 je stále lepší ako akýkoľvek manuál. Inak v F3 sa nedá regulovať intenzita fúkania v AUTO režime. v Octavii a vyššie sa to myslím dá, videl som to tu niekde na fóre. V F3 teda v extrémnych prípadoch idú furt otáčky na max, kým sa skutočná teplota nezačne približovať k požadovanej teplote. Vo vyšších modeloch sa dajú tieto max otáčky obmedziť. Opravte ma, ak sa mýlim.

Vloženo

Co je a není lepší bych nechal na každého vlastním uvážení, někomu vyhovuje to a někomu ono.

Další je využití auta, kdy určitá sorta do Lídlu nebo na hřbitov ten climatronic moc nevyužije, naproti tomu nějaký denní letec určitě.

Každé ovládání má svoje a byť manuál je sociál vzhled, tak mě v Rapidu max vyhovuje.

Opačně v Kamiqu ženy s climatronicem je ovládání za jízdy o rozbití držky, ale zase to dobře vypadá.

Ať si každý pokud bude mít možmost vybere sám dle svého uvážení, potřeb, popř.zkušeností.

 

Vloženo

Já mám první vlastní auto s klimatronikem (taky Rapida) a tím jakákoliv regulace teplotní pohody v interiéru pro mě v podstatě skončila. Jezdím téměř stále na 20°C v režimu Auto, ať už se reklamovaný kompresor točí (po Sandenu je Denso). V O1 mám manuál, v F1 nic. 

Za mě už jen klimatronik, ale je pravda, že ho nemusí třeba ti sváteční jezdci využít. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...