Taffy Vloženo 7. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2020 Ahoj, u mého S3 2.0tsi 206kw při volnoběhu (spíše když je motor zahřátý) se občas stane, že poskakují otáčky, není to nic razatního 3-5x škubne lehce +/-100 otáček. Olej je ok. Nestalo se Vám to někomu ? Čím víc čtu zahraniční diskuze, tím víc se v tom utápím. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3TFlash Vloženo 7. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2020 Kolik máš najeto ? zkontroluj PCV ventil (odvětrávání klikové skříně) toto muže zpusobovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Taffy Vloženo 8. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2020 Najeto mám 147t km. Zde ještě výpis, co ukázala diag. Address 01: Engine (J623-CJXA) Labels:. 06K-907-425-V1.clb Part No SW: 3G0 906 259 B HW: 06K 907 425 B Component: 2.0l R4 TFSI H13 0001 Revision: --H13--- Coding: 0C1D00322466010B3004 Shop #: WSC 73430 790 00063 ASAM Dataset: EV_ECM20TFS0203G0906259B 001002 ROD: EV_ECM20TFS0203G0906259B_SK48.rod VCID: 2B02F64B53873003D71-807E 2 Faults Found: 21392 - Control Module for Exhaust Flap P14AB 00 [109] - Mechanical Malfunction Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 147775 km Date: 2020.11.07 Time: 10:49:14 Engine speed: 803.50 /min Normed load value: 20.8 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 84 °C Intake air temperature: 17 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.804 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine: operating status: IS STATE_LS_SAE[1]: CL T_AST_SAE: 623 s MAP_MES_SAE: 32 kPa Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 1.987 V FAC_TPS_1_SAE: 13.281250 % FUP_H_SAE: 3850.0 kPa 14870 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0011 00 [096] - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 147799 km Date: 2020.11.07 Time: 12:04:24 Engine speed: 1399.25 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 37 km/h Coolant temperature: 97 °C Intake air temperature: 39 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.726 V Unlearning counter according OBD: 39 Engine: operating status: PUC CAM_VCP[IN_1]: 1.797 ° CAM_SP_IND_VCP[IN_1]: 15.000 ° MAP_MES_SAE: 30 kPa Engine oil temperature: 103.0 °C PWM_HLD_VCP[IN_1]: 18.494 % STATE_PWM_VCP[IN_1]: ACT Readiness: 0000 0000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 27. leden 2021 Sdílet Vloženo 27. leden 2021 Řeší se to tady. Měl jsem stejný problém. Vyměnil jsem na začátku ledna olej, olejový filtr, vzduchový filtr a dolil chladící kapalinu a už to neškube. Možná to dělá ten vzduchový filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajky Vloženo 11. Duben 2021 Sdílet Vloženo 11. Duben 2021 Viem ze tato chyba sa objavuje pomerne casto,presne takto zacina.Skus si na chvilu pozicat magnet prestavenia vacky a uvidis ako sa bude auto chovat.Takto to zacalo na svagrovej rs a po case isiel motor po zohriati na volnobeh ako traktor az dokazal aj zhasnut.Riesenie bola vymena prestavovaca na sacej vacke a je klud. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Taffy Vloženo 1. Listopad 2021 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2021 FYI: problém vyřešen výměnou centrálního magnetu (seřízení vačkového hřídele). A tímto děkuji @bajky za užitečnou radu 👍 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.