Jump to content

bajky

Uživatel
  • Posts

    130
  • Joined

  • Last visited

About bajky

  • Birthday September 23

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bajky's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

35

Reputation

  1. Nemam sice taku motorizaciu ako ty-mam 1,8TSi 132kw manual,ale saharu som nemenil(i ked podla tej tabulky by mala byt vymenena) a aj napriek tomu som tahal bez problemov aj tazsi prives-zhruba 1,2 tony.Podla mna ak sa Ti otvaraju zaluzie,tak problem bude v chladiacom systeme-vodna pumpa,pridavne cerpadlo alebo komora termostatu.Na diagnostike Ti nehlasi ziadnu taku zavadu? Ze sa auto hreje do kopca sa Ti ako prejavuje?Na kolko vystupi teplota?
  2. Ak mas auto pred rokom vyroby 2017 resp modelovy rocnik 2018,vymenil by som ju asi preventivne za tu s lepsou konstrukciou.Nemusi byt totiz zaseknuta v polohe plne zakryta.
  3. Vyskusaj este jednoduchy test.Nastartuj studeny motor-zaluzie su zatvorene.Pripoj k taznemu prives(staci aj nosic na bicykle,aby bolo nieco v elektrickej zasuvke.Zaluzie by sa mali okamzite otvorit. Ja mam vsak este jedno podozrenie-podla mna ti viazne vodná pumpa.To elektricke ovladanie v urcitych rocnikoch mava problemy.Uviazne v polohe prekrytych lopatiek a motor sa hreje.
  4. Za normalnych okolnosti pri spravnej demontazi a montazi vybojok by nemalo dojst k rozladeniu,pozor ale na aby si pri montazi nevyvijal vacsiu silu a netlacil na modul priliz,tak moze dojst k jemnemu posunu,ale nic tragicke,treba robit vsetko s citom.
  5. Ahoj.Toto s najvacsou pravdepodobnostou nepojde,je to aj vec bezpecnosti.Predstav si ze by si soferoval a nejakym neopatrnym pohybom stlacil nejaku volbu a sedadlo by sa Ti zacalo odsuvat.Toto naozaj nie je uplne dobry napad.
  6. Ahoj.Predpokladam ze u Teba doslo k zatuhnutiu ovladania obtokoveho ventilu ovladaneho elektroventilom.Nemal si auto nejaky cas odstavene?Tato situacia sa na zahrnicnych forach pomerne casto opakovala na nasich motoroch 1,8-2,0tsi.Mrkni diagnostiku ale predpokladam chybu ovladania obtokoveho ventilu.Riesenie je bud chemicke cistenie alebo repas.
  7. Dufam ze ten naklon ti uz na regloskope nakoniec naladili na -1%,ked mali k dispozicii techniku.Inak je to s rakou presnostou ako by si to robil na stene podla postupu hore.
  8. Ver tomu ze na tej 10m stene a pri dodrzani tohto postupu sa "pomylis"radovo o centimeter hore dolu,co znamena o 1m dosvitu menej alebo viac.takto daných ludi vies aspon skontrolovat.. Prepinac nechaj v polohe AUTO
  9. Ak nepomoze servis tak pls v rovnej podzemnej garazi si vezmi meter a urob nasledovne ako kontrolu-postav sa auto oproti 10m vzdialenej stene-meraj cca od pozicie sosovky vo svetle po stenu.Zmeraj si vysku stredu sosovky od vozovky-cca 75cm(tu pozor na spravnu hodnotu-dostanes hodnotu X)nasledne si na protiľahlej stene naznac vysku ktora bude tvoja vyska X-10cm.Tym dosiahnes spravnu vysku resp sklon svetlometov.Stranovo nastavit je to uz komplikovanejsie(musel by si mat presne stenu kolmo voci autu a nejak preniest na 10m stenu poziciu stredu auta).
  10. Ahojte.Presne ako viaceri pisete.Nastavenie svetiel je uplne rovnake co do principu ci sa jedna o halogeny,xenony,led alebo led Matrix.Matrix modul ako aj bixenony maju pevne spojenu funkciu stretavaciek s dialkovymi. Dolezite este je,aby sa nastavenie svetiel urobilo pri nastartovanom motore,pretoze sa spysti referencny beh,kedy si servomotorceky najdu referencnu polohu. Co vsak moze prave tento rozdiel sposobovat je kalibracia kamery,ktora objekt zaznamena,ale nespravne vyhodnoti jeho polohu a vyrezava kuzel inde ako treba-nemal si niekedy vymenu celneho skla,alebo dorabanu aj kameru? A este jedna vec moze byt ak su nespravne urobene parametrizacie voci autu,cize servo motorceky sa ovladaju nespravne-naklon a natocenie-ta je vsak menej pravdepodobna,ze by niekto zasiahol do ovladacich pomerov.
  11. Neviem ci je to len domnienka,ale auta 4*4 ktore z vyroby nemaju pripravu na tazne mozu mat tuto vec obmedzenu kvoli nadrzi na adblue a ulozeniu nadrze.To mi pride ako jeden z moznych dovodov,preco to nejde,a mozno je za tym este cast kabelaze ktora je robena asi inak.mozno to niekto potvrdi.Pred casom som sa presne toto pytal,ci uz to niekto bez problemov absolvoval,mam jedneho Supa 4*4 ale zatial bez tazneho
  12. Je to v podstate jednoduche,nutne je zistit ake prvky vybavy mas aktualne.Potom podla hardware Ti vieme poradit co vsetko pojde. Odkial si?Ked tak posli SS.
  13. Tento magnet je zial z nejakeho dovodu dost poruchova zalezitost,zvycajne okolo 100-130tis km zacne robit somariny.Vacsinou ide o ten na sacej vacke.
  14. bajky

    Autobatéria

    Auto tuto info ma pravdepodobne z motorceka dotahu zamku.Isiel by som naozaj tym smerom ale pre istotu by som skontroloval kabelaz v prechodke zadnych dveri.
  15. bajky

    Autobatéria

    Ano,aj dokodovanie niektorych funkcii ,ktore su za normalnych okolnosti viazane na vypnutie pri vypnutom zapalovani,alebo po otvoreni dveri sofera(napr servo riadenie aktivne mimo behu motora,zatvaranie okien nastavene aj po otvoreni dveri a vypnutom zapalovani a rozne ine)
×
×
  • Create New...