Přejít na obsah

Niekedy sa neaktivuje tempomat


ministry078

Doporučené příspěvky

Zdravím. Občas sa mi neaktivuje tempomat. Problem sa objavuje sporadicky raz za čas po naštartovaní, že nie je aktivovaný. Nepomôže prepnuť páčku. Len keď vypnem zapalovanie a znovu zapnem, tempomat je už potom aktívny aj počas celeho dňa.  Vadná páčka to nebude, pretože to by robilo stále.  Dnes som počas pomalej jazdy po meste vypol motor, nasledne naštartoval a tempomat nabehol. Diagnostika neukázala žiadnu vadu. Máte niekto podobný problém ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Niekedy sa neaktivuje tempomat
  • o 1 měsíc později...

Stává se mi úplně to samé. Infotainment nehlásí ve stavu vozu žádný problém, nikde se nerozsvítí žádná kontrolka a tempomat prostě nefunguje. Po opětovném nastartování vše funguje. Diagnostika mi píše tyto závady:

Adresa 01: Motor (J623-DFHA)       Labely:. SVO\04L-907-309-V1.clb
   Řídící jednotka SW: 04L 906 026 RA    HW: 04L 907 309 P
   Díl: R4 2.0l TDI   H26 6580  
   Revize: B4H26---    
   Kódování: 0125003A04761D083000
2 závad nalezeno.
17165 - Datová sběrnice; přijatá chybová hodnota 
          U1123 00 [039] - -
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 6
                    Frekvence závad: 3
                    Kilometry: 16667 km
                    Datum: 2020.11.13
                    Čas: 17:42:33

                    Otáčky motoru: 1192.50 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 24.7 %
                    Rychlost vozidla: 0 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 1 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 1 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
                    Napětí svorky 30: 11.080 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 40
                    Varianta ACC-Bits 0-7: 2
                    Spínač regulace rychlosti-Bits 0-7: 2
                    Spínač regulace rychlosti: ovládání-Bits 0-7: 0
                    Spínač regulace rychlosti: ovládání-Bits 0-7: 33
                    Varianta ACC (kódování)-Bits 0-7: 3
                    Zrychlení: 0.000 m/s˛

34260 - regulace rychlosti jizdy-tendence 
          P0568 00 [039] - signal-chybna funkce
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 17
                    Kilometry: 16667 km
                    Datum: 2020.11.13
                    Čas: 17:42:33

                    Otáčky motoru: 1205.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 25.1 %
                    Rychlost vozidla: 0 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 1 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 1 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
                    Napětí svorky 30: 11.080 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 40
                    Stav motoru: COENG_RUNNING
                    Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3

 

Adresa 13: Regulace odstupu (J428)       Labely:| SVO\2Q0-907-572.clb
   Řídící jednotka SW: 2Q0 907 572 Q    HW: 2Q0 907 572 B
   Díl: ACCCONTIMQB   H03 0342  
   Kódování: 320467CB5CFF8728749C814580408700000000000000000000

2068 - Datová sběrnice; přijatá chybová hodnota 
          U1123 00 [009] - -
          [FAULT_TSK_IRREV_FAIL]
          Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 6
                    Frekvence závad: 3
                    Počítadlo resetů: 127
                    Kilometry: 16667 km
                    Datum: 2020.11.13
                    Čas: 17:42:34

                    Napětí svorky 15: 11.2 V
                    Teplota řídicí jednotky: 11 °C
                    Rychlost vozidla: 0.00 m/s
                    Podélné zrychlení: 0.00 m/s˛
                    Adaptivní regulace vzdálenosti: stav: ACC_Off_MainSwitch_Off

2127 - Datová sběrnice; přijatá chybová hodnota 
          U1123 00 [009] - -
          [FAULT_OP_FAIL]
          Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 4
                    Frekvence závad: 3
                    Počítadlo resetů: 127
                    Kilometry: 16667 km
                    Datum: 2020.11.13
                    Čas: 17:42:34

                    Napětí svorky 15: 11.2 V
                    Teplota řídicí jednotky: 11 °C
                    Rychlost vozidla: 0.00 m/s
                    Podélné zrychlení: 0.00 m/s˛
                    Adaptivní regulace vzdálenosti: stav: ACC_Off_MainSwitch_Off

 

 

Editováno: , autor: tumara
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doplňuji aktuální informace. V pátek 8.1.   jsem byl v autorizáku kvůli reklamaci. Udělali si diagnostiku a teď čekají na vyjádření Škodovky, jak to mají řešit. Myslí si, že to bude páčkou. :-|. ACC dnes ráno opět nefungoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim.

 

Takže prvý krát mi dali tú istú, ale novú jednotku značky VALEO, aká tam bola aj pôvodne - žiaľ foto nemám :( 

Páčky mi nechali pôvodné.  Po jednom dni, ten istý problém, tempomat sporadicky šiel a nešiel. Navyše, keď sa neaktivoval tempomat,

tak nefungovala ani trúba :)  Akonáhle som motor zhasol, trúba začala trúbiť :)  PS: Stírače stírají :))))

Objednali preto inú značku a po ďalšej návšteve mi založili novú jednotku + nové páčky.

Tempomat po 2 týždňoch zatiaľ ide bez chyby, trúba funguje tiež.

Prikladám fotky novej jednotky aj páčok.

s2.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Řešil jsem taky tento problém. U mně když nešel tempomat nešla ani houkačka. Škodovka o tom ví - prý se to projevuje v chladných oblastech. Pokud je při startu nižší napětí, původní podvolantová řídící nenaběhla korektně a neumí se restartovat - bylo nutné zastavit vypnout motor, znovu nastartovat.

Následovala výměna páček s podvolantovou řídící jednotkou za páčky a řídící jednotku z Octavie. Od té doby bez problémů. Teď je vše OK. Asi jich teď mění hodně - na řídící jednotku jsem čekal víc než týden.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 3 měsíce později...

To, že nejde tempomat a svítí kontrolka může mít hromadu příčin, Od páčky, přes závadu v senzoru nebo kameře, závadě v motorové jednotce, snímači otáček kol atd atd. Tempomat je na tomhle všem "závislý". Bez diagnostiky je vaření z vody. V diagnostice je většinou závada konkrétní věci a hromada komunikačních závad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...