vitezlav Vloženo 26. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 (editace) Zdravím všechny. Už tady 4 dní čtu a nic podobného jsem nenašel. Mám problém s octule 1.6 TDI 77 kw cayc dsg, najeto cca 250000 km. Už před týdnem auto se začalo chovat divně, jednou za čas po nastartování motor hned zhasnul, až třeba na po 10 naskočil a běžel normálně. Před 4 dnema už jsem ho nenatočil vůbec. Na diag chyba žádná, zkoušel jsem diag snímač kliky a váčky a otáčky ukazuje. Zkoušel jsem podávací čerpadlo ( v nádrže ) a naftu tlačí, filtr čistý. Tlak na liště při točení startérem 300-315 bar cca. Má jako tendence naskočit ale jakoby nestačila nafta. Může být nějaký vstřik? Udělal bych test přepadu, ale pokud motor neběží tak nevím zda by to šlo. Děkuji a každou radu. Editováno: 26. Prosinec 2020, autor: vitezlav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 26. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 (editace) Zdravim @vitezlav Meril jsi komprese? Menil jsi zarove svicky? Editováno: 26. Prosinec 2020, autor: TOMUS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrj24 Vloženo 26. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 zkus tohle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 26. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 To by mělo jít i bez žhavicích, auto jsem měl v teple, a diag by vypsalo zhavky. Něco jsem četl ohledně kabelu "zelených oxydovanych " pod filtr boxem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 26. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 Chlapy, může být třeba ucpaný dpf? Kontrolka teda nesvítí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 26. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 EGR bolo menené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 26. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 EGR v pohodě, akční členy - vyzkoušeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 26. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 co jsi zjistil? kde je porucha? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 26. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 Ještě nevím, zítra asi rozdelám el svazek pod filtr boxem až ke stěně, nevím zda bude čas. Pokud odpojím po jednom vstřiku tak diag píše chybu, znamená že kabeláže jsou ok, ale motor nic. To je taková divná závada. 😥. Možná je tam jiný kabel " zelený". Mám vyndat vstřiky a poslat na kontrolu, jestli nějaký není proražený a jde tlak z listy zpět?????? Ale požadovaný tlak byl okolo 310 bar a to zplnilo i při točení startérem .... Nějaké jiné nápady? Děkuji. 😉. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 26. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 Musis skontrolovat kolik jde ti nafty pres vstrik. Mozno ze na jeden nebo dva jde malo nafty Podivej si na video Autodoktoren od 5:28 . Muzi ukazi poruchu vstriku. Bohuzel je to v nemcine ale doufam ze neco budes rozumit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 26. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 Ale je to úplně jiný motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 26. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 mi jde jen otom jak to funguji a jak to muzes skontrolovat. Nejde mi o motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 26. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 No, nafta do vstřiku jde, nevím pod jakým tlakem. Z přepadu jde taky, taky nevím jaké množství. Jak jsem psal, udělal bych test přepadu, mám na to věci ale pokud motor nejde natočit tak je neudělám. Zkontrolují kabeláž a uvidíme. Pokud se někde se s tím trápil tak se podělte. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 26. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2020 Mozno byt ze na jeden nebo dva jde mensi tlak. Ja davam Ti mozne poruchy 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 27. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2020 To je možné, vyzkouším kabeláže a potom půjdu na vstřiky. Děkuji za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 27. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2020 Může to způsobit zasekly EGR, zkoušel jsem diagem ale nevím jestli se hnul. Chyba není žádná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 27. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2020 (editace) Kabeláže jsou ok. Prosím nějaký nápad???? Editováno: 27. Prosinec 2020, autor: vitezlav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 27. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2020 zober 5 imbus , povol objímku na trubke egr a daj ju bokom a hneď vieš na čom si ... takisto by som potom zhodi dole hadicu zo škrtiacej klapky a pozrel v akom je stave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 27. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2020 Super, moc děkuji . To je dobře vědět. díky za nápady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 29. Prosinec 2020 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2020 Závada se našla, úplně ucpané dpf, po odpojení dpf od turba motor hned naskočil, v palivové soustavě piliny, takže vstřiky, čerpadlo, vyčistit vše od pilin, vyčistit dpf a snad bude ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.