Publikováno Prosinec 26, 20204 r Zdravím všechny. Už tady 4 dní čtu a nic podobného jsem nenašel. Mám problém s octule 1.6 TDI 77 kw cayc dsg, najeto cca 250000 km. Už před týdnem auto se začalo chovat divně, jednou za čas po nastartování motor hned zhasnul, až třeba na po 10 naskočil a běžel normálně. Před 4 dnema už jsem ho nenatočil vůbec. Na diag chyba žádná, zkoušel jsem diag snímač kliky a váčky a otáčky ukazuje. Zkoušel jsem podávací čerpadlo ( v nádrže ) a naftu tlačí, filtr čistý. Tlak na liště při točení startérem 300-315 bar cca. Má jako tendence naskočit ale jakoby nestačila nafta. Může být nějaký vstřik? Udělal bych test přepadu, ale pokud motor neběží tak nevím zda by to šlo. Děkuji a každou radu. Upraveno Prosinec 26, 20204 r od vitezlav
Prosinec 26, 20204 r Zdravim @vitezlav Meril jsi komprese? Menil jsi zarove svicky? Upraveno Prosinec 26, 20204 r od TOMUS
Prosinec 26, 20204 r Autor To by mělo jít i bez žhavicích, auto jsem měl v teple, a diag by vypsalo zhavky. Něco jsem četl ohledně kabelu "zelených oxydovanych " pod filtr boxem.
Prosinec 26, 20204 r Autor Ještě nevím, zítra asi rozdelám el svazek pod filtr boxem až ke stěně, nevím zda bude čas. Pokud odpojím po jednom vstřiku tak diag píše chybu, znamená že kabeláže jsou ok, ale motor nic. To je taková divná závada. 😥. Možná je tam jiný kabel " zelený". Mám vyndat vstřiky a poslat na kontrolu, jestli nějaký není proražený a jde tlak z listy zpět?????? Ale požadovaný tlak byl okolo 310 bar a to zplnilo i při točení startérem .... Nějaké jiné nápady? Děkuji. 😉.
Prosinec 26, 20204 r Musis skontrolovat kolik jde ti nafty pres vstrik. Mozno ze na jeden nebo dva jde malo nafty Podivej si na video Autodoktoren od 5:28 . Muzi ukazi poruchu vstriku. Bohuzel je to v nemcine ale doufam ze neco budes rozumit
Prosinec 26, 20204 r Autor No, nafta do vstřiku jde, nevím pod jakým tlakem. Z přepadu jde taky, taky nevím jaké množství. Jak jsem psal, udělal bych test přepadu, mám na to věci ale pokud motor nejde natočit tak je neudělám. Zkontrolují kabeláž a uvidíme. Pokud se někde se s tím trápil tak se podělte. Děkuji.
Prosinec 27, 20204 r Autor To je možné, vyzkouším kabeláže a potom půjdu na vstřiky. Děkuji za každou radu.
Prosinec 27, 20204 r Autor Může to způsobit zasekly EGR, zkoušel jsem diagem ale nevím jestli se hnul. Chyba není žádná.
Prosinec 27, 20204 r Autor Kabeláže jsou ok. Prosím nějaký nápad???? Upraveno Prosinec 27, 20204 r od vitezlav
Prosinec 27, 20204 r zober 5 imbus , povol objímku na trubke egr a daj ju bokom a hneď vieš na čom si ... takisto by som potom zhodi dole hadicu zo škrtiacej klapky a pozrel v akom je stave
Prosinec 29, 20204 r Autor Závada se našla, úplně ucpané dpf, po odpojení dpf od turba motor hned naskočil, v palivové soustavě piliny, takže vstřiky, čerpadlo, vyčistit vše od pilin, vyčistit dpf a snad bude ok.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.