Přejít na obsah

Netopí pravá strana


baldos

Doporučené příspěvky

Bohužel radiátor v 3.octávce je tak udělaný, že se nejdřív ucpe pravá strana a až potom úplně. Je to docela známý problém. 

Metronom82 podívej se do expanzní nádobky, jakou barvu má chl.kapalina. Pokud nebude krásně čirá a růžová, tak je velký předpoklad,že je to ucpané.

Jinak pokud to topení máš rozebrané zkus ručně nastavit klapku na teplo. Pokud ani poté nebude topit tak je to jasné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejlépe sundat kastlík u spolujezdce a podívat se jak servo chodí

pokud dojde na konec a přesto netopí je to ucpaný radiator

pokud se servo nehýbe je to servem

 

je úplně běžné že servo vykazuje chybu a přesto normálně reguluje teplotu

ucpávání radiátoru na straně spolujezdce normální věc zvlášt u výrobce Denso který má menší průřez kanálků (Yeti, Superb2, Passat 3c a některé O3)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na O3, dualni klima netopi u spolujezdce

Pravou stranu mam rozdelanou takze muzu s V159 hybat dle libosti, ale bez vysledku, stale zima. Jinak prestoze auto nenastavi dorazy, tak motorek ovlada spravne. 

 

Na tu kapalinu se podivam. Minuly tyden jsme ji dolivali, tak to necham na ctvrtek (jedu pres 200km).

To je zajímavá informace, že se zanasi prvne prava strana. Rikal jsem se, že když topi aspon leva strana tak radiator bude OK. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je právě ten chyták. Spousta obyč servisů to neví a mění servomotorky. Ale je to už docela profláklé, AS o tom ví . Je to způsobeno špatnou chlad.kapalinou, která se přepaluje a zanáší či zalepuje vodní okruh. Jakou kapalinu jsi tam doléval ? Samozřejmě ta trocha , co jsi tam dal to nezpůsobila.

Editováno: , autor: SROTTY
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
V 3. 1. 2021 na 10:58, SROTTY napsal:

Bohužel radiátor v 3.octávce je tak udělaný, že se nejdřív ucpe pravá strana a až potom úplně. Je to docela známý problém. 

Metronom82 podívej se do expanzní nádobky, jakou barvu má chl.kapalina. Pokud nebude krásně čirá a růžová, tak je velký předpoklad,že je to ucpané.

Jinak pokud to topení máš rozebrané zkus ručně nastavit klapku na teplo. Pokud ani poté nebude topit tak je to jasné.

Jeste jsem se do opravy nepustil. Nicmene mel jsem netesnou vodni pumpu, takze mi chladicka protikala systemem. Tu jsem nechal vymenit i s rozvody.  

 

Co se tyce toho radiatoru - da se profouknout z motorovyho prostoru, nebo radsi rovnou z kabiny (privodni trubky by mohly omezovat tlak). Nebo je to vetsinou na vymenu? 

A mluvime o tom radiatoru, co se montuje z kabiny ze strany ridice? 

 

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
před 24 minutami, Palloo napsal:

@Metronom82 Ahoj mam taký istý problém prosím ta vedel by si popísat výmenu toho radiatora a ako dlho to trvalo? príp. ak máš nejaké fotky. Dakujem.

 

Delal mi to tchan,a já u toho nebyl. Kazdopadne se postupovalo podle servis manualu.Prvne si sundej bocnici at zjistis jaky radiator tam mas. Ja mam Denso typ a museli sme ho vyrezat. Oproti manualu jsme i vymenili chladicku, takze se neaplikovaly svorky. 

Pristup je k tomu hezkej. (https://www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://octaviaclub.cz/dilenska-prirucka/&ved=2ahUKEwi0rvKApt70AhVsQvEDHavAD5sQFnoECAMQAQ&usg=AOvVaw3trDMJBNBjeA9mM3U49T3b) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 18. 10. 2020 na 9:41, Petr Tomšů napsal:

Zdravím, nic podobného jsem nenašel tak zakládám nové téma.

 

Mám problém s climatronikem, při nastavení jakékoli teploty se mi nemění foukání ventilátoru, pořád běží na 1 rychlost, pokud ručně ventilátoru nepřidám otáčky.

I po přidání jsem zjistil, ze mi běží jen 4 rychlosti.

Kalibrace klapek provedena, diagnostika nic nehlásí.

 

Motor nebo ten regulátor na motoru topení? Děkuji za rady


Zdravím,

mám ten samý problém. Po zapnutí nez. topení to jede vždy na 1.

Jediné řešení, co jsem zjistil, je před vypnutím Climatronic z režimu Auto přenastavit manuálně na nějakou vyšší rychlost a pak až elektřinu vypnout. 
Když se náslnedně NZ zapne, drží to naposledy manuálně nastavenou rychlost.

Ale je nesmysl na to pokaždé myslet. 
 

Našel jste nějaké řešení?

 

P.S. Mám Superb III, vyrobeno 11/2017

Editováno: , autor: PetrFordEscort
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi budu mít odpověď pro všechny zde v tématu…přesně tuto závadu jsem řešil již 2x…a to u o3 1.6TDI 77kw. Škodovka dávala z výroby do těchto motorů kapalinu, která nesmysly vysoké teploty v mezichladici vzduchu tudíž začne šlemovat…koukněte do nádržky na vodu…bude tam určitě tmavá kapalina a ne krásně čirá. Škodovka na to má přímo servisní postup čištění (dvoufazove kyselina zásada ) Dle určitých techniků to nefunguje a volí jiný postup. Nicméně výměny radiátoru jsem se ani v jednom případě nevyhnul…a kompletního čištění jakbysmet. Poté je nutné nalit kapalinu, která snáší i vyšší teploty a nedegraduje (prý by to měla umět G12evo)…přesně tento problém popisuje také Vaculík ze světa motoru na kanále autocz. Je to i na YT …kde recenzuje o3 po FL …popisuje to na 2.0 ale tyto motory jsou stejné řady. Podrobně se této problematice také věnuje v časopisu ale nevím přesně číslo a rok…když pogooglite najdete…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

To co popisuje Vaculík je sice pravda, ale za normálního chodu, to znamená že budeš jezdit normálně a nebudeš tomu dávat kudlu se kapalině nic nestane ! Tohle se stává v případech, že lidi doslova "závodí" a jezdí kudlu ! Pokud budeš jezdit normálně, žádný šlem tam mít nebudeš, není důvod. To že automobilky dávají do aut kapaliny co stojí za kulové, tak to víme, ale to je všechno kvůli emisím.....to co fungovalo se ruší a to co nefunguje se zavádí, ale to je jiné téma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak jsem dnes vyřešil problém, že netopila u O3 1.6TDI celá pravá strana a zadní topení. Za kastlikem spolujezdce vlevo u tunelu jsou dva motorky. Ten vzdálenější (víc k motoru) měl vypadlé plastové mezikolečko (našel jsem ho pod ventilátorem nad nohama spolujezdce), které je mezi servem a hřídelkou klapky. Nainstaloval jsem ho zpět a vše topí jak ďas.... ✌️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • Pawouk změnil název na Netopí pravá strana
  • o 3 týdny později...
V 23. 11. 2019 na 17:41, kubik205 napsal:

dakujem za radu Baldos.a pre info vsetkym pri 74000km mi rupla vodna pumpa ,klasika vymena rozvody a pumpa nova chladiacka ziadna stara naspat.po niekolkych tyzdnoch prestalo kurit prava strana ( mam dual climatronic)klapky a vsetky cidla ok ,az po info som vybral radiator kurenia a neuverite kolko sajrajtu vybehlo ,po vycisteni opat kuriii.

Ahoj ako si ho vycistil ? Mam ten isty problem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...