Přejít na obsah

DSG DQ381 funkce plachtění


porshe

Doporučené příspěvky

Ahoj, chtěl bych se zeptat zda již někdo řešil vypnutí funkce plachtění - vyřazování DSG při sundání nohy z plynu. Dřívější DQ500 to dělala jen v ECO modu ale nové motory EVO jako pro Octavii IV tak Kodiaq MR2021 to dělají i v režimu drive a je to celkem vopruz hlavně při popojíždění po městě. Navíc to spojkám moc nepřidá. Díky za tipy

Editováno: , autor: porshe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, třeba ta neustále omílaná rekuperace, protože když to furt plachtí, tak se nedobíjí baterie. Dále třeba opotřebení brzd, protože místo toho, aby auto zpomalovalo, když dám nohu z plynu, tak jede konstantní rychlostí a nutí mě ve většině případů šlapat na brzdu ... a převodovka zcela zbytečně řadí tam a zpět. Dále rekuperace filtru pevných částic, která u benzinu probíhá pasivně právě při brždění motorem. A mohl bych pokračovat. Mě ta funkce prostě nevyhovuje a proto většinu času jezdím na sport. Ten ovšem zase někdy motor zbytečně vytáčí. Tak pak si vyber ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

nemám přepínání režimů, ale pokud dám nohu z plynu rychle tak neplachtím a pokud ubírám pomalu, tak plachtím. Pokud při plachtění cvaknu na brzdový pedál tak to zařadí. Pokud při brzdění motorem brnknu o plynový pedál, tak začnu plachtit. Ještě také záleží jak to vyhodnotí elektronika, někdy plachtit nelze. Již jsem si na to zvykl a docela to využívám.

 

2.0l TDI 110kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, CEVETE napsal:

Díky všem za tipy, o režimu sport vím ale ten se deaktivuje po každém startu i když mám personalizaci s třetím klíčkem. Vzhledem k tomu, že to bude určitě nastavení jednoho bitu v SW převodovky mě zajímalo jestli už na to někdo nepřišel-jak to vypnout na trvalo v režimu D aby to bylo po startu jen v Eco modu. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přehrát soft a pak si to pamatuje poslední zvolený režim a je jedno, který to byl. Dělal mi to Ferda na K. 2019. Člověk je jak magor, nastartuje, ťukne start/stop, 2x přepnout mód na individuál a to celé po každém nastartování v autě za 1,2mil? Ferda to upravil k mé spokojenosti, v módu individuál mám motor a řazení na sport, přepnu DSG z S na D pouze na dálnici, kde se ve 130 dá snést 7. převodový stupeň (v S nechává 6. stupeň, to mi přijde zbytečné), jinak je DSG schopné nechat 6. stupeň a 1100 otáček ve městě a to je dílo. Mám 140 kW 4x4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...