Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, už se pár týdnu trápím s internetem v autě Škoda Superb III, Amundsen verze celodotyk... Pro příjem dat používám simkartu a nastavenou ji mám pouze jako datovou. Do teď mi na LCD svítilo nahoře 4G LTE, nyní červená planetka. Zvláštní je když v autě udělám hotspot ze SIM a připojím se mobilem, tak internet jede, když v Infotainmentu ověřím aktualizace, tak je hledá. Jenže nejde mi aktualizovat zdravotní karta, prostě v mobilu auto nevidím připojené k internetu. Vím, možná si říkáte že řeším zbytečnost, ale když si člověk platí online funkce a další simku, tak je klidnější, když vše funguje, jak má. Jinak neporadili mi v autorizovaném servisu ani na infolince. Děkuji moc za každou radu

Pradávno jsem to taky nemohl pořád zprovoznit.  Tak jsem provedl všechno co šlo a pomohlo to. Nektere kroky urcite delat nemusel. Ale nevim ktere :-
 - Odebrat uzivatele z Connectu mobilu

 - odebrat uzivatele v aute. 
 - Udelat si u skodovky novy ucet

 - odpojit baterku a nejakou dobu.  (pak takové ty kalibrace ...)

 - odinstalovat aplikaci z mobilu a nainstalovat zpet

 - Pridat auto pod novy profil v mobilu

a od te doby mi to jde. :-)

  • Autor

Aha, tak jediné co jsem nezkoušel je odebrání uživatele, jak v connectu, tak v autě... No ještě jsem se dočetl, že pomohlo tovární nastavení infotainmentu a cele nastavení od znova, ale to jsem bral jako poslední možnost...

  • Autor

Zdravím, tak z toho jsem jelen, dnes jsem měl pravidelnou kontrolu v autorizovaném servisu a po nastartování internet normálně naběhl, prý s tím nic nedělali, tak nevím no... Takže prozatím vyřešeno, i tak děkuji za tipy...

  • 3 týdny později...

Mám podobný "problém". 2019, Columbus, datová SIMka.

Pokud je vypnuté zapalování, svítí bílý globus, 4G LTE.

Jakmile nastartuji, globus je červený. Internet jede, Connect v autě i mobilu funguje, hotspot je funkční.

 

Dělal jsem nedávno obnovu továrního nastavení.

Měl jsem problém se zaseknutou online aktualizací, se kterou si autorizovaný servis nemohl poradit (auto tam měli v prosinci na den a na přelomu ledna a února 10 pracovních dní - řešili SOS jednotku - nakonec výměnou) .

Problém s aktualizací  mi vyřešila až obnova továrního nastavení, kterou mi doporučil známý vlastnící stejné (jen o rok starší) auto.

 

Nevím, jestli ten globus nefunguje už od obnovy nebo to začalo později ...

 

Dříve se ten globus i u jedoucího auta choval dle připojení. Jakmile se SIMka připojila k internetu, byl globus bílý.

tak .. po par tydnech je ode dneska zemekoule zase bila s napisem 4G LTE ...

internet jede porad stejne ... 

"parada" ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.