Publikováno Duben 9, 20214 r Dobrý den jdu si pro radu včera jsem jel do práce a když jsem šlápnul na plyn tak mě přišlo že auto začlo cukat při otáčkách.Dorazil jsem do práce tak jsem to nechal chvíli běžet a najednou vylítli otáčky nad tisíc a pak to rychle zase spadlo tak jak mají otáčky být a jak když něco v motoru přecvaklo.tak jsem zlehka šlápnul na plyn a cvakání. Jel jsem domů druhý den ráno a při jízdě cvakání a a když jsem chtěl přidat tak cukání...a vypnul se motor. Nevíte čím to může být ? Děkuji za odpověď nebo za radu. Octavia 3 RS TDI 135 kW CUPA 2014.
Duben 10, 20214 r Poprvé,nech Ti niekto spraví diagnostiku a potom podľa toho sa môže odvíjať další postup.
Duben 5, 20223 r Dobrý večer tak tenhle problém mám na rs Octavii také ...mužů se zeptat jak jsem to vyřešil ...děkuji za odpověď V 14. 4. 2021 na 20:24, Kneza96 napsal: Tak už se přišlo na závadu protocila se kliková hřídel ☹️ čím to může být ?
Říjen 3, 2024Říj 3 Dobrý den, chci se zeptat na pár dotazů ohledně vozidla Škoda octavia RS 2.0tdi 135kw, motor CUNA. Dlouhodobě se u mě objevuje problém s cukáním vozidla při mírném sešlápnutí plynu, někdy i větším. Problém je takový, že čas od času jakoby vynechal motor a pak znovu naskočil, není to cukání (několik za sebou), ale jen jedno cuknutí (vynechání) na sekundu a jede se dál. Auto občas skočí do nouzáku, po vypnutí a zapnutí zase OK. Už se mi i stalo, že jsem dojel na místo, nechal vůz běžet na volnoběh a motor chcípl. Vše se děje pouze u zahřátého motoru. Na vozidle bylo děláno vše - GO motoru v r. 23, letos turbo, vyčištění EGR, novější čistý DPF (original vše), přehrání ŘJ motoru. Mysleli jsme, že cukání způsobuje EGR, ale po odpojení konektoru se projevy opakovaly. Co se týče klapky apod. vše bylo kontrolováno. Mysleli jsme si, že by to mohla způsobovat vadná regulace, ale regulace chodí normálně. Hodnoty dle diagnostiky jsou OK. Poslední chyba byla něco jako Snímač otáček motoru...
Únor 7Úno 7 Podle popisu jsem měl stejný problémy. Auto samovolně chciplo dokonce i za jízdy. Řešil jsem to přes 2 roky. Nikdy nikdo nic v servisu nevyřešil. Všichni chtěli měnit díly za desítky tisíc. Ze zoufalství jsem si koupil diagnostiku za 1500,- a ta obyčejná diagnostika mi psala pořád jiný chyby. Ale jedna se pořád opakovala. A to snímač otáček motoru. Zjistil jsem že jsou na motoru dva snímače. Vyměnil jsem oba a auto jezdí jak za mlada. Výsledek je ze mě za ty 2 roky servis připravil cca o 100tis. a závadu nevyřešil. Pak se vyměnili 2 čidla za 3tis. a bylo po problému.
Červen 4Čer 4 Zdravím , mam ten isty problem na octavii 3rs tdi cupa, kopu veci vymenenych a auto este stále cuka alebo trhne , niekedy pri pridani plynu aj zdochne motor , cím to moze byt? To cukanie niako neviem vyvolat , cuka kedy sa mu zachce pri zohriatom aute ked uz mam aj vodu cca 70-80stupnov vtedy zacne, niekedy urobim aj 50 km bez trhania a niekedy pocas 5 km trhne aj viackrat , za kazdu pomoc dakujem
Červen 7Čer 7 Kabeláž k čidlu otáčok kľuky sa kontrolovalo ?? Chyby sa pozerali cez diagnostiku či nie sú ??
Červen 7Čer 7 ja by som zacal samotnym snimacom , nastartovat , zhodit kryt spod motora a kyvat s nim ci to neskape ... uz som ich par menil
Srpen 25Srp 25 Octavia 3 2014 RS combi, 2.0TDI 135kw DSG, 212tkm Motor obcas "cuknul" pri zrychleni, prirovnal bych to asi jako kdyz podradite a rychle pustite spojku, ale byl to jen takovy cukanec. Ve vyssi rychlosti celkem drsny. Ted bylo auto na vymenu oleje, 0w30 klasika, byla i diagnostika ale zadna chyba ktera by se toho nejak tykala. Jel jsem usek pres vesnicky, kde jsem radil manualne, protoze DSGcko podtaci motor, najel jsem na rychlostku, dal Sko, plyn a na cca 3-3.5k otacek motor na zhruba vterinu ztratil vykon a potom zase tahnul. Stalo se to nekolikrat po sobe. Nemyslim si, ze to bylo vazano na razeni (jakoze pri prerazovani). Delo se to na Sko i na Dcko. Sjel jsem do mesta k obchodaku, kde na parkovisti dokonce motor chcipnul. Zadna kontrolka, chyba, nic. Dale potom si vybavuju ze se mi to podarilo vyvolat predtim nekolikrat po sobe kdyz jsem jel stalou rychlost manual na 4, cca 1500ot a lehce jsem pridal. Otacka nejdrive spadly a potom naskocily zpet. Myslim, ze se to stalo i na 3ku. Tankuju W8 premium diesel, davam VIF aditivum. Cim by to mohlo jit a po cem jit? Diky
Srpen 26Srp 26 Tady se mi podarilo zachytit tyto dva jevy, ktere se oba objevi pri seslapnuti plynu na podlahu: https://youtu.be/zTrqh9ioBHA - Tady je videt jak to cuknute, to cinkani jsou moje klice https://youtu.be/VttyeYgjlFg - Tady seslapnu plyn a motor na chvili prestane uplne tahnout
Srpen 27Srp 27 Bolo by dobre to napojiť na diagnostiku a sledovať Live data. Pretože z toho prvého videa to vypada akoby mala mechatronika v prevodovke nejaký problém. Pretože spojky spojila dosť nárazovo. Pri druhom videu mi to zasa príde akoby turbo proste prestalo tlačiť.
Srpen 28Srp 28 Oboje se ale děje jen při pedálu na podlaze. Při pozvolnějším zrychlování jsem si zatím ničeho tak dramatického nevšiml.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.