Kneza96 Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 Dobrý den jdu si pro radu včera jsem jel do práce a když jsem šlápnul na plyn tak mě přišlo že auto začlo cukat při otáčkách.Dorazil jsem do práce tak jsem to nechal chvíli běžet a najednou vylítli otáčky nad tisíc a pak to rychle zase spadlo tak jak mají otáčky být a jak když něco v motoru přecvaklo.tak jsem zlehka šlápnul na plyn a cvakání. Jel jsem domů druhý den ráno a při jízdě cvakání a a když jsem chtěl přidat tak cukání...a vypnul se motor. Nevíte čím to může být ? Děkuji za odpověď nebo za radu. Octavia 3 RS TDI 135 kW CUPA 2014. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 10. Duben 2021 Sdílet Vloženo 10. Duben 2021 Poprvé,nech Ti niekto spraví diagnostiku a potom podľa toho sa môže odvíjať další postup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kneza96 Vloženo 14. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2021 Tak už se přišlo na závadu protocila se kliková hřídel ☹️ čím to může být ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mertin Vladimír Vloženo 5. Duben 2022 Sdílet Vloženo 5. Duben 2022 Dobrý večer tak tenhle problém mám na rs Octavii také ...mužů se zeptat jak jsem to vyřešil ...děkuji za odpověď V 14. 4. 2021 na 20:24, Kneza96 napsal: Tak už se přišlo na závadu protocila se kliková hřídel ☹️ čím to může být ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pattrezz Vloženo 3. Října Sdílet Vloženo 3. Října Dobrý den, chci se zeptat na pár dotazů ohledně vozidla Škoda octavia RS 2.0tdi 135kw, motor CUNA. Dlouhodobě se u mě objevuje problém s cukáním vozidla při mírném sešlápnutí plynu, někdy i větším. Problém je takový, že čas od času jakoby vynechal motor a pak znovu naskočil, není to cukání (několik za sebou), ale jen jedno cuknutí (vynechání) na sekundu a jede se dál. Auto občas skočí do nouzáku, po vypnutí a zapnutí zase OK. Už se mi i stalo, že jsem dojel na místo, nechal vůz běžet na volnoběh a motor chcípl. Vše se děje pouze u zahřátého motoru. Na vozidle bylo děláno vše - GO motoru v r. 23, letos turbo, vyčištění EGR, novější čistý DPF (original vše), přehrání ŘJ motoru. Mysleli jsme, že cukání způsobuje EGR, ale po odpojení konektoru se projevy opakovaly. Co se týče klapky apod. vše bylo kontrolováno. Mysleli jsme si, že by to mohla způsobovat vadná regulace, ale regulace chodí normálně. Hodnoty dle diagnostiky jsou OK. Poslední chyba byla něco jako Snímač otáček motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.