Bury1104 Vloženo 2. Květen 2021 Sdílet Vloženo 2. Květen 2021 (editace) Zdar lidi, má tento motor nějaké vyložené vady, jaká je jeho spolehlivost? Díky Editováno: 2. Květen 2021, autor: Bury1104 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 2. Květen 2021 Sdílet Vloženo 2. Květen 2021 (editace) Myslim si, ze kazdy motor, co ma odtocene roky vo vyrobe uz dake neduhy detske nema. Skus pozriet starsie auta, O3 kam sa daval dlhsie, ze co a kedy sa na nom objavovalo. Ja za necelých 50t km zatial ok. Teda jedno cidlo bolo menene na nom. Ale 50t nepovazujem za najazd. Nebyt COVIDu by to bolo uz niekde pri 100ke. Ocakavam, ze pri pravidelnej udrzbe tych 250 da spolahlivo. Editováno: 2. Květen 2021, autor: csabac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyadam Vloženo 13. Květen 2021 Sdílet Vloženo 13. Květen 2021 Ja ten motor mam ve sve Scale v kombinaci s DSG. Mel jsem paralelne k tomu jeste sluzebni Scalu 1.6 TDI ale s manualem. Stejny Rok jen jiny mesic vyroby. Zadny problem ani u jednoho auta. Jen ve spojeni s DSG ma ten motor uplne jiny zvuk, krasne potise to jede a i super spotreba. Myslim, ze neni ceho se bat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardhouse.trip Vloženo 9. Červen 2022 Sdílet Vloženo 9. Červen 2022 (editace) Nevím jak kdo, ale já si tu Scalu chci nechat co nejdéle (diesely v menších autech rozhodně nebudou). Po záruce pryč rozhodně nepůjde. Vzhledem k problémům motoru CAYC s kovovými pilinami v celém palivovém systému, se asi domluvím se značkovým servisem (nebo když to nedovolí, tak po záruce za 3,5 roku), aby mi tam namontovali ten jejich MPM (Magnetický lapač kovových částic) Viz. https://www.mpmcatcher.cz/ Sice je tu už vstřikování od Delphi, ale nikde není zaručený, že to nebude po pár letech dělat i zde... Editováno: 9. Červen 2022, autor: hardhouse.trip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keras Vloženo 9. Červen 2022 Sdílet Vloženo 9. Červen 2022 (editace) Nevím no. Papíráky zachycují od 3 mikronů víc... To je až až. Při rychlém průtoku a tlaku paliva v mag. lapači a vzhledem k tak malým částečkám bude přilnavost byť k neodymu velice malá. Velice. Za čas se stejně nános může utrhnout a skončí opět v papíráku. Když jsem viděl cenu nejlevnějšího lapače, hmmm dobrej byznys. Je to podobné jak když se dělaly šrouby do vany s magnetem. Jednak to magnetovalo celej spodek a když se ty nachytané špony po čase utrhly tak byl průser hned. Tady ten neodym položenej jen tak navrchu, nevím nevím. Neodym je hrozně silnej. To bych radši dal 2 papíráky za sebe... Editováno: 9. Červen 2022, autor: keras Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardhouse.trip Vloženo 9. Červen 2022 Sdílet Vloženo 9. Červen 2022 No, rozhodně lepší než nic... A dát 2 papíráky za sebe? To snad ani nejde, ne? Jinak samozřejmě byznys to je dobrej...je teprv na začátku, tak si asi ty ceny můžou dovolit... A to ještě doporučuji výměnu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardhouse.trip Vloženo 15. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2022 Kdo z Vás už má přes 150.000 km? Nějaké potíže jste měli, co se týče motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 16. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2022 Tdi pri 150k nema mat potize. Prva vec co by mala pri tdi sa ohlasit je dpf, niekde nad 200k ak sa ten diesel nezabija v meste. To auto ma byt stavsne, tak aby 300k zvladalo bez potizi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.