Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdar lidi, má tento motor nějaké vyložené vady, jaká je jeho spolehlivost? Díky 

Upraveno od Bury1104

Myslim si, ze kazdy motor, co ma odtocene roky vo vyrobe uz dake neduhy detske nema. Skus pozriet starsie auta, O3 kam sa daval dlhsie, ze co a kedy sa na nom objavovalo.  Ja za necelých 50t km zatial ok. Teda jedno cidlo bolo menene na nom. Ale 50t nepovazujem za najazd. Nebyt COVIDu by to bolo uz niekde pri 100ke. Ocakavam, ze pri pravidelnej udrzbe tych 250 da spolahlivo.

Upraveno od csabac

  • 2 týdny později...

Ja ten motor mam ve sve Scale v kombinaci s DSG. Mel jsem paralelne k tomu jeste sluzebni Scalu 1.6 TDI ale s manualem. Stejny Rok jen jiny mesic vyroby. Zadny problem ani u jednoho auta. Jen ve spojeni s DSG ma ten motor uplne jiny zvuk, krasne potise to jede a i super spotreba. Myslim, ze neni ceho se bat. 

  • 1 rok později...

Nevím jak kdo, ale já si tu Scalu chci nechat co nejdéle (diesely v menších autech rozhodně nebudou).

Po záruce pryč rozhodně nepůjde.

 

Vzhledem k problémům motoru CAYC s kovovými pilinami v celém palivovém systému, se asi domluvím se značkovým servisem (nebo když to nedovolí, tak po záruce za 3,5 roku), aby mi tam namontovali ten jejich MPM (Magnetický lapač kovových částic)

 

Viz. https://www.mpmcatcher.cz/

 

Sice je tu už vstřikování od Delphi, ale nikde není zaručený, že to nebude po pár letech dělat i zde...

 

 

piliny 1.jpgpiliny 2.jpg

Upraveno od hardhouse.trip

Nevím no. 

Papíráky zachycují od 3 mikronů víc... 

To je až až. 

Při rychlém průtoku a tlaku paliva v mag. lapači a vzhledem k tak malým částečkám bude přilnavost byť k neodymu velice malá. Velice. 

Za čas se stejně nános může utrhnout a skončí opět v papíráku. 

Když jsem viděl cenu nejlevnějšího lapače, hmmm dobrej byznys. 

 

Je to podobné jak když se dělaly šrouby do vany s magnetem. 

Jednak to magnetovalo celej spodek a když se ty nachytané špony po čase utrhly tak byl průser hned. 

 

Tady ten neodym položenej jen tak navrchu, nevím nevím. Neodym je hrozně silnej. 

To bych radši dal 2 papíráky za sebe... 

Upraveno od keras

No, rozhodně lepší než nic...

 

A dát 2 papíráky za sebe? To snad ani nejde, ne?

 

Jinak samozřejmě byznys to je dobrej...je teprv na začátku,  tak si asi ty ceny můžou dovolit...

A to ještě doporučuji výměnu...

 

 

Screenshot_20220609-150249_Chrome.jpg

  • 4 měsíce později...

Kdo z Vás už má přes 150.000 km?

Nějaké potíže jste měli, co se týče motoru?

Tdi pri 150k nema mat potize. Prva vec co by mala pri tdi sa ohlasit je dpf, niekde nad 200k ak sa ten diesel nezabija v meste. To auto ma byt stavsne, tak aby 300k zvladalo bez potizi

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.