Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Už jsem tu psal, není to tak jednoduché jak si představujete včetně baterie a postupu její výměny. Má to antény, mikrofon,reproduktor, sim kartu atd.

Neustále si to hlídá funkčnost všech součástí. Data se dají nějaké vyčíst diagnostikou.

 

image.thumb.png.1367694f4c4a6169b07b23d81ed04da2.png

Bateriu nabijam každé 2 týždne. Cez sviatky stálo auto 2 týždne a baterka 11.88 V. Tak si myslim že podvibitú batériu mať nebudem.

 

Ináč otázka, tá baterka v ECall jednotke je nabijacia alebo sa to neda nabiť iba vymeniť ?

Ale ak sa vybila bateria tak viem asi prečo. Ako písal DODI 15 že po výmene baterie musel nechať zapaľovanie 8 hodin zapnute aby sa nabila batéria v ECALL.

 

Čiže batéria sa nabíja iba pri jazdení  a kedže ja jazdím veľmi málo tak sa tá baterka nestíha dobíjať.

 

Vyskúšam s OBD11 zistiť stav batérie v ECall a keď to nenájdem tak zájdem do servisu aby to napichli na normálnu diagnostiku a budem vedieť ako je na tom baterka.

Přidám svou zkušenost s SOS jednotkou.  Přestalo mi to fungovat někdy v létě. Jezdil jsem s tím půl roku a čekal jestli se to samo nevzpamatuje. Nedávno jsem dal auto do autorizáku na výměnu oleje a prohlídku. Samozřejmě jsem poukázal na závadu SOS. Auto mám po záruce, tak jsem s hrůzou čekal, kolik bude stát oprava. Nakonec mě to vyšlo na necelých 200 Kč, technik mi řekl, že závada byla někde na anténním systému. Škodovka prý, z důvodu častých závad na těchto jednotkách, vyrobila nějaké opravné sady, aby zákazníci nevykrváceli kvůli výměnám řídících jednotek. Až na tento problém a počáteční mouchy softwaru infotainmentu auto slouží dobře, mám 1,5 DSG 2019. 

  • 8 měsíců později...

Ahoj, diagnostika mi pise jedinou zavadu - a to zrovna u tohoto systemu - podotykam, ze vse funguje, SOS je stale zelene, zadna chybova hlaska ve vozidle, ale jelikoz se blizi konec zaruky tak nevim, jestli a jak tohle resit ? IMG_2019.jpg

Je vadná záložní baterie pro jednotku online/sos a je potreba ji vymenit. V pripade nehody a preruseni napajeni prebira funkcnost prave tato baterie. Pokud je jeste auto v zaruce, sup do servisu, dostanes novou.

Odchází ti baterka, její stav je kritický. Zatím ti zelená svítit bude, do doby dokud baterka nelehne. Teď mám stejnou věc a řeším v záruce u škodovky. Ale už druhej den čekám na dodání baterky, asi nejsou. Máš ještě jednu možnost, zkusit nabít, a to tak že napojíš nabíječku v garáži, zapneš klíček a necháš auto nabíjet. Záložní baterie ecall si vezme proud z nabíječky, jinak se nanbije, ani dlouhou jízdou. Tohle byla rada od autorizáku, to i zkoušel. Tohle ale pouze v případě že baterie není v kritickém stavu ale pouze vybitá. Ta moje je ale na kaši, a takzvaně nedrží kapacitu a je na výměnu. Zkus a dej vědět ale obávám se že budeš měnit. Bylo mi řečeno že pokud mám chybu ecall a půjdu na technickou jsem v kelu a auto neprojde, Z důvodu bezpečnosti. Jsem rád že jsem to stihnul v záruce baterka stojí 2500, a výměna není sranda prý se to pak musí nakodovat.

Tak to není až tak špatný

@LuBe79 Mam tu istú chybu od dovolenky v zahraničí. Tlačidlo červené 2 mesiace a po stlačení funguje.

Daj si v servise baterku premerať. Robí to aj vtedy, keď je baterka ok a zblne to. V diagnostike sa dá v takom prípade zadať info, že baterka je vymená a chyba vymazať. Ale treba premerať jej hodnoty!

U mňa carista chybu nevie odstrániť a keď pôjde na výmenu žhavičov, tak to poriešia.

U mňa sa toto deje zakaždým, keď auto opustí republiku, takže nebude to len stavom tej baterky, ktorú už párkrát vymenili ešte rámci reklamácii aj s RJ SOS:

Upraveno od csabac

Dekuji vsem za reakce - ani ja ji pres OBDeleven nedokazi odstranit - je to stala chyba - no - rano jsem poslal dotaz a zadost do servisu kde jsem vozidlo poridil a pravidelne servisuji, tak uvidime jak se k tomu postavi - precijen mam uz pouze 2tis km do konce tovarni zaruky

Edit: tak po domluve se servisem mam termin - pry proveri a uvidime, jestli se jedna o SW chybu nebo budou muset opravdu vymenit baterii eCall

Upraveno od LuBe79
doplneni

@LuBe79 ak ho máš v záruke a premerajú ti baterku a nebodaj by ti tvrdili, že SW chyba, vypýtaj hodnoty z merania. Lebo aj slabšia baterka sa dá ešte okabátiť, aby si neskončil potom mesiac po záruke s tým istým tam

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.