spoless Vloženo 13. Červen 2021 Sdílet Vloženo 13. Červen 2021 Dobrý den, nedávno se měnily rozvody a do té doby bylo vše ok. Po rozvodech asi 4 dny na to jsem zjistil, že neotevírá termostat - objednal jsem tedy nový. Nový termostat též neotevíral, tak jsem to zkusil dát do varné konvice. V konvici oba termostaty při 87c otevírají. V autě při teplotě 99,9c neotevřel. Chyba tedy v termostatu nebude. Podle slov mechanika je vodní pumpa v pořádku a auto je odvzdušněný. Nenapadá někoho prosím, kde může být chyba? Předem díky za odpověď. Škoda Octavia 1.9tdi 77kw 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 13. Červen 2021 Sdílet Vloženo 13. Červen 2021 Bohužel jsi myslím,že odvzdušněné není. Jinak by termostat otevřel. Ale to je jen můj názor a zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spoless Vloženo 13. Červen 2021 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2021 před 24 minutami, Mirek 835 napsal: Bohužel jsi myslím,že odvzdušněné není. Jinak by termostat otevřel. Ale to je jen můj názor a zkušenost. Děkuji za odpověď. Myslím si, že to je taky zavzdušněný (slyšel jsem to víckrát), ale mechanik pořád tvrdí, že to odvzdušněný je. Kde se prosím konkrétně octavia odvzdušňuje? Mechanik to dělal způsobem - otevřel nádobku s chladící kapalinou a jen dolíval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 14. Červen 2021 Sdílet Vloženo 14. Červen 2021 Nádobku bych nechal zavřenou a jezdil. Po jízdě je třeba, aby se roztočil ventilátor chladiče. Tím je jistota, že je otevřený okruh chladiče. Po vychladnutí dolít, případně opakovat. Tohle auto by mělo mít měřák teploty motoru ještě nezfalšovaný, ručička by se měla držet na konstatní hodnotě za běžné jízdy...pokud skáče, je zavzdušněno, případně problém s pumpou. Takový postup mi říkal servisák po výměně pumpy a kapaliny, odvzdušňovací body neříkal, nejspíš nejsou. Každé auto by po dosažení provozní teploty mělo tuto udržet i na volnoběh v zimě, často slyším opak, but that's not my business... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 14. Červen 2021 Sdílet Vloženo 14. Červen 2021 Přesně tak,dolévat a pomalu jezdit a kontrolovat teplotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rikox@seznam.cz Vloženo 21. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2021 Je to tu asi trošku OT, ale řeším nyní něco podobného. Teplota motoru se podle budíku teploty na palubce nedostane ani na 1/4 tedy je na prvním záchytném bodě který tuším že značí okolo 40-50°C a když jedu z kopce nebo mám neutrál, tak to dokonce spadne až uplně dolu jako když se zapíná studený motor tedy pod 30°C. Všechny hadice ve kterých cirkuluje chladící kapalina jsou hodně teplé. Ještě jsem se s tím nesetkal. V autě je stále zima, i když mám topení naplno, tak fouká jen mírně vlažný vzduch tak 15°C ne více a je jedno jestli je venku 5°C nebo -10°C. Termostat jsem měnil před rokem z nový, chladící kapalinu jsem měnil letos v květnu a odvzdušnoval jsem nádržkou po výměně asi 3x (pro jistotu). Netuším čím by to mohlo být, nesetkal jsem se s tím aby auto neukazovalo teplotu ani na 1/4, netopilo a ještě po cestě z kopce ručička teploty uplně spadla dolu. Jedině kdy vyleze asi za 10 minut ručička na 90°C je když stojím s nastartovaným autem. Jak se rozjedu, do 1 minuty je to na 1/4 a pak uplně dole na 30°C. Setkal se s tím prosím někdo ? Automobil: Škoda Fabia 1.2 HTP 40kW (2003) bez klimatizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2021 Trošku jiný motor, nemyslíš? Proč to neřeší v odpovídající sekci? Sem majitelé stejného motoru totiž vůbec nemusí zavítat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.