Přejít na obsah

rikox@seznam.cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení rikox@seznam.cz

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Omlouvám se že píši do takto starého příspěvku, ale moje 20 let stará Fabia 1.2HTP 40kw (AWY) 320 000 Km, to dělala také. Když jsem zastavil (a bylo jedno jestli je motor studený nebo teplý) a dal jsem "blikačky", tak jsem slyšel, jak s každým rozsvícením žárovky se zvýší otáčky a skáčou do rytmu blinkrů třeba i o 50 otáček, a když jsem vypnul "blikačky", zase byl klid a otáčky volnoběhu byly stálé. Pak třeba když jsem zhasnul světla zadní i přední potkávací a nechal jen denní svíceni 5W5 žárovky, tak spadnou otáčky na 750 otáček ve volnoběhu, když rozsvítím světla tak skočí i na 850 otáček, když začnu pouštět další věci jako dálková apod. vždy to přidá nějaké otáčky protože musí alternátor vyrábět více proudu, ale myslím si, že by to mělo brát už z baterie a nezatěžovat alternátor momentálně (?). Nedej bože, když jsem zapnul vyhřívání zadních oken, to vyskočilo i na 1100 otáček. Koupil jsem si ještě raději novou baterii Varta Blue ale trvalo to dál. Tak jsem prostě vyměnil všechny žárovky kromě potkávaček a dálkových za LED a bylo po problému. Snížila se i spotřeba PHM a v listopadu dali certifikaci novým LED žárovkám H7, tak jsem si hned koupil 2 žárovky LED a je to fajn, protože spotřeba ještě více klesla a to o 3/4 litru na 100 km (není to moc, ale jen kvůli světlům ?). Ale tím nechci říkat, že se to stát může. Nemělo by !
  2. Tedy, už je to trošku starší příspěvek, ale mám podobné problémy. Emise na STK byly jen tak s odřenýma ušima, na palubce svítí neustále "pečené kuře", starty hlavně na jaře a na podzim jsou hodně dlouhé a nechytá se to třeba 5 - 7 sekund a pak to jako by umírá a dusí se, spadnou otáčky volnoběhu na 700-800, a motor zhasne. V létě a v mínusových teplotách to startuje jako nic :-) Jen těch 5000 otáček, to jsem netušil, že to vůbec dokáže. Nad 4500 otáček jsem se s motorem zatím za jízdy nedostal, to snad jde jen ve volnoběhu, ale jelikož mi 4500 točí při 137 km/h a více z toho nevytáhnu, tak těch 5000 nebo dokonce 6000 si neumím ani představit. to už jen musí motor pískat jak ultrazvuk když slyším, jak to píská a syčí při 4000 otáčkách :) R.
  3. Je to tu asi trošku OT, ale řeším nyní něco podobného. Teplota motoru se podle budíku teploty na palubce nedostane ani na 1/4 tedy je na prvním záchytném bodě který tuším že značí okolo 40-50°C a když jedu z kopce nebo mám neutrál, tak to dokonce spadne až uplně dolu jako když se zapíná studený motor tedy pod 30°C. Všechny hadice ve kterých cirkuluje chladící kapalina jsou hodně teplé. Ještě jsem se s tím nesetkal. V autě je stále zima, i když mám topení naplno, tak fouká jen mírně vlažný vzduch tak 15°C ne více a je jedno jestli je venku 5°C nebo -10°C. Termostat jsem měnil před rokem z nový, chladící kapalinu jsem měnil letos v květnu a odvzdušnoval jsem nádržkou po výměně asi 3x (pro jistotu). Netuším čím by to mohlo být, nesetkal jsem se s tím aby auto neukazovalo teplotu ani na 1/4, netopilo a ještě po cestě z kopce ručička teploty uplně spadla dolu. Jedině kdy vyleze asi za 10 minut ručička na 90°C je když stojím s nastartovaným autem. Jak se rozjedu, do 1 minuty je to na 1/4 a pak uplně dole na 30°C. Setkal se s tím prosím někdo ? Automobil: Škoda Fabia 1.2 HTP 40kW (2003) bez klimatizace.
  4. Dobrý den, je to dost OT ale mám Škoda Fabia r.v.2003 (6Y typ) a jak tam skočí 1999,99 tak místo 2000 je tam zase 0. Je to normální ? Vyřešil to někdo nebo to je dané typem ? Děkuji. Richard
×
×
  • Vytvořit nový...