David Kalný Vloženo 3. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2021 Zdravím všechny, Mám dva dotazy pro všechny chytré hlavy na tomto fóru. Na me F1 1.9 tdi 74Kw ATD jsem měnil budíky, protože mi na starých odešel pravý displej pod ukazatelem rychlosti. Nové budiky co jsem koupil tak byly vymontované také z 1.9 tdi. Po sepnuti klíčku a zhasnuti vsech kontrolek zůstala sviti pouze kontrolka imobilizeru, jelikož ještě budiky nemám sparované. Můj dotaz zní jestli je normální ze i přes svítící kontrolku se da motor nastartovat a v pohode s autem odjet? Jediné problémy které jsem zaznamenal tak byly: nefunkční budík s ukazatelem rychlosti, nefungovalo přepínání palubního počítače, tempomat a po ujeti asi 5km se motor dal vytočit na max 2K otáček a přestalo fungovat turbo. Po znovu nastartovani turbo fungovalo a otackomer respektive motor šel bez omezení. Opakuji tedy dotaz zdali ma nesparovany imobilizer negativní funkci na budík rychlosti, odpojení turbodmychadla, nefunkcnost přepínání palubního PC a na tempomat? Můj druhy dotaz je jestli potrebuju na VAG Tacho speciální kabel? Mám tento https://www.alza.cz/auto//mobilly-usb-vag-obd-ii-kabel-d4633878.htm?kampan=adwau_auto-moto_pla_all_auto-moto_naradi_diagnostika_c_9062880__FIF303&gclid=EAIaIQobChMIpp63-pfH8QIVbPx3Ch3P3AGxEAQYASABEgJai_D_BwE Děkuji všem za názory a odpovědi :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crow-x Vloženo 3. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2021 Ahoj, pokud nastartuješ s klíčkem který nemá čip imobilizéru nebo není spárovaný auto nastartuje ale do pár vteřin se motor vypne, je to asi 1-2s... (testováno na F1, 1.4) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Kalný Vloženo 3. Červenec 2021 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2021 Ahoj, To jsem si prave myslel ze ani mě nepůjde nastartovat ale kupodivu to slo a dokonce jsme ujel asi 5 km než jsem motor vypnul a zapnul znovu. Abych byl konkrétnější auto bylo bourané a nefungoval mi displej na budících. Bohuzel při bouračce řidič zlomil část klíče takže mi po něm zbyl už jenom klíček bez elektriky (bez dálky, a pokud vim tak bez transponderu) diagnostika hlásí chybu 1176 klíček neoprávněná náhodná závada. Po vymazání paměti závad hlásí to same. Imobilizer se mi nepovedlo přečíst diagnostikou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.