Tomáš K. Vloženo 14. Září 2021 Sdílet Vloženo 14. Září 2021 Ahoj odborníci, hledal jsem, ale je tu o této chybě málo. Auto mi vyhazuje chybu P2237 00 [237] - napájení čerpadla přerušení, většinou to vyskočí až při zahřátém motoru, samozřejmě se rozsvěcuje MIL, auto jede normálně. Na několika místech jsem se dočetl, že to může být lambda před katalyzátorem. Máte s touto chybou někdo zkušenost, prosím? Díky moc! Otáčky motoru: 1366.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 92.9 % Rychlost vozidla: 60 km/h Teplota chladicí kapaliny: 70 °C Teplota nasávaného vzduchu: 74 °C Okolní tlak vzduchu: 960 mbar Napětí svorky 30: 14.540 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Sonda lambda ø.1 před oxid. kat.: kval.sign.reg.proudu čerpadla: 14 Sonda lambda ø.1 před oxid. kat.: kval.sign.regulátoru teploty: 6 Sonda lambda řady 1 před oxid.katalyz.:elek.korig.proud snímače: 0.0000000 A Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyzátorem: buzení topení: 16.684 % Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyz.:elek.korig.hodn.snímače: 0.4384 V Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyzát.: vyrovnávací odpor: 113.5 Ohm Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyz.: akt.adapt.proudu čerp.: 1.0000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fubfub Vloženo 16. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2022 Čau, vyřešil si tu chybu byla to ta sonda katu? Mě to taky vyskakuje dik za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš K. Vloženo 17. Červenec 2022 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2022 Ahoj, ano, byla to lambda před katalyzátorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.