Publikováno Září 14, 20214 r Ahoj odborníci, hledal jsem, ale je tu o této chybě málo. Auto mi vyhazuje chybu P2237 00 [237] - napájení čerpadla přerušení, většinou to vyskočí až při zahřátém motoru, samozřejmě se rozsvěcuje MIL, auto jede normálně. Na několika místech jsem se dočetl, že to může být lambda před katalyzátorem. Máte s touto chybou někdo zkušenost, prosím? Díky moc! Otáčky motoru: 1366.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 92.9 % Rychlost vozidla: 60 km/h Teplota chladicí kapaliny: 70 °C Teplota nasávaného vzduchu: 74 °C Okolní tlak vzduchu: 960 mbar Napětí svorky 30: 14.540 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Sonda lambda ø.1 před oxid. kat.: kval.sign.reg.proudu čerpadla: 14 Sonda lambda ø.1 před oxid. kat.: kval.sign.regulátoru teploty: 6 Sonda lambda řady 1 před oxid.katalyz.:elek.korig.proud snímače: 0.0000000 A Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyzátorem: buzení topení: 16.684 % Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyz.:elek.korig.hodn.snímače: 0.4384 V Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyzát.: vyrovnávací odpor: 113.5 Ohm Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyz.: akt.adapt.proudu čerp.: 1.0000
Červenec 16, 20223 r Čau, vyřešil si tu chybu byla to ta sonda katu? Mě to taky vyskakuje dik za odpověď.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.