Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

Mám 1.6 benzín 75kw bfq + lpg naj. 250 tisíc, dost mě trápí ranní starty. Chytne hned na otočení klickem ale buď chcípne nebo si přidá moc benzínu(je cítit) a dusi se.

Po vytočení se otáčky srovnají, ale motor nemá na při 1. rozjezdu výkon pak už je to dobrý. Udělá to vždy po delší stání 6h a dýl nebo záleží jak moc je zima. V létě když na to svítí sluníčko je to ok

 

Měněno:

Svíčky, kabely, cívka, lambda, pal. čerpadlo,  pretesneni sání dole i nahore, termostat i s čidlem teploty(tekl), čištění egr ventilu

Závady: příliš chudá směs P0171

 

Ještě jsem si všiml že sání pro 2 válce uprostřed je dost mastné ty vnější jsou suché a i v sání  byly kapičky oleje

 

 Zkoušel jsem vstřiky tím že otočím klickem a jestli po natlakování kapou a nic

 

Má někdo nějaké nápad?

 

 

Upraveno od PetrNovak

Nikdy som na BFQ za 360 tkm neopravil podobny problem vymenou sviecok kablov a cidla teploty.

 

Ked uz mali dole sanie mali pomerat tlaky a pozriet rozvody.

V 12.kanali meranych hodnot musi byt stala hodnota 28-87.Rozvody pozriet ci su podla risiek.

Ak sa na 100% ubezpecis potom merat kompresiu.po merani sa da vyvodit co motoru je.

BFQ su z tychto motorov najzivsie no musia mat dokonale tesne sanie.Cistenie EGRu nema zmysel.Coze ho vycistis ked aj tak ho nedovrie.70 eur za novy aby som vedel ,ze motor dycha ako ma.Ak Egr nedoviera otacky po ubrati klesaju pozvolne a na volnobehu kolisu.Ak si si isty ze rozvody su ok raz dvakrat tyzdenne motoru dopraj 6000 otacok.

 

Mam tento motor od vyroby 360 tkm a je tam povodna klapka nikdy som ju necistil.jeden Egr sviecky kazdych 60tkm olej v prevodovke 120tkm.Motor ma nikdy nenechal.Starty zakazdym bez problemove.

 

LPG degraduje vsetko nici.

 

  • Autor

Rozvody jsem měnil před rokem při 220, ale kdyby to bylo rozvodama tak je jedno jestli je to ohřáté nebo studene. To by snad auto netahlo nebo by se to projevilo na spotřebě ne? Jen odhaduju

Co se týče otáček tak to občas za jízdy při vyřazení zůstane na 1200-1300 a po nějaké době klesnou.

 

Měřič komprese bohužel doma nemám ale stojí do cca 400,- tak ho kdyžtak koupím.

Kouknu na ten kanál doma :)

 

 

 

Ked ti otacky klesnu po case je to tym egrom.

Zaslem mincou trubku na skrtiacej klapke.Tymto testom si potvrdis ,ze egr ostava otvoreny.Dva imbusove srubky povol a vloz kusok plechu alebo mincu.pojazdi a uvidis ak sa nic nezmeni vrat to spat.

 

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.