Přejít na obsah

Zimní startování na 2.pokus


PetrNovak

Doporučené příspěvky

Ahoj,

Mám 1.6 benzín 75kw bfq + lpg naj. 250 tisíc, dost mě trápí ranní starty. Chytne hned na otočení klickem ale buď chcípne nebo si přidá moc benzínu(je cítit) a dusi se.

Po vytočení se otáčky srovnají, ale motor nemá na při 1. rozjezdu výkon pak už je to dobrý. Udělá to vždy po delší stání 6h a dýl nebo záleží jak moc je zima. V létě když na to svítí sluníčko je to ok

 

Měněno:

Svíčky, kabely, cívka, lambda, pal. čerpadlo,  pretesneni sání dole i nahore, termostat i s čidlem teploty(tekl), čištění egr ventilu

Závady: příliš chudá směs P0171

 

Ještě jsem si všiml že sání pro 2 válce uprostřed je dost mastné ty vnější jsou suché a i v sání  byly kapičky oleje

 

 Zkoušel jsem vstřiky tím že otočím klickem a jestli po natlakování kapou a nic

 

Má někdo nějaké nápad?

 

 

Editováno: , autor: PetrNovak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdy som na BFQ za 360 tkm neopravil podobny problem vymenou sviecok kablov a cidla teploty.

 

Ked uz mali dole sanie mali pomerat tlaky a pozriet rozvody.

V 12.kanali meranych hodnot musi byt stala hodnota 28-87.Rozvody pozriet ci su podla risiek.

Ak sa na 100% ubezpecis potom merat kompresiu.po merani sa da vyvodit co motoru je.

BFQ su z tychto motorov najzivsie no musia mat dokonale tesne sanie.Cistenie EGRu nema zmysel.Coze ho vycistis ked aj tak ho nedovrie.70 eur za novy aby som vedel ,ze motor dycha ako ma.Ak Egr nedoviera otacky po ubrati klesaju pozvolne a na volnobehu kolisu.Ak si si isty ze rozvody su ok raz dvakrat tyzdenne motoru dopraj 6000 otacok.

 

Mam tento motor od vyroby 360 tkm a je tam povodna klapka nikdy som ju necistil.jeden Egr sviecky kazdych 60tkm olej v prevodovke 120tkm.Motor ma nikdy nenechal.Starty zakazdym bez problemove.

 

LPG degraduje vsetko nici.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozvody jsem měnil před rokem při 220, ale kdyby to bylo rozvodama tak je jedno jestli je to ohřáté nebo studene. To by snad auto netahlo nebo by se to projevilo na spotřebě ne? Jen odhaduju

Co se týče otáček tak to občas za jízdy při vyřazení zůstane na 1200-1300 a po nějaké době klesnou.

 

Měřič komprese bohužel doma nemám ale stojí do cca 400,- tak ho kdyžtak koupím.

Kouknu na ten kanál doma :)

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...