PetrNovak Vloženo 8. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2021 (editace) Ahoj, Mám 1.6 benzín 75kw bfq + lpg naj. 250 tisíc, dost mě trápí ranní starty. Chytne hned na otočení klickem ale buď chcípne nebo si přidá moc benzínu(je cítit) a dusi se. Po vytočení se otáčky srovnají, ale motor nemá na při 1. rozjezdu výkon pak už je to dobrý. Udělá to vždy po delší stání 6h a dýl nebo záleží jak moc je zima. V létě když na to svítí sluníčko je to ok Měněno: Svíčky, kabely, cívka, lambda, pal. čerpadlo, pretesneni sání dole i nahore, termostat i s čidlem teploty(tekl), čištění egr ventilu Závady: příliš chudá směs P0171 Ještě jsem si všiml že sání pro 2 válce uprostřed je dost mastné ty vnější jsou suché a i v sání byly kapičky oleje Zkoušel jsem vstřiky tím že otočím klickem a jestli po natlakování kapou a nic Má někdo nějaké nápad? Editováno: 8. Říjen 2021, autor: PetrNovak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 8. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2021 Nikdy som na BFQ za 360 tkm neopravil podobny problem vymenou sviecok kablov a cidla teploty. Ked uz mali dole sanie mali pomerat tlaky a pozriet rozvody. V 12.kanali meranych hodnot musi byt stala hodnota 28-87.Rozvody pozriet ci su podla risiek. Ak sa na 100% ubezpecis potom merat kompresiu.po merani sa da vyvodit co motoru je. BFQ su z tychto motorov najzivsie no musia mat dokonale tesne sanie.Cistenie EGRu nema zmysel.Coze ho vycistis ked aj tak ho nedovrie.70 eur za novy aby som vedel ,ze motor dycha ako ma.Ak Egr nedoviera otacky po ubrati klesaju pozvolne a na volnobehu kolisu.Ak si si isty ze rozvody su ok raz dvakrat tyzdenne motoru dopraj 6000 otacok. Mam tento motor od vyroby 360 tkm a je tam povodna klapka nikdy som ju necistil.jeden Egr sviecky kazdych 60tkm olej v prevodovke 120tkm.Motor ma nikdy nenechal.Starty zakazdym bez problemove. LPG degraduje vsetko nici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrNovak Vloženo 8. Říjen 2021 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2021 Rozvody jsem měnil před rokem při 220, ale kdyby to bylo rozvodama tak je jedno jestli je to ohřáté nebo studene. To by snad auto netahlo nebo by se to projevilo na spotřebě ne? Jen odhaduju Co se týče otáček tak to občas za jízdy při vyřazení zůstane na 1200-1300 a po nějaké době klesnou. Měřič komprese bohužel doma nemám ale stojí do cca 400,- tak ho kdyžtak koupím. Kouknu na ten kanál doma :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 8. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2021 Ked ti otacky klesnu po case je to tym egrom. Zaslem mincou trubku na skrtiacej klapke.Tymto testom si potvrdis ,ze egr ostava otvoreny.Dva imbusove srubky povol a vloz kusok plechu alebo mincu.pojazdi a uvidis ak sa nic nezmeni vrat to spat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.