Přejít na obsah

PetrNovak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení PetrNovak

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Rozvody jsem měnil před rokem při 220, ale kdyby to bylo rozvodama tak je jedno jestli je to ohřáté nebo studene. To by snad auto netahlo nebo by se to projevilo na spotřebě ne? Jen odhaduju Co se týče otáček tak to občas za jízdy při vyřazení zůstane na 1200-1300 a po nějaké době klesnou. Měřič komprese bohužel doma nemám ale stojí do cca 400,- tak ho kdyžtak koupím. Kouknu na ten kanál doma :)
  2. Ahoj, Mám 1.6 benzín 75kw bfq + lpg naj. 250 tisíc, dost mě trápí ranní starty. Chytne hned na otočení klickem ale buď chcípne nebo si přidá moc benzínu(je cítit) a dusi se. Po vytočení se otáčky srovnají, ale motor nemá na při 1. rozjezdu výkon pak už je to dobrý. Udělá to vždy po delší stání 6h a dýl nebo záleží jak moc je zima. V létě když na to svítí sluníčko je to ok Měněno: Svíčky, kabely, cívka, lambda, pal. čerpadlo, pretesneni sání dole i nahore, termostat i s čidlem teploty(tekl), čištění egr ventilu Závady: příliš chudá směs P0171 Ještě jsem si všiml že sání pro 2 válce uprostřed je dost mastné ty vnější jsou suché a i v sání byly kapičky oleje Zkoušel jsem vstřiky tím že otočím klickem a jestli po natlakování kapou a nic Má někdo nějaké nápad?
×
×
  • Vytvořit nový...