Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, když se daří tak se daří.. dneska na parkovišti borec ťukl zadní nárazník. Samozřejmě to půjde z jeho pojistky. Opravovat to dám do autorizáku (nebo podle toho co řekne ta pojišťovna). Každopádně otázka zní. Mám nárok na výměnu za nový nárazník nebo to prostě jen zakitují a nalakují? Ten parkovací senzor vypadá, že funguje, ale odřený je a otázka, aby třeba za půl roku nepřestal fungovat… 

FB13352D-1EB8-4833-B0ED-BC2E24B4957C.jpeg

6BDD4E46-FAD4-4771-935E-971CF2D72E01.jpeg

BC7C43F0-B4DE-49A0-90C7-EE88B44EECE3.jpeg

0E4C8EE9-C6F9-4EC5-B485-AE61817A2E9D.jpeg

Měl jsem mnohem menší poškození a byl měněný nárazník celý.

 

Řešil jsem to se svou pojišťovnou v zastupování a napsali by tam snad cokoliv dle zásady z cizího krev neteče.

Upraveno od waikiki

  • Autor

Tak to je super aspoň, že tak :-) a řešit to se svou pojišťovnou přes přímou likvidaci nebo přes tu jeho. Asi to bude rychlejší přes tu mou co? 

Upraveno od MrMysakovich

Zalezi jak to uhada servis. Nektery to vzda a jen opravi, jiny uhada novy naraznik i senzor

  • Autor

Uvidíme, každopádně to řeším přes smluvní servis a přes moji pojišťovnu “Přímá likvidace” tak snad to bude lepší a dostanu i náhradní auto :-) 

Pokud máš hlídání mrtvého úhlu, tak často raději rovnou mění nárazník místo lakování. 

  • Autor

Jojo mám.. tak je to asi nejspíš jasné :-) Díky za ujištění. Nevíte někdo jak to má ČSOB s tou přímou likvidací, že to neřeším s pojišťovnou viníka, ale se svojí pojišťovnou (tedy v mém případě ČSOB). Ve smlouvě není o přímé likvidaci ani zmínka. Když jsem hlásil, ale škodu on-line tak mě to v tom systému na přímou likvidaci pustilo… tak jsem zvědavý jak zavolají co na to budou říkat :-) 

Ja jsem mel take likvidaci v zastoupeni, kde moje pojistovna (Generali-Ceska) to likvidovala a pak si to narokovala na CSOB od vinika. Jak jsem psal, prisel likvidator od Generali a napsal tam naprosto vsechno, i predni naraznik a to bylo poskozeni videt jen na lomu svetla, nebyl ani skrabnuty, byla jen praskla maska - bylo to na predku. Celkova faktura byla 32.000,- za naraznik, masku a praci s lakem.

  • Autor

Tak ČSOB mě poslala v uvozovkách někam, že přímou likvidaci už nedělají pro nové smlouvy.. takže musím hlásit u pojišťovny viníka. A jinak ta cena 32000 Kč to jsi mě dostal. My nechávali na pojistku dělat nárazník, masku, lak a dva světlomety (bi-xenony) a servis naúčtoval pojišťovně cca 140 000 Kč. Bylo to na Superbu 2 Combi 2014. 

Upraveno od MrMysakovich

Trvej na výměně. U mne to posrali, jen nalakovali (perleť netrefená, rozstřik nula), mám to propadlé. Stálo to 35k, protože si navymýšleli výměnu jednotek atd.

  • Autor

Určitě budu na tom trvat. Pokud to auto nebude ve stavu jako před nehodou tak to nepřevezmu. Díky za vaše postřehy. 

  • 2 roky později...

Nevíte někdo z jakého plastu je ten zadní nárazník?

  • 8 měsíců později...

taky by mě zajímal druh plastu, mám tam od ťukance malou prasklinku a rád bych to zkusil zavařit

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.