Dubák Vloženo 1. Listopad 2021 Vloženo 1. Listopad 2021 (editace) Zdravím Vás bando. Pořídil jsem si Yetiho r.v.2012, najeto 126.000 km a rád bych se zeptal těch, co mají naposloucháno. Poslechněte si prosím motor po studeném startu a řekněte, jak moc spěchat na výměnu rozvodů. Yeti s DSG jede moc pěkně, tiše a kultivovaně, výkonově mi postačuje. edit: video včetně startování Editováno: 2. Listopad 2021, autor: Dubák Citovat
Pawouk Vloženo 1. Listopad 2021 Vloženo 1. Listopad 2021 Podle mě tam nic závadného není slyšet. Ale chybí okamžik startu. Citovat
Dubák Vloženo 1. Listopad 2021 Autor Vloženo 1. Listopad 2021 před 35 minutami, Pawouk napsal: Podle mě tam nic závadného není slyšet. Ale chybí okamžik startu. tam samozřejmě pár vteřin cinkají hydroštely .... ;-) Citovat
Pawouk Vloženo 1. Listopad 2021 Vloženo 1. Listopad 2021 No, tam se právě typicky ozývají rozvody... 1 Citovat
e1. Vloženo 2. Listopad 2021 Vloženo 2. Listopad 2021 Tiež sa mi to zdá byť v pohode. Zaujímavejší je studený a vlažný štart. Každopádne je to rok výroby 2012, tak by nemal byť problém ani to, ak to niekedy zachrastí pri tom štarte, problémové boli hlavne motory do 18.6.2011. Moje auto bolo vyrobené 12/2011, rovnaký motor, tiež s DSG a rozvody mám ešte pôvodné, takže by som kvôli nim nestresoval. Skôr by som si dával pozor na DSG. Ja som pri 100 tisíc menil dvojhmotu a spojkovú sadu (spolu cca. 1200 €) a pri 175 tisíc mechatroniku (1600 €). Tá dvojhmota a spojková sada pri 100 tisíc km bolo asi moje prasácke jazdenie, mechatronika zase asi kvalita DQ200 prevodoviek. :-( Citovat
Dubák Vloženo 2. Listopad 2021 Autor Vloženo 2. Listopad 2021 před 23 hodinami, Pawouk napsal: No, tam se právě typicky ozývají rozvody... před 15 hodinami, e1. napsal: Tiež sa mi to zdá byť v pohode. Zaujímavejší je studený a vlažný štart. Každopádne je to rok výroby 2012, tak by nemal byť problém ani to, ak to niekedy zachrastí pri tom štarte, problémové boli hlavne motory do 18.6.2011. Moje auto bolo vyrobené 12/2011, rovnaký motor, tiež s DSG a rozvody mám ešte pôvodné, takže by som kvôli nim nestresoval. Skôr by som si dával pozor na DSG. Ja som pri 100 tisíc menil dvojhmotu a spojkovú sadu (spolu cca. 1200 €) a pri 175 tisíc mechatroniku (1600 €). Tá dvojhmota a spojková sada pri 100 tisíc km bolo asi moje prasácke jazdenie, mechatronika zase asi kvalita DQ200 prevodoviek. :-( Tak jsem natočil studený start. Citovat
Pawouk Vloženo 2. Listopad 2021 Vloženo 2. Listopad 2021 Lehce to tam na zlomek vteřiny škrtne, to je u těchto motorů takový nechtěný standard. 1 Citovat
e1. Vloženo 4. Listopad 2021 Vloženo 4. Listopad 2021 Toto je úplne v pohode. Doporučujem iba naozaj pravidelne (každých 10-15 tisíc km) meniť olej, najlepšie 0W-30 alebo 0W-40-ku, a nič viac nemusíš riešiť. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.