Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím Vás bando.

Pořídil jsem si Yetiho r.v.2012, najeto 126.000 km a rád bych se zeptal těch, co mají naposloucháno.
Poslechněte si prosím motor po studeném startu a řekněte, jak moc spěchat na výměnu rozvodů.

Yeti s DSG jede moc pěkně, tiše a kultivovaně, výkonově mi postačuje.

 

edit:
video včetně startování

 

Upraveno od Dubák

  • Autor
před 35 minutami, Pawouk napsal:

Podle mě tam nic závadného není slyšet. Ale chybí okamžik startu.

tam samozřejmě pár vteřin cinkají hydroštely .... ;-)

Tiež sa mi to zdá byť v pohode. Zaujímavejší je studený a vlažný štart. Každopádne je to rok výroby 2012, tak by nemal byť problém ani to, ak to niekedy zachrastí pri tom štarte, problémové boli hlavne motory do 18.6.2011. Moje auto bolo vyrobené 12/2011, rovnaký motor, tiež s DSG a rozvody mám ešte pôvodné, takže by som kvôli nim nestresoval. Skôr by som si dával pozor na DSG. Ja som pri 100 tisíc menil dvojhmotu a spojkovú sadu (spolu cca. 1200 €) a pri 175 tisíc mechatroniku (1600 €). Tá dvojhmota a spojková sada pri 100 tisíc km bolo asi moje prasácke jazdenie, mechatronika zase asi kvalita DQ200 prevodoviek. :-(

  • Autor
před 23 hodinami, Pawouk napsal:

No, tam se právě typicky ozývají rozvody...

 

před 15 hodinami, e1. napsal:

Tiež sa mi to zdá byť v pohode. Zaujímavejší je studený a vlažný štart. Každopádne je to rok výroby 2012, tak by nemal byť problém ani to, ak to niekedy zachrastí pri tom štarte, problémové boli hlavne motory do 18.6.2011. Moje auto bolo vyrobené 12/2011, rovnaký motor, tiež s DSG a rozvody mám ešte pôvodné, takže by som kvôli nim nestresoval. Skôr by som si dával pozor na DSG. Ja som pri 100 tisíc menil dvojhmotu a spojkovú sadu (spolu cca. 1200 €) a pri 175 tisíc mechatroniku (1600 €). Tá dvojhmota a spojková sada pri 100 tisíc km bolo asi moje prasácke jazdenie, mechatronika zase asi kvalita DQ200 prevodoviek. :-(

 

 

Tak jsem natočil studený start.

Lehce to tam na zlomek vteřiny škrtne, to je u těchto motorů takový nechtěný standard.

Toto je úplne v pohode. Doporučujem iba naozaj pravidelne (každých 10-15 tisíc km) meniť olej, najlepšie 0W-30 alebo 0W-40-ku, a nič viac nemusíš riešiť.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.