Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobry den.

Potrebujem surnu pomoc. Mal som chybu 19586  -  System  zpetneho  vedeni  vyfukovych  plynu  Regulacni  mez  prekrocena P3130  -  35-10  -    -  -  Sporadicky .

V servise mi vymenili ERG, vycistil klapku ze bola dost zanesena, technik to odskusal cca na 3km a povededal ze zaklade nastavenie netreba. Po prebrati auta nesiel tah hore kopcom, stracalo tam vykon a akutalna spotreba bola max 7 litrov/100km akualna na palubaku, z toho usuzujem ze auto hodilo do nudzaku, tak som sa otocil do servisu,mezdi tym na aue sa rozsvietila kontrolka motora. Dosiel som do servisu a tam uz nemali cas na mna a povedali aby som prisiel inokedy. Tak som nastartoval a auto zase malo tah, divne. Prisiel som dom dal na VAG a to iste 19586  -  System  zpetneho  vedeni  vyfukovych  plynu  Regulacni  mez  prekrocena P3130  -  35-10  -    -  -  Sporadicky.

Vzdy ked to vymazem objavi sa to po;

10 km, niekedy po 40 km, niekedy po 30 km, niekedy hned po starte. Chcel som nastavit kanal 060 skrtici klapka a 074 erg a nejdu mi tie kanali :( vid foto. Meral som aj ERG

20211119_120308.jpg

VAG kanal 3 (1).png

Podtlakové hadičky jsi kontroloval?  Občas automechanici zapomenou píchnout odvětrávací hadičku do vzduchového filtru a zůstane v té záslepce vedle něj.  Případně ještě může být problém v tom elektromagnetickém ventilu, který ovládá EGR ventil podtlakem.

  • Autor
před 17 minutami, shrek_85 napsal:

Podtlakové hadičky jsi kontroloval?  Občas automechanici zapomenou píchnout odvětrávací hadičku do vzduchového filtru a zůstane v té záslepce vedle něj.  Případně ještě může být problém v tom elektromagnetickém ventilu, který ovládá EGR ventil podtlakem.

Ahoj.  Hej tu do erg mi cast odrezal a nadpojil novou. Ale ze ja mam pneumaticky rozdelovac z takej ciernej krabicky idu hadice a jeda ide do erg cka. Ci mi zle hovoril? Lebo som sa ho opytal ze ci nebude vadny elektromageticky ventil a ze ja ho nemam.  Kuknem zajtra a dam vediet doobeda

Novější auta mají jednu černou krabičku, do které vede 5-6 očíslovaných hadiček: 1 - přívod podtlaku, 2 - EGR, 3 - u AXR záslepka (chcípací klapka u ATD), 4 - odvětrání, 5 - zásobník podtlaku, 6 - regulace turba.  Ty elektromagnetické ventily jsou vevnitř v té krabičce, která se dodává jako jeden náhradní díl a je celkem drahá: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0906625e-blok-magnetickeho-ventilu-13534.html

  • Autor
před 47 minutami, shrek_85 napsal:

Novější auta mají jednu černou krabičku, do které vede 5-6 očíslovaných hadiček: 1 - přívod podtlaku, 2 - EGR, 3 - u AXR záslepka (chcípací klapka u ATD), 4 - odvětrání, 5 - zásobník podtlaku, 6 - regulace turba.  Ty elektromagnetické ventily jsou vevnitř v té krabičce, která se dodává jako jeden náhradní díl a je celkem drahá: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0906625e-blok-magnetickeho-ventilu-13534.html

Tak tu krabicku z linku mam aj ja, je na lavej strane pri nadrzke chladiacej kvapaliny. Zajta kuknem a dam vediet. Dikes za informacie a nevies preco mi nechce nacitat 060 a 074 kanal posielal som foto

Může to být tím, že v řídící jednotce motoru takové zobrazované skupiny prostě nejsou.  Mám stažené dílenské příručky jenom ke svému autu (motor ATD).  Tam jsou popsané pouze skupiny 001-022 a 125-126.  Na zobrazované skupiny 060 a 074 jsi přišel kde?

Upraveno od shrek_85
typo

  • Autor

Z inej motorizacie a neviete kde stiahnem prirucku k mojku motoru axr?

Já jsem si dílenské příručky stáhl tady: https://erwin.skoda-auto.cz/ Přístup na hodinu stál 7 EUR a mohl jsem si pro vlastní potřebu stáhnout, co jsem chtěl.

  • Autor
V 20. 11. 2021 na 10:38, shrek_85 napsal:

Občas automechanici zapomenou píchnout odvětrávací hadičku do vzduchového filtru a zůstane v té záslepce vedle něj.

Ahoj nemas nejaku foto alebo kde by som tu hadicku nasiel? V akej zaslepce?

A nevies preco mi niekedy auto netaha a hadze do nuzdaku nechce tahat?, po vypnuti a zapnutí zapalovani ide znova normalne auto. Raz mi po chybe;

19586 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni mez prekrocena
P3130 - 35-10 - - - Sporadicky

vyhodilo aj toto ked som este nemal vymenen ERG ventil;
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-00 - -

 

chyby som zamazal a naskocila len 19586 ta je tam aj dodnes.

 

20211122_074312.jpg

Běž po hadičce s číslem 4 a podívej se, kde končí.  Pokud je zapojená jako na přiložené fotce, tak je to špatně.  Ta hadička musí být zapojená do vzduchového filtru (který na mé fotce není).

200328-auto--P1190638.JPG

  • Autor

Ahoj. Tak som to skontroloval (4) ide priamo do vduch.filtra. Ta je zapojena normalne

Ještě můžeš zkusit test akčních členů ŘJ motoru přes diagnostiku.  Součástí testu je EGR ventil i regulace plnícího tlaku (teda aspoň na ATD).

  • Autor
před 13 minutami, shrek_85 napsal:

Ještě můžeš zkusit test akčních členů ŘJ motoru přes diagnostiku.  Součástí testu je EGR ventil i regulace plnícího tlaku (teda aspoň na ATD).

A akcne cleny kanal ktory?

Asi nechápu otázku.  ŘJ motoru má adresu 01.  Spustíš test akčních členů a postupně projdeš ty testy v pořadí, jak je tam výrobce naskládal.

  • Autor
V 25. 11. 2021 na 14:42, shrek_85 napsal:

Asi nechápu otázku.  ŘJ motoru má adresu 01.  Spustíš test akčních členů a postupně projdeš ty testy v pořadí, jak je tam výrobce naskládal.

Ahoj. No uz som to nasiel, akcne cleny. ERG bolo pocut ze nieco pracuje a aj N75 to iste. Po dokonceni aj inych veci ked som to preklikal pomalinky napisalo test dokoncen.

To ,ze bolo pocut EGr a N75ku  este neznamena ,ze pracuju dostatocne rychlo.

  • Autor

Ahojte. Tak som vcera vymazal pamat zavad, potom tie akcne cleny. Dnes rano som dal 22 km, kontrolka nesvietila, vecer idem znova a po  1,5 km sa rozsvietila. 

Poradit kde by som mal este hladat chybu, ERG som dal vymenit, skrtiacu klapku mi vycistili lebo bola cela od bordelu. Nemal mi technik spravit zakladne nastavenie? Nevyhadzuje tu chybu pre to?  Dik za rady.

Test akčních členů to sám o sobě určitě neopraví.  Používá se to k tomu, abys zjistil, jestli je problém v tom ovládání podtlakem nebo někde jinde.  Nevím o tom, že by se mělo někde ručně něco nastavovat.

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Ahojte. Problem vyrieseny. Aj z ERG aj chybou s turbom, regulacni mez nedosazena. V inom servise mi vycistili mriezku, taka skatulka. Myslim si ze nieco na turbe ci pri turbe a chyba motora uz neni aj tah sa vratil. Mam otazku aka mriezka? Kde sa to nachadza? To sa musi cistit po akych km?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.