Publikováno Listopad 23, 20213 r Zdravím vás vybíji se mi baterka. Po zamknuti auta to bere 0.210A a na druhý den mam auto vybíte. Ale když odpojím na obou stranách jednotky ve dveřích řidiče a spolujezdcem a relé osvětlení interiéru tak to klesne na 0.03A co má být. Nechal jsem to i 3 hodky v zamkle poloze Ale furt tam bylo 0.210A . Skusil jsem ty jednotky vimenit ale nepomohlo. Nevíte co by to mohlo dělat? Děkuji za rady.
Listopad 27, 20213 r Odběr 0,21A je na klidový stav sice dost velký, ale za den (0,21 * 24 = 5,04 Ah) ti nemůže vybít plně nabitou baterku. Po vypnutí auta se v síti většinou objeví pár špiček s odběrem až 2,5A. Klidový odběr je proto nutné měřit až po 20-30 minutách. V prvé řadě doporučuji nechat proměřit baterii zátěžovým testem (např. 20A), jehož výsledkem bude tištěný graf z měření s aktuální kapacitou baterie v %. Pokud je menší než 60% je hotová. Lze reklamovat, pokud je auto nebo baterie ještě v záruce, jinak koupit novou. Příklad odběru proudu po uzamčení auta (bezkontaktní měření Hallovou sondou a digitáln měřič s pamětí):
Listopad 27, 20213 r Autor Takže skusil jsem vyměnit konfortku,jednotky ve dveřích, centrální jednotku vozu,gateway jednotku,a palubní displej, všechny jednotky seděli s původnima. Ale když jsem vyměnil centrální jednotku vozů s číslem 1K0 937 049 T za jednotku 1K0 937 049 N tak začlo skoro vše fungovat jen relé osvětlení při zamčeni začne neustále cvakat a proud neklesne. Ale po vytažení relé osvětlení klesne proud do 2 minut na 0.00A takže to vtipné všechno a odemknout jde a diagnostika pouze píše relé osvětlení interieru pokud ho dám zpět a smažu chybu tak zmizne ale když zase zamknu tak zase začne cvakat a drží 0.71A a když ho vytahnu ven zase tak to zase klesne na 0.00A tak nevím
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.