Únor 2Úno 2 V 31. 1. 2025 na 5:41, Jaro92 napsal: Nazdar, aký motor a z ktorého roku máš auto? Kodiaq 1,5tsi , 2019 .
Březen 22Bře 22 Nazdar všetkým, 2-3 krát sa mi stalo raz aj na diaľnici, že za jazdy zrazu auto stratilo rýchlosť ako keby preradilo na neutrál ale na pristrojovke bolo stále zaradené D. Po vypnuti a znovu naštartovaní vsetko ok. Škoda Kodiaq 2.0 l dsg7
Červen 23Čer 23 Pozdravujem, Tato krasna zavada postihla aj mna (Superb, 2018, TDI 2.0). Na ceste do Chorvatska, podotykam. Po 200 km sa to objavilo, presiel som s tym dalsich 550 km. Teraz rozmyslam, ci to risknem domov (750km) alebo radsej odtah/odvoz, aby ma to nenechalo pri krajnici. Auto stale radi 2, 4, 6 a R. Co myslite? :D
Červen 23Čer 23 Muze to vyjit, ale take nemusi, mám vyzkouseno, ze s touto zavadou mechatroniky to zakazik risknul a pri podrazovani to zaradilo 2 rychosti najdnou a bylo po prevodovce. Rozhodnuti je na tobe.
Červen 24Čer 24 Já bych to neziskoval. Kdyby si měl jistotu že nebudeš nikde poskakovat a pojedeš to celé na 6tku, tak bych se toho asi nebál. Ještě zlých zkusil místní škodovu, jestli by jen přes diagnostiku nesmazali chybu a nezaucili znovu spojku. Ale otázkou je, jestli bude ochota.
Srpen 19Srp 19 Zdravim, Mne pomohlo vyresit problem s mechatronikou tady ta opravna sada, hlavne pomuze vyresit problem s tlakama https://www.expert-autodily.cz/kompletni-opravna-sada-mechatroniky-dsg7/
Srpen 22Srp 22 V 19. 9. 2024 na 21:23, luki1255 napsal: Ahoj, tak já také přispěji. Výroba auta únor 2020, do provozu červen 2020, na dovolené v Řecku, cca 1750km od domova. Závada, řadi pouze R, 2,3,4,6.. stalo se po cca 4 dnech stani na sluníčku. Nastartování, par vteřin stani na volnoběhu a ejhle. Následoval odtah vozidla přes pojišťovnu zpět do ČR. Závada P072C... Chyba nesla smazat, diagnostika pri nastaveni noveho zauceny prevodovky napsala, ze ukon nelze provést. Z prevodovky se ozvalo par svaknuti. Vyměněna mechatroniky od lidí z internetu od 20 tis až po 37 tis. Fakt jsem nevěděl co vybrat. V autorizovaném servise výměna za 37 tis bez DPH. Bylo rozhodnuto, nájezd 111 tis, pravidelný servis v autorizovaném servise. Jednou přetažen servis. Místo 60 tis, 64 tis. Kulance neuznána. Teď, měsíc o půl od výměny mechatroniky, najeto 2,5 tis km a chyba znovu, pri nastartovani a stani par vterin na volnobeh. Vypnutí nastartování nepomohlo. Nastarovani po cca 3 hodinách a svítila jen závada na motoru. Auto radilo najednou normálně. Nicméně opět závada P072C.. Chybu jsem smazal a najeto tedy zatím jen cca 100km ale zatím vše v cajku. Jen si říkám, že mechatronikou to jako takovou asi nebude. Musí dojít k něčemu jinemu, co asi ji porouchá. Nesetkal se s tímto někdo? Mám na to 2 roky záruku ale pochybuji, že mi ji vymění... Ahoj.Ako to dopadlo?Zistila a odstranila sa chyba,co ju spisobovalo?
Včera v 16:101 den Zdravím,na Kodiaqu, 2017, 2.0 TDI 7°DSG se před časem asi po hodině jízdy převodovka hodila do nouzáku, po vypnutí a nastartování šlo opět nějakou dobu jet. V návaznosti na toto se tedy vyměnila mechatronika za nový díl a přehrál SW (nebo jak to nazvat). Nyní po výměně se sice převodovka na delší trase nehodí do nouzáku, nicméně auto při přeřazování dost škube zejména 1-2 a 3-4 a naopak při podřazování, a projevuje se to i občas zvenku ranou při rozjezdu (1-2). Někdo neřešil něco podobného a nemohl by nasměrovat dál? Mechatronikou to údajně není.Díky za tipy
Včera v 17:091 den mechatronika je nova zo skodovky uplne nova alebo nova repas odjinudze to mechatronikou neni povedal predavac mechatroniky, ale cim to je, to uz nevie povedat ?kolko ma auto km Upraveno včera v 17:101 den od denial
před 12 hodiny12 hod 15 hodin zpět, denial řekl:mechatronika je nova zo skodovky uplne nova alebo nova repas odjinudze to mechatronikou neni povedal predavac mechatroniky, ale cim to je, to uz nevie povedat ?kolko ma auto kmAuto ma 210tkm aktualne. Vymena byla provedene mimo autorizak s tim, ze puvodne se dil vymenil za novy, ale nepodarilo se prehrat SW (a byly s tim problemy), takze se nakonec vratil ten puvodni dil, ale repasovany (do nouzaku to uz neskakalo), nicmene razeni skubalo, a tak se asi po dvou tydnech hodilo znovu do servisu, aby se to pokusili vymenit za uplne novy dil, jak bylo puvodne planovano, coz se pry povedlo. Nicmene to skube, jak jsem zminoval o prispevek vyse. Kazdopadne dil by ted nemel byt repas, ale uplne novy (rekl servis), predpokladam ze skodovky.Nutno podotknout, ze to neskube uplne vzdy.Servis, co dil vymenil, tak rekl, ze mechatronikou to neni a musi byt zle neco jine. Ale cestou pokus omyl jit nechceme.
před 4 hodiny4 hod k veci sa vyjadrit neviem, imho to moze byt stale ta mechatronika / riadiaca jednotkaale ak je to servis na prevodovky, ktory nevie ani prehrat TCU firmware, tak neviem, ci by som tam chodil znovafakturu od novej mechatroniky mas a staru ti ukazali (aj tak vlastne uz nevies, ci je z tvojho auta)a spojky a zotrvacnik si uz menil?na mojej DQ250 boli menene pri 178 000 km
před 2 hodiny2 hod spojky ani setrvacnik zatim meneny nebyly. V servise naznacily, ze dalsi mozna pricina jsou ty spojky, tak alespon ze je tu shoda, protoze cenu odhadly na dalsich 20k Kc, po te mechatronice za 50 je to parada.Zitra jde do skodovky, tak se uvidi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.