Publikováno Listopad 18, 200618 r Čau děcka, je to týden, co sem si koupil ochcávku a teď pomalu zjišťuju a opravuju závady. Klasický stahování oken si opravím, ale horší problém mám s budíkama. Zjistil sem, že se mi po vypnutí motoru nevrací rafika měřiče paliva. Když ale chci znovu nastartovat, otočím klíčkem do polohy 1 a rafika se začne třást a sjede dolů, odkud vyjede zpět na hodnotu množství paliva. Z jízdy všechny budíky ukazují správně. Druhej problém je palubní počítač - při otočení klíčkem se PC vynuluje a začne měřit vše od začátku. I hodiny. Auto jinak šlape jak hodinky, takže s řj to asi nebude mít nic společnýho. Třetí závádu - to, že mi nesvítí ovladače topení a klimy, to asi bude jenom uvolnenej kontakt, že? To si kdyžtak v pohodě udělám sám.... Každopádně díky za každou radu!
Listopad 18, 200618 r Takze zarovka v topeni - otocnych ovladacich - vysunout prostreni ovladac - tam naleznes jednu zarovku, ktera bude praskla. - Ostatni sviti svetelnou cestou. Budiky - palivomer, pichnout na diagnostiku, ale treba chybka bude nekde v plovaku, a pak vymaz pc - slaba baterka. Mimochodem MF1 se maze po 2 hod. vyp. zapalovani, ale hodiny zustavaji, takze to vidim na baterce - Autobaterka Upraveno Listopad 18, 200618 r od Host
Listopad 18, 200618 r 1/ řekl bych že je rafika naražená moc na podkladu 2/ možná špatná spínačka 3/ špatná žárovka za prostředním knoflíkem
Listopad 18, 200618 r Autor Tak změna!!!!!! Sem si toho špatně všim - visí i otáčkoměr a teplota chladící kapaliny. Takže vlastně ve chvíli, kdy vypnu motor, rafiky zůstanou na stejným místě a nevrátí se dolů. Vypadá to, jak kdybych měl normálně nastartováno... jenom to tak není. je to docela vopruz... jakože na diagnostiku se mi nějak moc nechce - díky týhle oktávě sem teď dost švorc :-( no uvidime... sypte další rady. Rád se na to kouknu.
Listopad 18, 200618 r No diagnostiku ti udelam gratis , ale urcite mas na budikach studenak - vedeni k budikum tim myslim
Listopad 18, 200618 r No diagnostiku ti udelam gratis , ale urcite mas na budikach studenak - vedeni k budikum tim myslim Možná, nebo mu taky ty budíky někdo neodborně upravoval... třeba posunul kilometry a tak... po světě chodí spousta rádoby expertů, kteří šijou horkou jehlou...
Listopad 19, 200618 r Autor No diagnostiku ti udelam gratis , ale urcite mas na budikach studenak - vedeni k budikum tim myslim A odkud jsi? To by spis chtelo vytahnout budiky a promerit od nejakyho elektrikare, co?
Listopad 20, 200618 r Autor Rok výroby je 6/2000. mam novou palubku a starej xicht. Jinak sem zjistil dalsi zavadicku..... obcas se stane, ze po otoceni klicku zacne blikat ikonka auta s klickem a kdyz nastartuju, tak hned octa zase chcipne...... to sem zase jednou koupil kram......
Listopad 20, 200618 r není to krám, je to v budíkách, písni mi SZ a dám ti kontakt na někoho kdo ti to opraví
Listopad 21, 200618 r no ja mel to same u octy. Diagnostika ok a nakonec jsme zjistili,že je v prd..i kabel co vede od budíků k řídící jednotce,oprava nepomohla,musel se natahnout nový .
Listopad 21, 200618 r Podle popisu, chybý k těm budíkám trvalé napájení, když se vypne klíček a s kontakt vydrží to asi minutu, max, pak se vynulují, tedo kromě kolimetrů :-D Někde bude špatný kontakt, může být klidně i v konektoru na budíkách, jsou takové prořezávací piny, které se nijak nezajišťují. To bych viděl jako problém, nebo možná jen pojistka? :-) Ale nevím, s čím je přístrojovka spojená ... Jinak ta žlutá ikonka klíček, to je imobilizér, u starších aut se občas stává, že nefunguje korekrně čtecí cívka kolem spínačky, imobilizér pak nemá info od klíčku, takže si myslím, že start je neoprávněný a zakáže ho ...
Prosinec 11, 200618 r Autor Cau kluciii, tak nezjistili ste neco novyho s tou moji palubovkou potapanou? Uz sem se konecne pustil do oprav skodovice, takze chci tohleto odstranit. Takze: Navrh na odstraneni zavady nevracejicich se budiku je jenom ze je spatnej kabel? Co je to teda za kabel a kolik asi stoji a jak tezka je vymena? Navrh na odstraneni zavady imobilizeru? nejak tu civku vymenit? nebo novou spinacku? jakoze je to cim dal horsi.. :-( je to vopruz. Jsem stoprocentne vdecny za jakykoliv info.
Květen 28, 201114 r Zdravim, mam podobny problem s mojou octou 1.8T r.v. 1999 ked vypnem motor, klucik do polohy 0 vynuluje sa mi palubny PC..... a to cas, posledne km a vlastne vsetko okrem celkovych km rucicky normalne spadnu, akurat ten pc sa uplne vypne a obidva displeje su prazdne az kym zasa nedam kluc do polohy 2 vtedy sa zapnu ale uz vynulovane.....vdaka za pripadnu radu
Květen 28, 201114 r Kolik podobných témat jsi tu našel? Jen aby jsme věděli kolikrát se ještě zaptáš na jedno a to samé. Pro panel přístrojů jsou dvě pojistky. Máš je obě OK? Upraveno Květen 28, 201114 r od Wojnar
Květen 29, 201114 r uz sa nespytam ani raz....prisaham ........diky za ten popis poistiek kuknem to a dam vediet, dufam ze to bude len ta poistka
Červenec 6, 201213 r zdar tomin. Uz si prosim ta prisiel na to co si mal s tymi budikmi?....ja mam uplne ten isty problem tiez mi po vypnuti motora ostanu vsetky rucicky stat kde boli, a vynuluje sa mi cely palubny...teda okrem celkovych kilometrov. Ked to zapnem sekano sa spustia dole a palubny je vynulovany. dik za hocijaku radu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.