Přejít na obsah

Kúpa OII v zahraničí


jirkaK

Doporučené příspěvky

na základě informace z dnešních zpráv na Nově jsem porovnával ceny OII RS combi s motorem 2.0 TDI u prodejců na Slovensku a u nás a rozdíl cen je zcela nicotnej, t.j. cca 10 t. Kč. Nevím proč ty paka šířej takový blbosti, že je tam rozdíl mnoha desítek tisíc, když si to každej může ihned ověřit. :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na základě informace z dnešních zpráv na Nově jsem porovnával ceny OII RS combi s motorem 2.0 TDI u prodejců na Slovensku a u nás a rozdíl cen je zcela nicotnej, t.j. cca 10 t. Kč. Nevím proč ty paka šířej takový blbosti, že je tam rozdíl mnoha desítek tisíc, když si to každej může ihned ověřit.  :o

Dnesni kurz: 1,274

Katalogova cena v CZ: 819900CZK

Katalogova cena v SK: 1014990SSK, po prepoctu: 796695CZK

Rozdil: 23205 CZK

A to uz jsou desitky tisic, akorat ze tohle asi neni nejlepsi pripad protoze nevim jestli naftove motory pro sk trh jsou s filtrem pevnych castic.

Editováno: , autor: Milda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tu reportáž pochopil tak, že na tom slovensku si to řeší dealer, který tam má pobočku nebo tak něco, ale vystaví mi ve finále českou fakturu, jen za míň peněz, protože to auto má nižší nákupku..

Jinak pokud si pojedu koupit na Slovensko auto, bude mít s největší pravděpodobností i vystavený slovenský TP, pak se to při registraci řeší jako individuální dovoz apod.

Taky nevidím důvod, proč by takové auto nešlo na leasing, přinejhorším by šel tzv. zpětný leasing, který jde udělat na jedno auto třeba i několikrát za sebou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi měli podobný problém automobilky v Německu-němcům se vyplatilo jezdit kupovat nová auta mimo EU. Prostě škodovka si může v čechách dovolit dát vyšší cenu. Porovnejte schválně ceny jetin ČRxSRN. A je to jasný ;)

Editováno: , autor: sitic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi měli podobný problém automobilky v Německu-němcům se vyplatilo jezdit kupovat nová auta mimo EU. Prostě škodovka si může v čechách dovolit dát vyšší cenu. Porovnejte schválně ceny jetin ČRxSRN. A je to jasný ;)

Jojo treba OII RS v combiku je rozdil v zakladni cene 40tis ;-) To uz je hodne slusnej rozdil ! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak můj názor na rozdílné ceny aut v jednotlivých státech je dán kupní silou obyvatel a je to o tom, za kolik to zákazníci ještě budou kupovat. není to o nákladech, protože výrobní náklady budozu tvořit menší část z ceny auta. A jde o to prodat víc aut za nižší cenu, než nepoměrně míň aut za cenu vysokou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi měli podobný problém automobilky v Německu-němcům se vyplatilo jezdit kupovat nová auta mimo EU. Prostě škodovka si může v čechách dovolit dát vyšší cenu. Porovnejte schválně ceny jetin ČRxSRN. A je to jasný  ;)

Jojo treba OII RS v combiku je rozdil v zakladni cene 40tis ;-) To uz je hodne slusnej rozdil ! ;)

po přepočtu kurzu? jestli ano, tak to už je slušný.

Jirik.DC- myslis, ze výrobní náklady na auto tvoří menší část z prodejní ceny? neni to tak davno, co tu nekdo psal, ze novy TDI PD motory stojí až ke 300tis Kč, k tomu zbytek auta nebude za 50tis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ale nebudou výrobní náklady na motor, že? Spíš prodejní..

no i kdyby, tak motor, prodavajici se za 300tis Kč nemuze mit vyrobni naklad 20tis Kč, proto se mi nezda to cos napsal, že výrobní cena bude menší část z prodejní. to by pak znamenalo, ze auto dejme tomu za 850tis Kč bude mít výrobní cenu dejme tomu tech 350tis Kč a výrobce si na to nahodi jen tak pul mega?

mozna to tak je, ale nevim nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Daleko od pravdy to ale nebude. Pro příklad, když jsem dělal ve firmě, kde jsme vyráběli náklaďáky, tak čistý zisk na jednom autě dělal cca 40%. A to už byl v těch zbývajících 60% započítaný i vývoj a další náklady..

Hospodaření je všechno jen hra s čísly..záleží, co všechno jsou výrobní náklady..umořují se náklady na vývoj, výrobní zařízení i na další rozvoj. Nezapomeň, že škodovka se pořád rozrůstá, v té ceně za auto je započítaný mimo jiné i nový závod v Šanghaji, o kterém jsem teď nedávno slyšel, že se buduje..na 10000nových škodovek. Na to všechno si musí automobilka vydělat prodejem aut a hlavně náhradních dílů.. Jak jinak je možný, jak se tu v jiném vlákně probíralo, že lišty na prahy stojí přímo u výrobce někde kolem 400 a když si je koupíš v síti Škoda, budou stát minimálně jednou tolik.. Prostě jsou trhy, kde ti zákazníci odvedou do kapsy automobilky víc a někde, kde nemají takovou kupní sílu, tak to musí automobilka oželet a sedřít jinde.

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, ale ak by to tak bolo a na autách by boli tak enormné zisky, ako by sa potom mohli niektoré automobilky dostať do straty, resp. prečo by potom niektoré automobilky nepredávali za výrazne nižšiu cenu? Napríklad Logan by potom stál povedzme 100.000. Ale nestojí. Stojí menej než konkurencia, ale aj sa kdesi ušetrilo (tvrdé plasty, minimum obloženia kufra, obyčajná oceľ na karosérii (nie vysokopevnostná). A rovnako by automobilky tak urputne nešetri každý cent.

Skôr si myslím, že autá sú v niektorých štátoch drahšie kvoli daniam, poplatkom za recikláciu a je možné, že aj výdavky importérov a predajcov sú v západnej EU vyššie (napr. v centre Berlína vs. povedzme v malom meste na strednom Slovensku) a musia sa tak premietnuť do ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dostat se do ztráty je velice jednoduché.. Stačí špatně zariskovat a investovat do vývoje nebo expanze víc než je zdrávo a je dluh dřív, jak na nový vrata..

Mluvil jsem tady, jak jsme to měli u náklaďáků..před časem tu firmu skoupil holding plzeňské Škody, na příkaz tam odtud se veliké prostředky investovaly do vývoje tahače, který měl v sortimentu být jen okrajová záležitost, vedle toho se majetkem firmy zaručil nepovedený úvěr holdingu a dostalo se to dlužné spirály, ze které se nedalo dostat.

A k těm ziskům..všechno je to o zisku. Copak unifikace dílů nezlevňuje výrobní náklady? A snižuje to nějak celkovou cenu auta? Spíš naopak.. :angry:

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cenova Politika je mixem, nakladu + poptavky (vyssi poptavka = vyssi cena) a samozrejme ve vysledku zisku.

Na politice Skodovky se mi na Slovensku libi, ze startovni cena O II, je 499, podobne jako v Cechach.

K dovozu aut, pokud je rozdil cca 20 - 40 000.

Tak ciste hypoteticky, nejake ty naklady na prepis auta v CR myslim 5 000, naklady na cestu, predpokladam, tak dve cesty(objednavka, vyzvednuti) cca 4 000, nejsem si jist, ja mam pojistne v leasingu, ale pri koupi za hotove je v cene i povinne ruceni takze + 5 000...

Kdyz k tomu pripocitam cas tim straveny (jak system funguje, urady, vlastni koupe, pojistovna...), tak je pro mne auto ze Slovenska moc drahe.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...