Kelso Vloženo 27. leden 2022 Sdílet Vloženo 27. leden 2022 Ahojte chcem sa opýtať čo si myslíte, čo je lepšie pre automatickú prevodovku (spojku), či podtáčanie na D, alebo jazdit na S kde mi zase ale ovela viac spúšta režim na 2 válce, čo prekáža prevodovke menej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 1. Únor 2022 Sdílet Vloženo 1. Únor 2022 (editace) Nevím jak pro převodovku, ale pro motor je určitě zdravější jezdit na 2 válce (na to je stavěnej), než ho podtáčet na 4 válce... Editováno: 2. Únor 2022, autor: Martin Bednář 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BigFoot007 Vloženo 2. Únor 2022 Sdílet Vloženo 2. Únor 2022 No ja to robim nasledovne (Passat, 1.4 TSI ACT s DSG). Z dovodu setrenia spojok pri kazdom rozbiehani z 0km/hod mam vzdy zaradene D-cko, a v momente ked mam uz 2 prevodovy stupen tak prehadzuje radenie do S-ka, aby mi motor nepodtacal najma za studena. Zial S-ko najma v meste sposobuje to, ze uz po 1-2km a este so studenym motorom uz idem casto na 2 valce. Je to v pohode pokial idem do cca 2000rpm, ale sem tam ma tendenciu S-ko hnat otacky az smerom do 2500-2800rpm, a v takom pripade ten 2 valcovy rezim kvalitne vibruje vo volante (inde to velmi ani necitim, a nie je to pocut). Je ale mozne, ze nejaky silent blok uz ma svoje najlepsie casy za sebou... Inak co som si vsimol, tak vacsinou s S-kom v kludnom rezime v meste (trebars na 4prudovej ceste bez semaforov na ringu, kde je 60tka) auto zerie menej, ako v D-cku s ostem vyssim prevodovym stupnom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.