Přejít na obsah

2 valcovi režim vs podtačanie


Kelso

Doporučené příspěvky

No ja to robim nasledovne (Passat, 1.4 TSI ACT s DSG). Z dovodu setrenia spojok pri kazdom rozbiehani z 0km/hod mam vzdy zaradene D-cko, a v momente ked mam uz 2 prevodovy stupen tak prehadzuje radenie do S-ka, aby mi motor nepodtacal najma za studena.

 

Zial S-ko najma v meste sposobuje to, ze uz po 1-2km a este so studenym motorom uz idem casto na 2 valce. Je to v pohode pokial idem do cca 2000rpm, ale sem tam ma tendenciu S-ko hnat otacky az smerom do 2500-2800rpm, a v takom pripade ten 2 valcovy rezim kvalitne vibruje vo volante (inde to velmi ani necitim, a nie je to pocut). Je ale mozne, ze nejaky silent blok uz ma svoje najlepsie casy za sebou...

 

Inak co som si vsimol, tak vacsinou s S-kom v kludnom rezime v meste (trebars na 4prudovej ceste bez semaforov na ringu, kde je 60tka) auto zerie menej, ako v D-cku s ostem vyssim prevodovym stupnom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...