Kelso Vloženo 27. leden 2022 Vloženo 27. leden 2022 Ahojte chcem sa opýtať čo si myslíte, čo je lepšie pre automatickú prevodovku (spojku), či podtáčanie na D, alebo jazdit na S kde mi zase ale ovela viac spúšta režim na 2 válce, čo prekáža prevodovke menej? Citovat
Martin Bednář Vloženo 1. Únor 2022 Vloženo 1. Únor 2022 (editace) Nevím jak pro převodovku, ale pro motor je určitě zdravější jezdit na 2 válce (na to je stavěnej), než ho podtáčet na 4 válce... Editováno: 2. Únor 2022, autor: Martin Bednář 1 1 Citovat
BigFoot007 Vloženo 2. Únor 2022 Vloženo 2. Únor 2022 No ja to robim nasledovne (Passat, 1.4 TSI ACT s DSG). Z dovodu setrenia spojok pri kazdom rozbiehani z 0km/hod mam vzdy zaradene D-cko, a v momente ked mam uz 2 prevodovy stupen tak prehadzuje radenie do S-ka, aby mi motor nepodtacal najma za studena. Zial S-ko najma v meste sposobuje to, ze uz po 1-2km a este so studenym motorom uz idem casto na 2 valce. Je to v pohode pokial idem do cca 2000rpm, ale sem tam ma tendenciu S-ko hnat otacky az smerom do 2500-2800rpm, a v takom pripade ten 2 valcovy rezim kvalitne vibruje vo volante (inde to velmi ani necitim, a nie je to pocut). Je ale mozne, ze nejaky silent blok uz ma svoje najlepsie casy za sebou... Inak co som si vsimol, tak vacsinou s S-kom v kludnom rezime v meste (trebars na 4prudovej ceste bez semaforov na ringu, kde je 60tka) auto zerie menej, ako v D-cku s ostem vyssim prevodovym stupnom. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.