Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte, už viackrát som si všimol, hlavne teraz v zime, že po studenom štarte počas prvých cca 500m, auto cuká pri rozbehu.

Nejde plynule za plynom, ale ako keby prestalo na chvíľu ťahať, zase zabralo, zase prestalo. Ako keby nešlo chvíľu palivo.To šklbnutie nie je výrazne, keďže tie ranné rozbehy sú pomalé a netlačím na pedál veľmi.

Cítim to tak 3-4x, kým zrýchlim na 55km/h, dám tempomat a prejdem do najbližšej dediny a tú celú na tempomate. Na tempomate a ani po dedine, keď začnem pridávať už nie je problém.

Vždy sú to prvé rozbehy.

Ešte doplním, že auto stojí cca 30s na voľnobehu, zapnem výhrevy (sedadlo, okno, PTC). Následne počkám, kým sa otvorí brána, vygúľam auto von, počkám, kým zavrie a idem. Cca 1,5-2 min to trvá.

 

Ak beriem ráno dieťa, auto je na voľnobehu dlhšie a interier je už zahriaty. Vtedy to šklbanie je tak 50/50. Že niekedy áno, inokedy nie.

 

To isté sa opakuje z práce domov. A väčšinou mi to robí po vrátnicu, cca 300m. Potom už ide hľadko.

 

Stretli ste sa s týmto u vášho TDI čka?

Upraveno od csabac

Možná palivový filtr. 

  • 11 měsíců později...

Ahoj,

také mě se to už stalo dvakrát po posledním tankování. Stalo se mi tak, když přes víkend jsem nejezdil a v pondělí ráno, kdy bylo -7°C, motor chytnul asi tak po 5s a dalších cca 3-5s jakoby škytal - auto se při tom zatřepe. Nechám ho na volnoběh minutu až se to uklidní a vyrážím citlivou jízdou.

 

Tankuji EuroOil Diesel Optimal (zimní nafta s filtrovatelností -24°C) + Zimní VIF.....který mi zbyl z minulého roku - to si myslím, že za to mohl, protože zelená barva staršího zimního VIF byla taková více dozelena. Nový VIF má takovou mentolově zelenou. Navíc plechovku jsem míval vždy v kufru auta, což taky není správně, jelikož se to má skladovat do +5°C.

V práci jsem využil naše světelné mikroskopy a udělal jsem si analýzu nového vs starého VIF. Zjistil jsem, že ve starém VIFu (který jsem teda nechával v zimně v autě) se vytvořili takové nerozpuštěné cucky - takže si říkám, že ta poslední dávka, která těchto cucků měla nejvíc, způsobila ucpání palivového filtru 

 

Přikládám dvě fotky z mikroskopu: 891496746_NovzimnVIF.thumb.jpg.34de35a34e3665931fdd7ff503d473c4.jpg703851396_StarzimnVIF.thumb.jpg.b4c10312af64ed92e756a0da02d82771.jpg

V novém VIFu jsem viděl pár mikroskopických krystalků, kdežto ve starém (vlivem nízkých teplot a delšímu skladování) pravděpodobně došlo ke shlukování těchto krystalků do větších chuchvalců, které jdou vidět i pouhým okem. Zkoušel jsem je zahřát, ale už se nerozpustili.

 

Takže závěrem: neskladovat zimní VIF v negarážovém autě v zimě a nepoužívat víc jak rok staré :D

 

Edit: dneska budu tankovat tentokrát již s novým VIFem, tak se to snad zlepší :)

Upraveno od Jura24

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.