Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj vsem.Nesetkal se prosim nekdo z podobnym problemem ?Rano kdyz je -5nebo vic tak motor pouze toci ale nechytne.Pri otoceni klicku problikne kratce zhaveni pak se znova rozsviti a zhasne.V tomto pripade motor jen toci a nechytne.Prijdete za 3 hodiny.Otocite klickem zhaveni se uz rozsviti,sviti cca 2 vteriny a motor chytne.Pak chyta celej den.Prijdete rano a situace se opakuje.Dneska minus 2 stupne a nastartuje okamzite na brnk.Vse to zacalo tim ze nejdriv za jizdy blikalo zhaveni,pak se pridala kontrolka motoru a auto spadlo do nouze.Nacteni pomoci VCDS chyba potenciometru na EGR ventilu.Egr demontovanej,vycistenej a pouze soft.vypnut.Chyby zadny na aute nejsou ani po neuspesnym startu.Zhavicky zkontrolovany pouze elektricky ze do nich jde proud.Nebyly demontovany z vozu.Ale cca dva roky zpet vsechny 4 novy.Po odpojeni kabelaze ze svicek naskoci chyby na vsech valcich po nacteni VCDS.Nemel nekdo podobny problem?Je to dost na h... kdyz neco zkusite a cekate az do rana jestli chyba zustala nebo ne.Dekuji Lukas

  • 8 měsíců později...
  • Autor

Tak pred rokem probehla vymena ridici jednotky doby zhaveni a motor celou dobu startoval.Prvi letosni mrazy a situace se opakuje.Opet vymena jednotky doby zhaveni ale kontrolka zhaveni jen blikne a motor nenaskoci.Kdyz se zahejbalo kabelama od jednotky zhaveni se treba nahodne rozsviti i na 3 vteriny.rozdelani svazku a opticka kontrola vedeni nic nenalezeno(netusim jestli nemuze bejt problem v kabelu nekde pod buzirkou) ukazuje se i tedka chyba p0562 napajeci napeti napeti prilis male.Baterie vymenena za novou.Kdyz motor naskoci v merenych hodnotach kontrola dobijeni je cca 14,3 voltu.Nesetkal se stim nekdo ?

Mal som podobný problém s kabelážou  ešte na Octavia1. Svietila kontrolka dobíjania akumulátora, nedobíjalo Aku. Nevedeli prísť na chybu,. že sú asi vadné budíky, tak vymenili budíky (v záruke) a chyba tá istá. Nakoniec išli po kábloch a zistilo sa, že káblik budenia alternátora síce je, konektor je OK, ale káblik bol prerušený v bužírke! Tak odstrihli kábel, napojili nový s konektorom a všetko bolo OK.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.