Publikováno Duben 30, 20223 r Ahoj, Felda 1.3 r.v. 2000. auto nebouraný a motor/převodovka nikdy neoddělený... Musím udělat spojku a silentbloky na převodovce. Proto jsem se rozhodl vymontovat převodovku z auta. Ve své podstatě mám převodovku zcela odkáblovanou, zcela uvolněnou ze svých držáků. Motor visí na řetězu (kozy,trubka,kočka) za hlavu + drží na uvolněném posledním z trojce šrubů na silentbloku vodní pumpy. Převodovka visí je na něm. Mám problém převodovku oddělit od motoru. Pokud gumovkou nutím převodovku se půlit, jde to ze strany diferenciálu dobře, nicméně nechce vyskočit/povolit šrub/šteft zepředu/od nárazníku pod startérem. Tento spoj jediný brání oddělení motoru a převodovky. Zkoušel jsem to různě naklánět, podkládat, mlátit gumovkou z obou stran převodovky. Prostě ten spodní předek se nechce uvolnit rozumným násilím. Klín natvrdo mezi blok motoru a převodovky jsem se bál... Ten "zbýčený" šteft vytáhnout nejde... Pánové, není v tom nějaký grif/fígl? Neporadíte? Děkuji moc.
Duben 30, 20223 r Klasicky 'zarostly' steft do hliniku. Potrikat penetracnim pripravkem na zarezle srouby a trochu poklepat kladivem hlinikovy nalitek. Pripadne natocit na steft dve nizke matky, dotahnout proti sobe a zkusit s tim steftem pootocit. Nekdy to pomuze, nekdy ne. V extremnim pripade jsem jednou skoncil tak, ze jsem to proste nusel v delici rovine proriznout flexkou abych to dostal od sebe. Pak jen vymlatit ten totalne zarezly steft z bloku prevodovky, hasakem vytocit zbytek s bloku motoru a pouzit novy steft. Rez od flexy je pak samozrejme videt, ale na funkci to nema zadny vliv.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.