roubic Vloženo 23. Květen 2022 Sdílet Vloženo 23. Květen 2022 Ano jak pise @Krosta dcc slider je bez dcc verzi C z arteona uplne k nicemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Petras Vloženo 23. Květen 2022 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2022 Projížděl jsem starý svět motorů, kde byl rozhovor s nějakým typkem, co má už druhý suoerb a nájezd kolem 250tkm a ten tvrdí, že by dcc už nechtěl, že špatně reagují na nerovnosti. Že se údajně přizpůsobí, až poté, co díru přejedou a přitom bouchnou. Že údajně klasické reagují hned a lépe tedy kopírují a tlumí. Dá se to vyvrátit či potvrdit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deliberator Vloženo 23. Květen 2022 Sdílet Vloženo 23. Květen 2022 Uz z logiky fungovani DCC je to nesmysl, ten se zadnym diram neprizpusobuje, je tam natvrdo dany "prutok oleje" v tlumici. Nic silnici neanalyzuje (a uz vubec neskenuje predem). To si pan plete s daleko vyspelejsimi technikami, nez je DCC, pokud by toto od toho podvozku chtel... Je to proste jako by sis sam za jizdy mohl menit de facto 3 druhy tlumicu. To je ale tak vse. Pokud mu toto Svet motoru otiskl, tak museli mit slabsi chvilku. 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 24. Květen 2022 Sdílet Vloženo 24. Květen 2022 Jinak kdyby nekdo chtel byt o dost niz a zaroven mit funkci dcc tak kw dela sporotvni vejskove stelovaci podvozek dcc. Pak je tu este moznost kdyz jsou ko dcc tlumice koupit moduly co se napojej na konektor od dcc tlumicu a dat tam normalni tlumice 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deliberator Vloženo 24. Květen 2022 Sdílet Vloženo 24. Květen 2022 @ČudlR no a pak samozrejme staci kw/eibach pruziny a origo dcc tlumice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 24. Květen 2022 Sdílet Vloženo 24. Květen 2022 V 22. 5. 2022 na 21:05, Martin Petras napsal: Ahoj, vyplatí se dcc podvozek oproti klasickému s obyč tlumiči? Nedokážu si představit jak často reálně využiji režimy, ale asi to může být fajn. Co třeba nějaký sportovní stavitelný podvozek třeba h&r místo obyč tlumičů? Vynahradí to dcc? Díky a pardon pokud se ptám na blbosti. Zalezi na akych cestach jazdis. DCC nemam (nezvysil budget na to) a extremne mi nechyba - ale vacsinou jazdim dialnice, pripadne hodne kvalitne a siroke okresky. Pri predstave, ze jazdim "bezne" okresky a okresky so serpentinami, tak so standardnym podvozkom by som sa na to vykaslal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deliberator Vloženo 24. Květen 2022 Sdílet Vloženo 24. Květen 2022 @deto to uz je dost zufalstvo, ked si mas nakonfigurovat brand new car podle cenniku, a nevyda ti na dcc. Vtedy si mas kupit Fabiu alebo ako sa to vola. 8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 24. Květen 2022 Sdílet Vloženo 24. Květen 2022 @Deliberator kazdy ma ine priority 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 24. Květen 2022 Sdílet Vloženo 24. Květen 2022 mám DCC na 19" a v pohodě. Sport dávám vesměs jenom když se jedu vozit na hezké okresky, protože je to dost tvrdé. Jinak střídám Normal na ježdění po městě a Comfort na dálnice a delší nudné vejlety. Ten pocit měkkosti je k nezaplacení. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guest100 Vloženo 24. Květen 2022 Sdílet Vloženo 24. Květen 2022 Přepínám na sport tam, kde se dá jet rychle, ale jsou tam při té rychlosti na Comfort pocitově nepříjemné zatáčky, typicky rakouska dálnice A2 (v horách) a misty německá dálnice A8 v blízkosti Rakouska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deliberator Vloženo 25. Květen 2022 Sdílet Vloženo 25. Květen 2022 (editace) . Editováno: 25. Květen 2022, autor: Deliberator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 25. Květen 2022 Sdílet Vloženo 25. Květen 2022 Zbytočne riešiť DCC v aute ktoré ma plechovú napravnicu ako Fabia. Hluk od podvozka je horší ako v Golfe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Světlonoš Vloženo 25. Květen 2022 Sdílet Vloženo 25. Květen 2022 Škoda, že nejde kombinovat zvýšený podvozek s DCC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Unown Vloženo 26. Květen 2022 Sdílet Vloženo 26. Květen 2022 Ono nutno podotknout, že se s přepínáním tuhosti podvozku zároveň přepíná i nastavení auta. Takže když tam dáš sport, tak auto reaguje úplně jinak, než když tam máš komfort. Při sportu drží auto ve vyšších otáčkách a plyn reaguje -+ okamžitě po sešlápnutí. kdežto u komfortu se drží auto v nižších otáčkách a plyn reaguje se zpožděním. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 26. Květen 2022 Sdílet Vloženo 26. Květen 2022 (editace) To je pravda, ale mozes si to nakonfigurovat v Individial. Ak chces len zmenit tuhost, tak prenastavis si to v Individual a ostatne nechas tak ako si zvyknuty. Editováno: 26. Květen 2022, autor: deto 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roubic Vloženo 26. Květen 2022 Sdílet Vloženo 26. Květen 2022 tak drive mode je i bez dcc takže chování vozu se dá měnit jenom to nemění tlumiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guest100 Vloženo 26. Květen 2022 Sdílet Vloženo 26. Květen 2022 před 3 hodinami, deto napsal: To je pravda, ale mozes si to nakonfigurovat v Individial. Ak chces len zmenit tuhost, tak prenastavis si to v Individual a ostatne nechas tak ako si zvyknuty. přesně... mám Individulál nastaven jako Sport, jen DCC jako Comfort +, jen škoda že si to nepamatuje zařazený Sport na DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 30. Květen 2022 Sdílet Vloženo 30. Květen 2022 (editace) On 5/25/2022 at 5:36 AM, dfga said: Zbytočne riešiť DCC v aute ktoré ma plechovú napravnicu ako Fabia. Hluk od podvozka je horší ako v Golfe. U předokolky jo, to nadávám na hluk v každém taxíku jak je ta prdel hlučná a celkově odpružení tvrdé. U 4x4 je to něco jiného a úplně v klidu. On 5/26/2022 at 4:14 PM, Unown said: Ono nutno podotknout, že se s přepínáním tuhosti podvozku zároveň přepíná i nastavení auta. Takže když tam dáš sport, tak auto reaguje úplně jinak, než když tam máš komfort. Při sportu drží auto ve vyšších otáčkách a plyn reaguje -+ okamžitě po sešlápnutí. kdežto u komfortu se drží auto v nižších otáčkách a plyn reaguje se zpožděním. Reakce plynu se dá dokonfigurovat i na "normál" a "comfort" přes OBD. Editováno: 30. Květen 2022, autor: Goauld Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-P89 Vloženo 14. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2022 Mám SIII FL 4x4 s DCC už skoro rok, najeto 28 000 km a DCC slider upravený podle Arteonu. Změny režimu ( DCC ) používám i teď pravidelně, ale víceméně pouze sport a comfort. Kdybych se měl rozhodnout znovu, zase bych si DCC vybral. Rozdíl tam je a já ho využiju. Je to celkově dražší ( pořizovací cena i servis ), ale s tím jsem osobně počítal u Superbu za mega. U podstatně levnějšího modelu bych to asi neřešil a bral bez DCC. Bouchání od podvozku se mi neobjevilo nikdy a to jezdím i po hodně rozbitých silnicích. Samozřejmě, že když přijde ostrá hrana, je to slyšet i cítit. To ale udělá asi každé auto, kromě těch superdrahých na vzduchu... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 18. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2022 máš nějaké info k tomu "DCC slider upravený podle Arteonu"? O co konkrétně se jedná a jak se to projevuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 18. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2022 jedna se o zmenu v moznostech nastaveni dcc z prednastavenych stupnu na soupaci slider, ktery umoznuje jit jeste vice do tvdrda, nez puvodni nastaveni sport ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deliberator Vloženo 18. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2022 @hamoun i do mekka. A navic vsechny mezipolohy. teda ne 3, ale asi 8 moznosti. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 18. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2022 @Deliberator to me nenapadlo, ze by mohlo nekoho zajimat :) V comfortu jsem uz tak jak na mori :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deliberator Vloženo 19. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2022 @hamoun tak ja to jenom uvadim pro presny vycet moznosti :) a se snizenym podvozkem si nekdy ten ultracomfort zapnu, obvykle panelka nekde v nejake fabrice po ktere jedes 30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 29. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2022 Hmm, to by asi aji stálo za to. Na sport jezdím vyjíměčně, ale ultracomfort by se hodilo na popojíždění po dírách jak píše Deliebrator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.