Jump to content

guest100

Uživatel
  • Content Count

    68
  • Joined

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

8 Neutral

About guest100

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Naopak, nechci se dohadovat, ale nejen pokud odjíždím v pravidelnou dobu, nebo jsem mimo dosah vysílače DO, tak je pohodlnější použít nastavení v autě a to i s ohledem na použitou logiku topení, což ani aplikace v mobilu nedovede a je třeba odhadovat nastavení kdy zapnout, aby bylo vytopeno, naopak aby topení nejelo zbytečně. DO pak může posloužit k znovuzapnutí když se třeba zdržím na schůzce atp. ale to zase podmiňuje dosah DO, podobně aplikace, kterou ale vzhledem k tomu kolik uživatelů má v autech ŠKODA Connect, neb to např Octávie mají s výrobou až od cca 1/2 roku 2017 o rozšiřujících modulech ani "nemluvě", to je zcela minoritní podíl. Já mám v autě NT od roku 2008 a v podstatě nikdy sebou DO nenosím, když chci topit, před odchodem z auta topení nastavím. nedovedu si představit ráno vstavat dřív podle venkovní teploty abych si včas zapnul NT před DO v autě, to opravdu ne.
  2. Výše jsem psal, že v zimě je rekuperace potlačena (myšleno v klasické zimě, kdy je zima a tedy i třeba topit), tedy to opravdu netřeba řešit. Řešit je třeba nabíjení, pokud vozidlo nejede cca tak dlouho, jak topí před jízdou. Je třeba si ale uvědomit ještě jednu věc, pokud topím po naprogramování času, doba topení nastavená v infotainmentu do toho nevstupuje! Nastavená doba se uplatní po manuálním zapnutí dálkovým ovladačem nebo tlačítkem na Climatroniku. Při automatickém spuštění v přednastavený čas odjezdu si topení samo dopočítává podle rozdílu teplot, kdy má topení začít topit a tedy i jak dlouho má topení topit tak, aby v autě v době nastaveného odjezdu byla příjemná teplota.
  3. Rekuperaci bych neřešil, protože ty budeš dobíjet v zimě, kdy je rekuperace převážně v potlačeném stavu. Otázkou spíš je to, jak se to přes CL bude chovat, protože pokud je mi známo, zásuvka se po vypnutí zapalování po nějaké době odpojí, nic z ní neteče, takže otázkou zůstává, zda poteče něco obráceně, tedy zda přes CL poteče něco do akumulátoru auta. Podle mě to dobíjení přes CL je spíše pro hloupá auta, kde je zásuvka stále aktivní. edit: Teď se dívám, v popisu k tomu Cig Plugu to je uvedeno: Každopádně je vždy lepší dobíjet přímo na baterce a zemnícím bodu, a to nejen s ohledem na možné ztráty, ale důvodů může být více.
  4. U CTEKu se dá připojovací zásuvku vyvést pod kapotou ke steračům, viděl jsem někde realizací, pak není potřeba otevírat kapotu. Připojovací zásuvka má votěsný uzávěr a ke konektoru a zemnícímu bodů se připojí pod šroub. V prodeji jsou i připojovací zásuvky k CTEKu se semaforem, který ukazuje stav nabití akumulátoru.
  5. @bojler v čem je problém? Tema na komplety není a někdo chce mít originální příslušenství Škoda.
  6. kdyby někoho zajímalo jak bude v autě vypadat aktivním systémem, tedy aktivní Asistentem kontroly tlaku v pneumatikách (RDKS)
  7. guest100

    Zimni pneu

    Možná už sem někdo dával, ale nenašel jsem KATALOG_ZIMNI_KOMPLETY_2019-2020.pdf
  8. guest100

    CITIGOe iV

    Ještě doplním oddělený požární prostor (či jak je to odborně) v dílně i v garážích, dobíjecí stanice vnitřní a venkovní atp. No nákladů spousta. Extra přípravků asi moc nebude, rozdíl bude u Superbu iV kde je kvantum jiných dílů a změn na karosérii.
  9. guest100

    CITIGOe iV

    Hloupé řeči hloupější servisáka. Je zajímavé ze v ČR mají prodejci letošní příděl vyprodaný. Copak servisy někdy uměli opravovat nové modely? Budou se to učit z příruček za pochodu jako obvykle.
  10. Přesně jak jsem psal, nevím co to komu ukazuje a jak na portál přistupuje, ale ja tam vidím toto
  11. Určite ne, to tříleté omezení nikdy nebylo, jen se to zmiňovalo. Píše to stejně na portálu i novým autům. Chce to počkat, nejspíš něco upravují.
  12. Webasto (výrobce toho topení) ve svých materiálech doporučuje dodržet stejnou dobu dobíjení aku jízdou jako je doba topení, tedy pokud chceš nahřívat auto 60 minut, měla by jízda trvat také 60 minut. U dnešních aut s rekuperací a divným způsobem dobíjení ( i když v zimě je rekuperace potlačena) je to takové všelijaké. Prohřátí nejen motoru je super věc a určitě to motor výrazně šetří, dokonce jsem někde četl vyjádření Webasta, že je u naftových motoru (nad)spotřeba při topení nižší, než kolik by spotřebovával efektivní jízdou studený motor a to i s ohledem na předpokládaný čas té efektivní, tedy pomalejší jízdy. Každopádně se při tvých jízdách evidentně dobíjení neubráníš, ale neřešil bych to "nějakou" CL dobíječkou, ale vzhledem k tomu že máš nejspíš baterku AGM řádnou dobíječkou, minimálně tou červenou z Lídlu, ale nejlépe značkovou nabíječkou CTEK MXS 5.0, ke které se dají dokoupit prodlužovací kabely a různé koncovky, např i ty do zapalovače a výjde to mnohem levněji, než to co jsi dal odkaz.
  13. guest100

    Zimni pneu

    No opravdu to nevypadá špatně, a to nejsem příznivce černých kol, myslel jsem že té gumy tam bude opticky mnohem níň, ale nevypadá to špatně, hodně dělá i barva auta, u tebe OK. No já zvažuji ŠKODA komplety TRITON 17" stříbrné s pneumatikou Continental WinterContact TS 850 P a k nim standardní řetězy ŠKODA - kód produktu 000091387AP. Nebo ŠKODA komplety MODUS 18" s pneumatikou Nokian WR A4 (škoda že nejsou s Continentaly) s řetězy Pewag Servo SPORT 76 které jsou pro vozidla s minimálním volným prostorem v podbězích kol - mají potřebu jen 7 mm… nebo jsou pro kola 235/45 R18 i levnější řetězy, a to RUD Grip s minimální mezerou mezi pneumatikou a karoserií 12 mm.
×
×
  • Create New...