Květen 23, 20223 r Autor Projížděl jsem starý svět motorů, kde byl rozhovor s nějakým typkem, co má už druhý suoerb a nájezd kolem 250tkm a ten tvrdí, že by dcc už nechtěl, že špatně reagují na nerovnosti. Že se údajně přizpůsobí, až poté, co díru přejedou a přitom bouchnou. Že údajně klasické reagují hned a lépe tedy kopírují a tlumí. Dá se to vyvrátit či potvrdit?
Květen 23, 20223 r Uz z logiky fungovani DCC je to nesmysl, ten se zadnym diram neprizpusobuje, je tam natvrdo dany "prutok oleje" v tlumici. Nic silnici neanalyzuje (a uz vubec neskenuje predem). To si pan plete s daleko vyspelejsimi technikami, nez je DCC, pokud by toto od toho podvozku chtel... Je to proste jako by sis sam za jizdy mohl menit de facto 3 druhy tlumicu. To je ale tak vse. Pokud mu toto Svet motoru otiskl, tak museli mit slabsi chvilku.
Květen 24, 20223 r Jinak kdyby nekdo chtel byt o dost niz a zaroven mit funkci dcc tak kw dela sporotvni vejskove stelovaci podvozek dcc. Pak je tu este moznost kdyz jsou ko dcc tlumice koupit moduly co se napojej na konektor od dcc tlumicu a dat tam normalni tlumice
Květen 24, 20223 r V 22. 5. 2022 na 21:05, Martin Petras napsal: Ahoj, vyplatí se dcc podvozek oproti klasickému s obyč tlumiči? Nedokážu si představit jak často reálně využiji režimy, ale asi to může být fajn. Co třeba nějaký sportovní stavitelný podvozek třeba h&r místo obyč tlumičů? Vynahradí to dcc? Díky a pardon pokud se ptám na blbosti. Zalezi na akych cestach jazdis. DCC nemam (nezvysil budget na to) a extremne mi nechyba - ale vacsinou jazdim dialnice, pripadne hodne kvalitne a siroke okresky. Pri predstave, ze jazdim "bezne" okresky a okresky so serpentinami, tak so standardnym podvozkom by som sa na to vykaslal.
Květen 24, 20223 r @deto to uz je dost zufalstvo, ked si mas nakonfigurovat brand new car podle cenniku, a nevyda ti na dcc. Vtedy si mas kupit Fabiu alebo ako sa to vola.
Květen 24, 20223 r mám DCC na 19" a v pohodě. Sport dávám vesměs jenom když se jedu vozit na hezké okresky, protože je to dost tvrdé. Jinak střídám Normal na ježdění po městě a Comfort na dálnice a delší nudné vejlety. Ten pocit měkkosti je k nezaplacení.
Květen 24, 20223 r Přepínám na sport tam, kde se dá jet rychle, ale jsou tam při té rychlosti na Comfort pocitově nepříjemné zatáčky, typicky rakouska dálnice A2 (v horách) a misty německá dálnice A8 v blízkosti Rakouska.
Květen 25, 20223 r Zbytočne riešiť DCC v aute ktoré ma plechovú napravnicu ako Fabia. Hluk od podvozka je horší ako v Golfe.
Květen 26, 20223 r Ono nutno podotknout, že se s přepínáním tuhosti podvozku zároveň přepíná i nastavení auta. Takže když tam dáš sport, tak auto reaguje úplně jinak, než když tam máš komfort. Při sportu drží auto ve vyšších otáčkách a plyn reaguje -+ okamžitě po sešlápnutí. kdežto u komfortu se drží auto v nižších otáčkách a plyn reaguje se zpožděním.
Květen 26, 20223 r To je pravda, ale mozes si to nakonfigurovat v Individial. Ak chces len zmenit tuhost, tak prenastavis si to v Individual a ostatne nechas tak ako si zvyknuty. Upraveno Květen 26, 20223 r od deto
Květen 26, 20223 r tak drive mode je i bez dcc takže chování vozu se dá měnit jenom to nemění tlumiče
Květen 26, 20223 r před 3 hodinami, deto napsal: To je pravda, ale mozes si to nakonfigurovat v Individial. Ak chces len zmenit tuhost, tak prenastavis si to v Individual a ostatne nechas tak ako si zvyknuty. přesně... mám Individulál nastaven jako Sport, jen DCC jako Comfort +, jen škoda že si to nepamatuje zařazený Sport na DSG
Květen 30, 20223 r On 5/25/2022 at 5:36 AM, dfga said: Zbytočne riešiť DCC v aute ktoré ma plechovú napravnicu ako Fabia. Hluk od podvozka je horší ako v Golfe. U předokolky jo, to nadávám na hluk v každém taxíku jak je ta prdel hlučná a celkově odpružení tvrdé. U 4x4 je to něco jiného a úplně v klidu. On 5/26/2022 at 4:14 PM, Unown said: Ono nutno podotknout, že se s přepínáním tuhosti podvozku zároveň přepíná i nastavení auta. Takže když tam dáš sport, tak auto reaguje úplně jinak, než když tam máš komfort. Při sportu drží auto ve vyšších otáčkách a plyn reaguje -+ okamžitě po sešlápnutí. kdežto u komfortu se drží auto v nižších otáčkách a plyn reaguje se zpožděním. Reakce plynu se dá dokonfigurovat i na "normál" a "comfort" přes OBD. Upraveno Květen 30, 20223 r od Goauld
Říjen 14, 20222 r Mám SIII FL 4x4 s DCC už skoro rok, najeto 28 000 km a DCC slider upravený podle Arteonu. Změny režimu ( DCC ) používám i teď pravidelně, ale víceméně pouze sport a comfort. Kdybych se měl rozhodnout znovu, zase bych si DCC vybral. Rozdíl tam je a já ho využiju. Je to celkově dražší ( pořizovací cena i servis ), ale s tím jsem osobně počítal u Superbu za mega. U podstatně levnějšího modelu bych to asi neřešil a bral bez DCC. Bouchání od podvozku se mi neobjevilo nikdy a to jezdím i po hodně rozbitých silnicích. Samozřejmě, že když přijde ostrá hrana, je to slyšet i cítit. To ale udělá asi každé auto, kromě těch superdrahých na vzduchu...
Říjen 18, 20222 r máš nějaké info k tomu "DCC slider upravený podle Arteonu"? O co konkrétně se jedná a jak se to projevuje?
Říjen 18, 20222 r jedna se o zmenu v moznostech nastaveni dcc z prednastavenych stupnu na soupaci slider, ktery umoznuje jit jeste vice do tvdrda, nez puvodni nastaveni sport ...
Říjen 18, 20222 r @Deliberator to me nenapadlo, ze by mohlo nekoho zajimat :) V comfortu jsem uz tak jak na mori :)
Říjen 19, 20222 r @hamoun tak ja to jenom uvadim pro presny vycet moznosti :) a se snizenym podvozkem si nekdy ten ultracomfort zapnu, obvykle panelka nekde v nejake fabrice po ktere jedes 30.
Říjen 29, 20222 r Hmm, to by asi aji stálo za to. Na sport jezdím vyjíměčně, ale ultracomfort by se hodilo na popojíždění po dírách jak píše Deliebrator
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.