Září 3, 200718 r Nazdárek pánové montujeme alarmy s bráchou (Portman,Magicar) a nejlepší co může být je blokace přes relátko levné a velmi účinnéblokujeme vždy 2 obvody čerpadlo a budíky A nehrozi motoru TDi treba zavzdusneni nebo jiny problem s cerpadlem, kdyz bych vypinac zapomenl zapnout? TDi maji jen vysokotlake cerpadlo a to je prece pohanene od motoru. Co se tyce budiku, tam je podle me nevyhoda, ze se nic nerozsviti a zlodej okamzite vi, ze je neco odpojene, nebo ne?
Září 3, 200718 r Nazdárek pánové montujeme alarmy s bráchou (Portman,Magicar) a nejlepší co může být je blokace přes relátko levné a velmi účinnéblokujeme vždy 2 obvody čerpadlo a budíky A nehrozi motoru TDi treba zavzdusneni nebo jiny problem s cerpadlem, kdyz bych vypinac zapomenl zapnout? TDi maji jen vysokotlake cerpadlo a to je prece pohanene od motoru. Co se tyce budiku, tam je podle me nevyhoda, ze se nic nerozsviti a zlodej okamzite vi, ze je neco odpojene, nebo ne? TDI mají sice čerpadlo poháněné motorem, ale má mj i ventil na naftu a ten při přerušení uzavře naftu a je konec. U těch budíků záleží an tom, co je blokováno, prča je přes to relátko hodit K-line, to si pak můžou načítat kód jak chtěj, ale stejnak se nespojí budíky s RJ motoru, pak je možnost blokovat vedení od cívky, ale bohužel u starších ročníků je Dojezdový režim, takže se dá kod zadat přímo do budíků a immo v klíči nepotřebuješ. Spíš je dobrý, jak už tu něldo psal, tak přerušit spínané napajení RJ motoru, je to nenápadné.
Září 4, 200718 r Takže já mám jen CONSTRUCT, alarm s dálkou MISTRAL a páku na volant. Ta páka na volant odradí ty 15-leté parchanty, co by se rádi na chvilku projeli. Pak parkuji buď za domem (ostré poloměry zatáček, takže to odtažení není jednoduché) nebo natěsno v řadě, takže opět trocha nevýhody pro ty, co by to chtěli nějak vystrkat ven. Construct zase znamená problém se stále sešlápnutou spojkou no a alarm MISTRAL je tam spíše pro pořádné zahulákání, aby se alespoň trochu lekli a vyhlédli si na ulici něco jiného, s menším zabezpečením. Pravda je taková, že je to sice velmi pěkná, ale pořád Octavia 1. generace, které tak moc u těch krádeží nefrčí jako ty nové. No a v autě nic drahého nemám, čímž nedávám šanci těm zlodějům se na cokoliv zaměřit Takže spím mnohem klidněji a říkám si, že pro pěkné auto musíte mít zkrátka vlastní garáž s čidly pohybu a kvalitním zabezpečením napojeným na PCO. Jsu realista, od té doby co již nebydlím v Praze, se vše s autím výrazně zlepšilo Nejezdím již v kolonách, najedu na 1 nádrž více km, a neokrádají mě tak snadno díky oné anonymitě a soustře´dování všech looserů do hlavního města jako dříve (stěrače, registrační značky, prut antény, kola, atp.) Upraveno Září 4, 200718 r od Petr
Září 4, 200718 r Takže já mám jen CONSTRUCT, alarm s dálkou MISTRAL a páku na volant. Ta páka na volant odradí ty 15-leté parchanty, co by se rádi na chvilku projeli. Pak parkuji buď za domem (ostré poloměry zatáček, takže to odtažení není jednoduché) nebo natěsno v řadě, takže opět trocha nevýhody pro ty, co by to chtěli nějak vystrkat ven. Construct zase znamená problém se stále sešlápnutou spojkou no a alarm MISTRAL je tam spíše pro pořádné zahulákání, aby se alespoň trochu lekli a vyhlédli si na ulici něco jiného, s menším zabezpečením.Pravda je taková, že je to sice velmi pěkná, ale pořád Octavia 1. generace, které tak moc u těch krádeží nefrčí jako ty nové. No a v autě nic drahého nemám, čímž nedávám šanci těm zlodějům se na cokoliv zaměřit Takže spím mnohem klidněji a říkám si, že pro pěkné auto musíte mít zkrátka vlastní garáž s čidly pohybu a kvalitním zabezpečením napojeným na PCO. Jsu realista, od té doby co již nebydlím v Praze, se vše s autím výrazně zlepšilo Nejezdím již v kolonách, najedu na 1 nádrž více km, a neokrádají mě tak snadno díky oné anonymitě a soustře´dování všech looserů do hlavního města jako dříve (stěrače, registrační značky, prut antény, kola, atp.) Aby si sa s tou pakou na volant necudoval... Mne s takou ukradli este S120 a potom som sa dozvedel, ze sa da rukami "zlomit", cize ju otvoris bez kluca.
Září 4, 200718 r Nazdárek pánové montujeme alarmy s bráchou (Portman,Magicar) a nejlepší co může být je blokace přes relátko levné a velmi účinnéblokujeme vždy 2 obvody čerpadlo a budíky A nehrozi motoru TDi treba zavzdusneni nebo jiny problem s cerpadlem, kdyz bych vypinac zapomenl zapnout? TDi maji jen vysokotlake cerpadlo a to je prece pohanene od motoru. Co se tyce budiku, tam je podle me nevyhoda, ze se nic nerozsviti a zlodej okamzite vi, ze je neco odpojene, nebo ne? TDI mají sice čerpadlo poháněné motorem, ale má mj i ventil na naftu a ten při přerušení uzavře naftu a je konec. U těch budíků záleží an tom, co je blokováno, prča je přes to relátko hodit K-line, to si pak můžou načítat kód jak chtěj, ale stejnak se nespojí budíky s RJ motoru, pak je možnost blokovat vedení od cívky, ale bohužel u starších ročníků je Dojezdový režim, takže se dá kod zadat přímo do budíků a immo v klíči nepotřebuješ. Spíš je dobrý, jak už tu něldo psal, tak přerušit spínané napajení RJ motoru, je to nenápadné. Tzn. ze bys vypnul napajeni cerpadla? Treba nekde za pojistkou nebo za spinacim relatkem palivoveho cerpadla? Tim vypne i uzaviraci palivovy ventil? U ridici jednotky motoru se trochu bojim, aby to zbytecne nezapisovalo chyby do diagnostiky. Zkusil jsem, jen tak pokusne, odpojit pojistku c. 29, je to pojistka napajeni ridici jednotky motoru, motor nestartoval, ale svitila mi kontrolka ASR a nevim proc, po zapojeni pojistky vsechno zase OK. Asi zkusim odpojit tu RJ motoru, ale nevim presne kde, kazdopadne idealni je asi blokovat to cerpadlo a k tomu jeste neco, treba tu RJ-nemas zkusenosti, ktery kabel to je? Nebo aspon presne umisteni RJ?
Září 5, 200718 r Ahoj, po poradě s kamarádem od škodovky, servisákem s praxí, jsem přes vypínač přerušil zem u palivového čerpadla, prvně jsem experimentoval s plusem, ale jistota ohledně zkratu na kostru mně přinutila změnit pohled na věc. Radši tu zem. Jedná se v mém případě o benzín 1,6/75kW. Maximálně to bude hlásit sporadickou chybu a tu při nastartování přepíše . Jinak jsem to zkoušel a kontrolka motoru nesvítí ani po několikerém přerušení napájení čerpadla. Třeba si to myslí, že došel benzín?
Únor 9, 200916 r odpojit jde:jehla přívodu paliva¨ 15a na motorovou jednotku 15a na budíky odpojit diag. zásuvku odpojit cívku imma cívku startéru co je 15a (pojistka, ukostření, propojení, svorkovnice) ? asi jsem blbej :-) a myslíš, že na diag. zásuvce stačí odpojit K (pin 7) nebo i J* (pin 13) ?
Únor 12, 200916 r 15a je spínané napětí, které jde po sepnutí klíče dále máš 30 což je stálé napětí, 31 by měla být zem a ještě nás ve škole učili o tzv. X kontaktu, což je relé, které při startu odpojuje přebytečné spotřebiče, jako např. světla aby se tolik nezatožovala baterie ;-) jestli se v něčem pletu, tak mě dyžtak někdo opravte ;-)
Únor 12, 200916 r Da sa kupit samostatne dignosticka zasuvka a o originalu viem len ja. Jednoduche a učiné.
Únor 12, 200916 r Ale nesmíš pak k nikomu cizímu na diagnostiku. Neříkám, že je potřeba k někomu chodit, ale kdyby...
Únor 12, 200916 r Na dignostiku treba chodit k človeku ktoremu veriš. Ak to daš nikomu spravit(zasuvku) tak aj tak vie kde hu maš.Ked si hu prehodiš sám neni problem na dignostiku dat ju naspet.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.