holhas Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Nechal jsem si dodělat alarm PORTMAN a ještě přemýšlím o tajném vypínači.Máte taky někdo,myslíte že to stojí za to,že to zloděje dostatečně zdrží?Co máte za zabezpečení vy?Slyšel jsem názory,že Construct je jen na to,aby člověk využil slevy na havarijní pojištění,co vy na to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtg61 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 no ja pujdu do magicaru 9000 a i tajnak asi bude ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 dělal jsem pár tajných vypínačů a spokojenost. kde je a co dělá neřeknu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holhas Posted November 26, 2006 Author Share Posted November 26, 2006 Jasný,to se neříká kde to máš Myslím si,že pitomý tajný vypínač dobře udělanýje lepší než standartní imobiliser a může auto zachránit při troše štěstí... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamosi Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Ja na Octavii pred tym, ako chcem nastartovat musim povolit rucnu brzdu, stlacit normalnu brzdu a zapnut radio. Inak nenastartujem. Existuje cela spusta kombinacii (spojka, parkovacky, vyhrev zadneho skla). Za montaz som dal 1800,- SK Som spokojny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camron Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 (edited) Každé zabezpečení ja k něčemu dobré. Nejlepší zabezpečení je ale pojistka. Edited December 7, 2006 by camron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKx Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Ja na Octavii pred tym, ako chcem nastartovat musim povolit rucnu brzdu, stlacit normalnu brzdu a zapnut radio. Inak nenastartujem. Existuje cela spusta kombinacii (spojka, parkovacky, vyhrev zadneho skla). Za montaz som dal 1800,- SK Som spokojny. Taková důmyslná kombinace .. Teda já tohle dělám každé ráno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKx Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Rozhodně ale TOHLE vypadá velmi zajímavě ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laci Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Když chceš dělat tajný vypínač, tak si myslim, že je zbytečný kupovat nějaké elektromag. ventili. Stejně by si ho musel schovat někam pod auto aby nebyl vidět. Nejlepší je koupit relátko a přerušit napájení jednoho nebo dvou okruhů, jako dělá imobilizer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
armos Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Asi blbá otázka, ale proč dávat tajný spínač, když je tam imobilizer. Nebo ten jde nějak snadno obejít? Vždyť bez příslušnýho klíčku to nechytne, resp. chytne, ale na chvíli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Asi blbá otázka, ale proč dávat tajný spínač, když je tam imobilizer. Nebo ten jde nějak snadno obejít? Vždyť bez příslušnýho klíčku to nechytne, resp. chytne, ale na chvíli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 (edited) Asi blbá otázka, ale proč dávat tajný spínač, když je tam imobilizer. Nebo ten jde nějak snadno obejít? Vždyť bez příslušnýho klíčku to nechytne, resp. chytne, ale na chvíli. asi takhle, když nemáš klíč se správním immo, tak auto nechytne, resp. jen točí startérem. Kód immma ti zjistí každej lepší kutil a nemusíš ani přispůsobovat klíč, škodovka to "ulehčila" a máš tak 45min na jízdu z dohledu očí čím víc neorigo zabezpečení do auta namlátíš, tím míň na ně bude připraven nenechavec Edited July 19, 2007 by rolbar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
armos Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Asi blbá otázka, ale proč dávat tajný spínač, když je tam imobilizer. Nebo ten jde nějak snadno obejít? Vždyť bez příslušnýho klíčku to nechytne, resp. chytne, ale na chvíli. Smát se umí každej, co takhle sdělit nějaký konkrétní informace. Nikde jsem neřekl, že tomu rozumim, proto jsem tady, abych se nechal poučit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 imobilizér je tam na to aby ti s tím nejezdili děcka mladší 15 let jinak na nic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
armos Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 imobilizér je tam na to aby ti s tím nejezdili děcka mladší 15 let jinak na nic No, to moc konkrétní neni. Asi je to moje vina, nehledal jsem pořádně. Nevíte, kde se tady řešilo zapojení toho tajnýho vypínače? Odkaz by pomohl. Všiml jsem si, že ten, kdo ho má, moc nechce zapojení zveřejnit, to chápu, ale jen částečně, protože ten vypínač je na tajnym místě, tak proč nezveřejnit jeho princip. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 protože 1/2 je kde a zbytek je jak takže když napíše že třena odpojí jehlu na čerpadle tak někdo bude točit nechytne tak vezme metr drátu a vhodí na jehlu klenbu z baterie a jede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 (edited) odpojit jde: jehla přívodu paliva¨ 15a na motorovou jednotku 15a na budíky odpojit diag. zásuvku odpojit cívku imma cívku startéru Edited July 19, 2007 by Vaša Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
armos Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Takže se vlastně bavíme o technický "vyspělosti" potencionálního zloděje. Z toho mi vyplývá, že by bylo nejlepší, aby ten tajnej vypínač ovládal třeba 3-kontaktový relé, který by odpojilo tři nezávislý el. okruhy (pokud je to možný) a to by nastartování dost zdrželo. Jen nesmí přijít na zapojení toho tajňáku. Ještě mi neni jasný, jak je možný, že někdo zjistí kód imobolizéru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 párkrát cvakneš na PC a je to mladej má 4 roky a věřím tomu že by to zvládl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
armos Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 párkrát cvakneš na PC a je tomladej má 4 roky a věřím tomu že by to zvládl Tak to jsi me, neznalyho, trosku vydesil. Asi to Skoda-auto, jemne receno, nezvladla. I kdyz by me zajimalo, jak ...., nebudu to z tebe pacit, duvod je zrejmy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 párkrát cvakneš na PC a je tomladej má 4 roky a věřím tomu že by to zvládl Tak to jsi me, neznalyho, trosku vydesil. Asi to Skoda-auto, jemne receno, nezvladla. I kdyz by me zajimalo, jak ...., nebudu to z tebe pacit, duvod je zrejmy. Snad mě neukamenujete, ale když už ti někdo zjistí přes PC kód imma, tak jediné, co mu stačí, aby odblokoval volant, zadal kod imma do takz. dojezdového režimu, je to popsané v návodu k auto, když se ti zničí klíč - čip imma. otočí klíčem, nastartuje a má 45min na jízdu nebo do chcípnutí, pak musí vše opakovat, jde to zadat min 3x, takže dost času na dojetí z Phy do Blavy, ona stačí stodola v druhé vesnici.. jediné + je to, že u 3. gen. imma to už nezjistí každý kabel co umí pracovat s budíkama budíky, při pokusu o přečtení se místo dvou číslic zobrazí písmena. Ale jde vše. Dokonce prý zloději blbci si vytipují auto, příjdou s vlastníma budíkama a RJ motoru, přeházej to a je po piči. Stačí překonat jen zámek volantu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa72 Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 odpojit jde:jehla přívodu paliva¨ 15a na motorovou jednotku 15a na budíky odpojit diag. zásuvku odpojit cívku imma cívku startéru Todle je verze pro naftu nebo pro benzín ? Bral bych verzi pro benzín, dovolená se blíží a jak na fóru čtu naše auta jsou v kurzu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazz Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Nazdárek pánové montujeme alarmy s bráchou (Portman,Magicar) a nejlepší co může být je blokace přes relátko levné a velmi účinné blokujeme vždy 2 obvody čerpadlo a budíky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarosa Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 taky chodili nebo snad ještě chodí s compem a přes VAG nebo jiný program s autem odjedou odcamcaď až pocamcaď stačí jim jenom zlomit zámek volantu a tradá, pokud teda nemáte jak již bylo napsáno jiné neorigo zabezpečení. Já jsem si nechal od známého sestavit zámek pedálu. Kdyby ho chtěli odstranit musí uřezat pedály. V kombinaci s Construktem a alarmem (meta) a tajným vypínačem je to aspoň něco, pořád lepší než drátem do oka. Akorát když chci někam jet tak to všechno povypínat a odstranit vypadá jako předletová kontrola. :kol-52: :kol-52: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 taky chodili nebo snad ještě chodí s compem a přes VAG nebo jiný program s autem odjedou odcamcaď až pocamcaď stačí jim jenom zlomit zámek volantu a tradá, pokud teda nemáte jak již bylo napsáno jiné neorigo zabezpečení. Já jsem si nechal od známého sestavit zámek pedálu. Kdyby ho chtěli odstranit musí uřezat pedály. V kombinaci s Construktem a alarmem (meta) a tajným vypínačem je to aspoň něco, pořád lepší než drátem do oka. Akorát když chci někam jet tak to všechno povypínat a odstranit vypadá jako předletová kontrola. :kol-52: :kol-52: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.