Tkl Vloženo 5. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2022 Zdravim, mam problem na OIII 1.6 tdi 81kw 2016 s prehrievanim motora. prvykrat sa mi prehrial ked bolo vonku 35 stupnov a bol som mega nalozeny a tahal som do kopcov a popri mal naplno klimu a zacal sa citit DPF(otacky boli na volnobehu 1000). potom sa mi to stavalo castejsie na dialnici pri zapnutje klime a 150 km/h, tak som zasiel do Skoda servisu na vyemnu rozvodov a vodnej pumpy. Po servise (dufam teda ze to vymenili) sa mi to stalo znovu. Neviem ci dokaze 1.6tka zvladnut 150km/h pri cisteni DPF s klimou v lete. No znova vystupala teplota oleja na 120 a teplota vody na 100 stupnov po cisteni to ide ako tak normlane, ale ak idem 160 znova to balansuje na 90-95 stupnov teplota vody olej tak 116-118. Kde moze byt problem? Ako zistim ci mi vymenili v servise rozvody aj pumpu? ukaze diagnostika ci ide pumpa ako ma? vdaka za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peter Kleits Vloženo 20. Srpna Sdílet Vloženo 20. Srpna Ja mám ten istý problém. Mám vymenené rozvody s vodnou pumpou, vymenený termostat komplet aj s uloženim a problém pretrváva. V lete ak je nad 30 stupňov pri zapnutej klíme a záťaži najmä pri jazde do kopca sa opäť prehrieva. Neviem ako ďalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 21. Srpna Sdílet Vloženo 21. Srpna Pokud se neztrácela chladicí kapalina, moc nechápu, jaký byl důvod k výměně vodní pumpy... musela by být zadřená, nebo netěsná. Termostat? 150 na dálnici ve vedru, naložená, s klimou. Tak to se může začít přehřívat každé auto. Jednak nechápu, proč bych si měl ničit zdraví, no to je fuk... jestli se vypaluje DPF, zvýší se teplota spalin no. Takže v tu dobu bych zvolnil. Jedině lze sledovat live data z několika čidel diagnostikou, tedy třeba skutečnou teplotu vody, hodnoty DPF atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 21. Srpna Sdílet Vloženo 21. Srpna A jak vypadá chladící soustava a chladič? Nemáš zarostlej okruh nebo zalepenej chladič bordelem? Už sem řešil i auto co se přehřívalo a před chladičem byl napadanej bordel - lupení, papírky a za jízdy se to cuclo na chladič jak zimní clona. Když nebyl vítr tak vše bylo dole. Druhý auto zas salo borbel z prašný cesty a mělo lamely chladiče zalepený. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.