Bowie77 Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Servo kňučí, to neskřípe no nevím, co znamená "kňučí" je to stejně subjektivní popis jako "skřípe", ale klidně bych dokázal říct i "kňučí". Ale řekl bych, že ten zvuk jde spíš od kol. Ale teď jsem měnil za zimáky, navíc jsem byl v "tlakové" myčce a tak si nemyslím, že tam je bordel. A kdyby to bylo servo (jsem fakt lama), to by znamelo, že jde do kopru? nebo byto bylo jen něco "kolem" serva. Předpokládám, že servo je kur** drahej díl.. Hele, to je jednoduchy. Stuj na miste a dej plnej rejd na jednu stranu. Mel bys slyset ten samej zvuk. Je to dany tim ze do toho serva v krajni poloze jde obrovskej proud. Je to proto, protoze posledni pulotacka volantem zatoci kolama mnohem vic, nez bezne. Jinak ten zvuk neni problem. Je to dany tim proudem. Nemusis se bat ( pokud jde o servo ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bowie77 Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 (editace) nevim zda je to stejný problém, ale když otačim volam tak třeba jen někdy se ozve takove jako lupnutí, přeskočení, či co, je to dost těžko popisovatelný, ale jakmile jedu vic jak asi 20km/hod, tak to je bez problemu To by mohl bejt nejakej silentblok. Tajtech ruznejch cvakani mam ted na aute nepocitatelne. Nejhorsi to mam asi na prevodovce. Musim to vymenit. Jinak silentblok=tichy blok = Takova guma. Jde o to ze soucastky jsou ulozeny jakoby napevno, ale prave aby to necvakalo, tak tam jsou ty silentbloky. Jenze ty se casem opotrebujou a pak to cvaka. Takz eneni nic jednodussiho, nez jet do servisu a nechat to vymenit. Stoji to par korun Editováno: 11. Prosinec 2006, autor: Bowie77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 Zdravím hoši, vždy tu najdu nějákou radu tak se na vás opět obrátím :-) Mám 1,4 MPI, a při otočení volantu cítím a slyším vrzání, skoro až drhnutí z levého předního kola, zvuk se ozýval už asi před měsícem, ale nevěděl jsem a ani neiděl odkud to vychází, včera jsem konečně zjistil, že to dělá pružina. Teď, ale netuším na co se mám zaměřit, pružina se otáčí jakoby trhavě a o něco drhne zdá se. Zároveň pokud mám otočený volant, pustím ho a rozjedu se, vrací se trhavě zpět do původní polohy. Prasklé pružiny jsem si nevšiml, takže mám typ na tu misku pružiny nebo axiální ložisko. Jaké s tím máte zkušenosti? A je obtížná výměna jedné z těchto věcí? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobis-PD Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 Budeš mať zlé ložisko, dobré je skontrolovať aj uloženie a vymeniť to súčastne. Musíš zhodiť pružinu aj tlmič, potrebuješ teda sťahovák na pružiny, inak len bežnú náradie a golu. Z vlastnej skúsenosti ti radím kúp originál, mne čína vydržala 1000km a rozpadlo sa. Musel som to teda meniť znova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 Origo určitě, není drahé. Stahovák na pružiny bohužel nemám takže budu muset do servisu, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 taky to muze delat praskla pruzina..... kazdopadne to poznas az to rozdelas a pokud je praskla pruzina tak je stejne dobry vymenit i horni ulozeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 2. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2013 no pruzina se hybe cela, nic na ni nevidim, kdyz se otaci volantem je videt,ze se o neco dre. snad jen to ulozeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.