Přejít na obsah

zvuky při otáčení volantu


luckyluck

Doporučené příspěvky

Servo kňučí, to neskřípe

no nevím, co znamená "kňučí" je to stejně subjektivní popis jako "skřípe", ale klidně bych dokázal říct i "kňučí". Ale řekl bych, že ten zvuk jde spíš od kol. Ale teď jsem měnil za zimáky, navíc jsem byl v "tlakové" myčce a tak si nemyslím, že tam je bordel.

A kdyby to bylo servo (jsem fakt lama), to by znamelo, že jde do kopru? nebo byto bylo jen něco "kolem" serva. Předpokládám, že servo je kur** drahej díl..

Hele, to je jednoduchy. Stuj na miste a dej plnej rejd na jednu stranu. Mel bys slyset ten samej zvuk. Je to dany tim ze do toho serva v krajni poloze jde obrovskej proud. Je to proto, protoze posledni pulotacka volantem zatoci kolama mnohem vic, nez bezne. Jinak ten zvuk neni problem. Je to dany tim proudem. Nemusis se bat ( pokud jde o servo ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim zda je to stejný problém, ale když otačim volam tak třeba jen někdy se ozve takove jako lupnutí, přeskočení, či co, je to dost těžko popisovatelný, ale jakmile jedu vic jak asi 20km/hod, tak to je bez problemu

To by mohl bejt nejakej silentblok. Tajtech ruznejch cvakani mam ted na aute nepocitatelne. Nejhorsi to mam asi na prevodovce. Musim to vymenit. Jinak silentblok=tichy blok = Takova guma. Jde o to ze soucastky jsou ulozeny jakoby napevno, ale prave aby to necvakalo, tak tam jsou ty silentbloky. Jenze ty se casem opotrebujou a pak to cvaka. Takz eneni nic jednodussiho, nez jet do servisu a nechat to vymenit. Stoji to par korun

Editováno: , autor: Bowie77
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Zdravím hoši, vždy tu najdu nějákou radu tak se na vás opět obrátím :-)

 

Mám 1,4 MPI, a při otočení volantu cítím a slyším vrzání, skoro až drhnutí z levého předního kola, zvuk se ozýval už asi před měsícem, ale nevěděl jsem a ani neiděl odkud to vychází, včera jsem konečně zjistil, že to dělá pružina. Teď, ale netuším na co se mám zaměřit, pružina se otáčí jakoby trhavě a o něco drhne zdá se. Zároveň pokud mám otočený volant, pustím ho a rozjedu se, vrací se trhavě zpět do původní polohy.

Prasklé pružiny jsem si nevšiml, takže mám typ na tu misku pružiny nebo axiální ložisko. Jaké s tím máte zkušenosti? A je obtížná výměna jedné z těchto věcí? Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budeš mať zlé ložisko, dobré je skontrolovať aj uloženie a vymeniť to súčastne. Musíš zhodiť pružinu aj tlmič, potrebuješ teda sťahovák na pružiny, inak len bežnú náradie a golu.

Z vlastnej skúsenosti ti radím kúp originál, mne čína vydržala 1000km a rozpadlo sa. Musel som to teda meniť znova  :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...