Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Fotky už nemám, ale až se dostaneš na plošňák osvětlení, tak někde u toho konektoru změř multimetrem, kde to napájení je.

Já jsem pak rozebral konektor nabíječky do zapalovače a připájel kablíky přímo na tu desku (ještě jsem mezi to vřadil kolébkový vypínač kdyby něco - ten jsem schoval do schránky na brýle - stejně se tam žádný nevejdou :-) )

Takže kamerka jede od okamžiku odemčení auta až po jeho opětovné zamčení. Kablík nikde nestraší, nepřekáží, protáhl jsem jen asi 10cm dopředu k zrcátku, kde kamerku mám.

Vloženo

Tak jsem našel fotku konektoru, tušim, že to bylo mezi pinem 4 a 5 (červenomodrý je + a hnědý - ), viz fotka a schéma... Ale změř to multimetrem, už je to nějakej pátek, co jsem to dělal...

IMG_20180126_132320.jpg

Schema.jpg

Vloženo

Jak jsem psal, rozebral jsem a následně připájel plošňák z rozebraný nabíječky do zapalovače, ta 5V dává, ale lépe připomenout ;-)

Už to tak mám asi 2 roky a bez problému

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Superb 2, 2010: Nyní laboruji nad připojením autokamery, téma mnohokrát řešené. Koupil jsem si "pojistkovou rozdvojku se zásuvkou" s tím, že se přiživím u nějaké pojistky. Nejraději bych zvolil takovou, která po vypnutí zapalování přestane dávat proud. Narazil jsem však na 2 problémy: Při pohledu na osazení pojistek, které je součástí jejich panelu v autě a schéma osazení v návodu vidím zásadní rozdíly, obě schémata jsou dost rozdílná, na webu nacházím i jiné varianty. Jsem tedy zmaten, která bude ta "pravá". Druhý problém je ono napájení po zhasnutí motoru/vyndání klíčku. Předpokládám, že volím zadní stěrač či výhřev sedadel. I po vytažení klíčku ale kamera stále jede (není to provoz na její baterii, pokud její kabel ručně odpojím, ihned se vypíná). Není tedy možné, že tyto pojistky jsou ještě nějakou dobu po vytažení klíčku pod proudem? Pak ale nechápu, proč dané spotřebiče nefungují.

Vloženo

Za duplicitu se omlouvám, kdybych si jí všiml, určitě nové téma nezakládám. Šel jsem tedy na zapojení metodou pokus/omyl a nakonec využil pozici 41 - ta snad jako jediná skutečně přestane po vypnutí zapalování dávat proud. Podle jednoho schématu se jedná o zadní stěrač, podle návodu by však vůbec neměla být osazena. Tak snad někomu můj výzkum také pomůže.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...