toncek Vloženo 1. leden 2007 Sdílet Vloženo 1. leden 2007 (editace) ofuk čelního skla není jen ta "malá díra s mřížkama uprostřed"ale pozor,shora to není vidět,ale ofuky okna jsou ještě přímo pod sklem-asi 9-,je to vyřešeno zespod palubky takovým plastem,pravda že při rozmlžování není vidět žeby to ztama foukalo,ale mírný vánek tam je,jsou at na starý tak na nový palubě mám nový pylák"uhlík" a když je okno zamlžené,pustím ofuk na okno naplno-větrací mřížky otevřeny-tak je to odmlžené během pár vteřin,,,jiná je když sedíte třeba ve dvou,hodinu v autě a okna jsou total-zapařené- jinak když je led zvenčí tak vyjedu a cca po 3km už je "vidět" cus Editováno: 1. leden 2007, autor: toncek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasko Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Kamrád má problém u O1. Má tam tu faceliftovanou přístrojovku a nefouká mu vzduch na přední sklo. Fouká mu to pouze tou mřížkou v palubce, ale až u okna nikoliv. Nemá ani manuál. ani climatronic. Filtr je čistý, tam problém nebude, protože pokud otočím kolečkem na ofuk nohou a horní části těla, tak to fouká. Je to jakoby zaseklá klapka. Napadá mě jedna věc, že by to mohlo být tím, že on má urvané jedno lanko, které je připojeno ke kolečku, které nastavuje, kde to bude foukat a otvírá a zavírá klapky. Mohlo by to být tím? Pokud ano, jak se dostanu k tomu lanku, abych ho vyměnil a taky co to je za lanko. Kdyby bylo označení, bylo by to super. Pka tu má ještě jeden problém a to ten, že mu teče do kufru (je to krátká Octávie). Anténou to neteče, je to tam zasilikónované. Jediná možnost je tam, že to teče dírkamy, kterými je přišroubovaná ta lišta na bocích střechy, kde se umístí střesní nosič. Potřebuju ale poradit, jak sundat střešní tapecák. Nemá střešní okno, má jenom tuším 4x držák nade dveřmi. Díky moc za vaše rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxx.79 Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Odpovedel jsis sam je to to lanko resp. bowden Ted premyslim jekou ma barvu,ale asi si nevzpomenu mrknu vecer v praci a reknu i cislem. Jinak budes muset vyndat panel a zrejme rozdelat i cely prostredek jelikoz se na to topeni jinak nedostanes aby jsi odpojil to prdle a dal nove je to na .... kdyz jsem vyrabel manual tak jsem ho nenavidel kvuli tem bowdenum montaz je na ... kdyz nemas ten spravnej grif Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Kamrád má problém u O1. Má tam tu faceliftovanou přístrojovku a nefouká mu vzduch na přední sklo. Fouká mu to pouze tou mřížkou v palubce, ale až u okna nikoliv. Asi budu za blbce, ale do teď jsem si myslel, že na přední sklo je veden vzduch pouze tou mřížkou v horní části přístrojovky. Že by byly ještě nějaké výdechy hned u čelního okna fakt tedy netuším, to jsem měl u Felicie. A pokuď ti fouká vzduch z té mřížky na horní části přístrojovky, tak ta regulace směru vzduchu asi funguje, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasko Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 já si myslím, že tam je ještě ofuk přímo u skla. Jinak zatím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomci Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Pka tu má ještě jeden problém a to ten, že mu teče do kufru (je to krátká Octávie). Anténou to neteče, je to tam zasilikónované. Jediná možnost je tam, že to teče dírkamy, kterými je přišroubovaná ta lišta na bocích střechy, kde se umístí střesní nosič. Potřebuju ale poradit, jak sundat střešní tapecák. Nemá střešní okno, má jenom tuším 4x držák nade dveřmi. Díky moc za vaše rady Když jsem měl liftbacka, taky mi teklo do kufru. U pantů pátých dveří mi vypadla nějaká záslepka a voda se pak objevovala na bocích v kufru. Zaslepeno, zasilikováno a přestalo téct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Pánové, žádnej ofuk přímo u skla není, je tam jen ten výdech nahoře naprostředku palubky, takže jestli si jen nějakou závadu neděláte nějakým vymyšleným ofukem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 no a řekl bych, že tady soudruzi z MB udělali chybu, sice to vypadá efektně, ale v reálu se mi to jako moc efektní nezdá, viz. mlžení rohů čelního skla i po výměně kabinového filtru atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Humanic Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 Vtom máš naprostou pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasko Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 děkuji, už je vyřešeno. Problém se zatékáním jsem vyřešil. Anténa a lišty po stranách jsou pro jistotu vytmeleny a kde gumové průchodky vyměněny. Vše je OK, ještě jednou díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sprite Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 Taky řeším na O1 mlžení čelního skla. Problém je v tom, že mám climatronic a když dám ofuk okna a je třeba -6 tak mi to vůbec nic nedělá, protože se nesepne klima. Je to v pořádku, nebo mám někde něco špatně? MOC díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kabourek.j Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Zdravím, měl jsem taky tento problém. Vyřešil jsem to přídavným topným ventilátorem ( http://www.automobille.cz/zbozi/3603/Ventilator-keramicky-120-W ). Je pravda, že ráno je okno někdy zamlžené nebo i zamrzlé, tak to pustím a je klid, zachvilku fouká vlažný vzduch. Než se motor zahřeje aspon trochu aby foukal trošku telejší vzduch tak je to dobré řešení. A v autě je rychleji teplo, jen škoda že je trochu to topení hlasité, ale co.. volume u rádia dám doprava a jede se:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 ofuk čelního skla není jen ta "malá díra s mřížkama uprostřed"ale pozor,shora to není vidět,ale ofuky okna jsou ještě přímo pod sklem-asi 9-,je to vyřešeno zespod palubky takovým plastem,pravda že při rozmlžování není vidět žeby to ztama foukalo,ale mírný vánek tam je,jsou at na starý tak na nový palubě mám nový pylák"uhlík" a když je okno zamlžené,pustím ofuk na okno naplno-větrací mřížky otevřeny-tak je to odmlžené během pár vteřin,,,jiná je když sedíte třeba ve dvou,hodinu v autě a okna jsou total-zapařené- jinak když je led zvenčí tak vyjedu a cca po 3km už je "vidět" cus to je jedna věc, jako větší problém vidim když v autě a vůbec v tomhle počasí to je pak peklo to je to okno zarosený jak prase a nejž je skrz něj vidět tak to je doba ikdyž já mám filtr asi tři roky takže bude dost zaneřáděnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.