Přejít na obsah

Ztráta / únik chladící kapaliny


Wlady1980

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Unik chladicí kapaliny skoda superb 3

 

Zdravím vás 

Pročítal jsem si tady vaše tipy jak řešit unik chladicí kapaliny a nevím pořádně kde začít.  Mám superba 3, rv. 2019, 2.0 tdi 110 kW, nechal jsem udělat komplet rozvody i s pumpou, ale voda stále uniká,  když jedu klidnou jízdou tam uvedu i 50 km než je prázdná.  Po doplnění a při kceleraci začne mizet hodně rychle a když zastavím a otevřu víčko od nádržky na chladící kapalinu tak se tam obrovským tlakem vrátí mega vody a probublává to. Podle mechanika je to těsnění pod hlavou. Chtěl bych se zeptat, jestli existuje o jiná možnost úniku,  protože když jsem se dozvěděl cenu výměny těsnění pod hlavou, tak se mi do toho úplně nechce. 

Budu rád za každou radu, díky moc.

 

Editováno: , autor: Teken8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zdravím všechny . Mám problém u superba 3 generace, rv. 2019, 2.0 TDi 110 kW, nové rozvody včetně pumpy a voda se stále ztrácí.  Pokud jezdím klidné tempo, cca 50,90,130 km/h tak voda drží klidně týden a 500 km,ale pokud mu dám trochu napít, tak voda zmizí po pár desítkách km. Když otevřu víčko expanzky tak se voda vrátí.  Už jsem z toho trochu nasranej,  protože pořádně nikdo neví jestli je to, unik u egru, nebo sání u interkuleru, nebo hlava ( ale auto táhne pěkně i topí a voda po návratu z motoru je čistá). Nemáte prosím někdo nápad co s tím? Díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj mám stejný problém jako Teken8. Super 3 110kw 2.0tdi rok 2018. Pokud jezdím jen město a okresky tak žádný problém. Problém nastane až na dálnici. Když jedu 130km/h tak mi voda vydrží na cca 120km, když tomu dám 150km/h tak ujedu cca 60km. Takže s rychlostí a předpokládám tedy i teplotou motoru se rychleji ztrácí voda. Expanzka podobně, voda se vrátí až po otevření ani přes noc se nevrátí furt je pod tlakem. Víčko nádoby vyměněné, eger byl dělán bypass a dělalo to i tak, takže eger se považuje za funkční. Teď udělané sání chlazené vodou a stále to dělá. Přitom mechanik říkal že sání bylo uvnitř mastné takže by to tím mělo být. Nevím co dál. Jestli jít na těsnění pod hlavou nebo pumpu nebo něco? Nechce se mi jít stylem uděláme to a pak zas to. Už to sání stalo balík a sem nasraný mám chuť vrátit tam povodní a nové prodat. Má někdo řadu jak otestovat pumpu nebo těsnění pod hlavou? Pokud jsem pochopil dobře z tohoto fóra tak tím že topí auto normálně a neprehriva se ani nemám emulzi na chladící kapalina tak by fo hlava být neměla. Auto ani nekouří ani nesmrdí a jede pěkně. Moc díky za radu a pokud víte o někom na Valašsku nebo Moravě kdo je schopen to otestovat budu rád za kontakt. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...