Přejít na obsah

2.0 TSI 180 kW


DavidSK

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Jsem poslední dobou trochu na vážkách, jestli vyměnit svůj předface Superb za poface Kodiaq právě s tímto motorem. Měl jsem to půjčené jako předváděčku a v podstatě jedinej rozdíl bych viděl v převodovce, kde je ten sedmistupeň takovej "línej", nebo mi to tak aspoň přišlo. Jinak ale odezva na pedál, zvuk a tah dost podobný. Na superbovi mám skoro 200k km a bez problému, takže bych se toho motoru nebál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předface má 8 vstřiků,v nízkém výkonu jede MPI-motor se tolik nezakarbonovává,netrpí ředěním oleje benzínem v městských a krátkých provozech.Face modely myslím už mají pouze vysokotlaké vstřikování,nevím,co to bude dělat.Já najezdím hodně krátkých tras a řeším to také.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si myslím že v tomto nájezdu nebude problém se zakarbonovanim...Ty motory (Evo 4 podle mě ještě lépe) jsou na tohle celkem dobře připravené... 150kkm je relativně málo, určitě zvládnou dvojnásobek...kdyz 1,0 zvládne bez problémů 200kkm... 

Co se benzínu v oleji týče, asi bych tomu nechal volný průběh. Možná se tam něco dostane, ale benzín se začíná odpařovat hrozně rychle a na nějakých 65°C se motor dostane po 7-8km.. Co se pouze přímovstřikových motoru týče, rozhodně bych upřednostnil tento. Už jen proto, že je to nejnovější generace. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...