Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nejaké info, technické parametre, skúsenosti ?

Vozidlá s takýmto motorom pomaly pribúdajú...

Je to stejný motor jako je v Octavii RS / Golf GTI / Cupry... technikálií a zkušeností a rozborů je na netu už hodně.. co by tě zajímalo? Z technického hlediska je to "state of the art" motor, kde už není moc velký prostor pro zlepšení :)

  • 3 týdny později...

Jsem poslední dobou trochu na vážkách, jestli vyměnit svůj předface Superb za poface Kodiaq právě s tímto motorem. Měl jsem to půjčené jako předváděčku a v podstatě jedinej rozdíl bych viděl v převodovce, kde je ten sedmistupeň takovej "línej", nebo mi to tak aspoň přišlo. Jinak ale odezva na pedál, zvuk a tah dost podobný. Na superbovi mám skoro 200k km a bez problému, takže bych se toho motoru nebál.

Předface má 8 vstřiků,v nízkém výkonu jede MPI-motor se tolik nezakarbonovává,netrpí ředěním oleje benzínem v městských a krátkých provozech.Face modely myslím už mají pouze vysokotlaké vstřikování,nevím,co to bude dělat.Já najezdím hodně krátkých tras a řeším to také.

Ten, kdo si kupuje nová auta s těmito motory rozhodne nebude mít problém ve 100-150 tis km zaplatit dekarbonizaci. 
 

Ředění oleje benzinem…neříkám ze se to neděje, ale taky mi přijde ze to spis teoretický strašák než reálný a častý problém. 

Teoretický strašák??Tak stačí číst nebo se zajímat.Celým spektrem automobilek to trápí.Jasně,pokud někdo jezdí delší trasy s tím až tak problémy nemá

Já si myslím že v tomto nájezdu nebude problém se zakarbonovanim...Ty motory (Evo 4 podle mě ještě lépe) jsou na tohle celkem dobře připravené... 150kkm je relativně málo, určitě zvládnou dvojnásobek...kdyz 1,0 zvládne bez problémů 200kkm... 

Co se benzínu v oleji týče, asi bych tomu nechal volný průběh. Možná se tam něco dostane, ale benzín se začíná odpařovat hrozně rychle a na nějakých 65°C se motor dostane po 7-8km.. Co se pouze přímovstřikových motoru týče, rozhodně bych upřednostnil tento. Už jen proto, že je to nejnovější generace. 

Jako je fakt,že zakarbonování bude řešit majitel někdy okolo 300.000 a více

  • 1 rok později...

Ahoj,

nevíte někdo jaký je rozdíl mezi motorem 2.0 TSI 180kW(Kodiaq RS) a 2.0 TSI 206kW(Superb) ? Jediné co jsem zjistil je jiné turbo, ale myslím, že těch rozdílů bude víc. Předem díky za info :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.