Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nejaké info, technické parametre, skúsenosti ?

Vozidlá s takýmto motorom pomaly pribúdajú...

Je to stejný motor jako je v Octavii RS / Golf GTI / Cupry... technikálií a zkušeností a rozborů je na netu už hodně.. co by tě zajímalo? Z technického hlediska je to "state of the art" motor, kde už není moc velký prostor pro zlepšení :)

  • 3 týdny později...

Jsem poslední dobou trochu na vážkách, jestli vyměnit svůj předface Superb za poface Kodiaq právě s tímto motorem. Měl jsem to půjčené jako předváděčku a v podstatě jedinej rozdíl bych viděl v převodovce, kde je ten sedmistupeň takovej "línej", nebo mi to tak aspoň přišlo. Jinak ale odezva na pedál, zvuk a tah dost podobný. Na superbovi mám skoro 200k km a bez problému, takže bych se toho motoru nebál.

Předface má 8 vstřiků,v nízkém výkonu jede MPI-motor se tolik nezakarbonovává,netrpí ředěním oleje benzínem v městských a krátkých provozech.Face modely myslím už mají pouze vysokotlaké vstřikování,nevím,co to bude dělat.Já najezdím hodně krátkých tras a řeším to také.

Ten, kdo si kupuje nová auta s těmito motory rozhodne nebude mít problém ve 100-150 tis km zaplatit dekarbonizaci. 
 

Ředění oleje benzinem…neříkám ze se to neděje, ale taky mi přijde ze to spis teoretický strašák než reálný a častý problém. 

Teoretický strašák??Tak stačí číst nebo se zajímat.Celým spektrem automobilek to trápí.Jasně,pokud někdo jezdí delší trasy s tím až tak problémy nemá

Já si myslím že v tomto nájezdu nebude problém se zakarbonovanim...Ty motory (Evo 4 podle mě ještě lépe) jsou na tohle celkem dobře připravené... 150kkm je relativně málo, určitě zvládnou dvojnásobek...kdyz 1,0 zvládne bez problémů 200kkm... 

Co se benzínu v oleji týče, asi bych tomu nechal volný průběh. Možná se tam něco dostane, ale benzín se začíná odpařovat hrozně rychle a na nějakých 65°C se motor dostane po 7-8km.. Co se pouze přímovstřikových motoru týče, rozhodně bych upřednostnil tento. Už jen proto, že je to nejnovější generace. 

Jako je fakt,že zakarbonování bude řešit majitel někdy okolo 300.000 a více

  • 1 rok později...

Ahoj,

nevíte někdo jaký je rozdíl mezi motorem 2.0 TSI 180kW(Kodiaq RS) a 2.0 TSI 206kW(Superb) ? Jediné co jsem zjistil je jiné turbo, ale myslím, že těch rozdílů bude víc. Předem díky za info :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.