DavidSK Vloženo 6. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2022 Nejaké info, technické parametre, skúsenosti ? Vozidlá s takýmto motorom pomaly pribúdajú... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirikHL Vloženo 6. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2022 Je to stejný motor jako je v Octavii RS / Golf GTI / Cupry... technikálií a zkušeností a rozborů je na netu už hodně.. co by tě zajímalo? Z technického hlediska je to "state of the art" motor, kde už není moc velký prostor pro zlepšení :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirikHL Vloženo 14. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2022 @DavidSK hledal jsem něco jiného a narazil jsem znova na tento člínek, sice v angličtině, ale dává dobrou představu, jaký skvost to je :) https://media.vw.com/en-us/releases/1615 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 2. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2022 Jsem poslední dobou trochu na vážkách, jestli vyměnit svůj předface Superb za poface Kodiaq právě s tímto motorem. Měl jsem to půjčené jako předváděčku a v podstatě jedinej rozdíl bych viděl v převodovce, kde je ten sedmistupeň takovej "línej", nebo mi to tak aspoň přišlo. Jinak ale odezva na pedál, zvuk a tah dost podobný. Na superbovi mám skoro 200k km a bez problému, takže bych se toho motoru nebál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2022 Předface má 8 vstřiků,v nízkém výkonu jede MPI-motor se tolik nezakarbonovává,netrpí ředěním oleje benzínem v městských a krátkých provozech.Face modely myslím už mají pouze vysokotlaké vstřikování,nevím,co to bude dělat.Já najezdím hodně krátkých tras a řeším to také. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 2. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2022 Ten, kdo si kupuje nová auta s těmito motory rozhodne nebude mít problém ve 100-150 tis km zaplatit dekarbonizaci. Ředění oleje benzinem…neříkám ze se to neděje, ale taky mi přijde ze to spis teoretický strašák než reálný a častý problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2022 Teoretický strašák??Tak stačí číst nebo se zajímat.Celým spektrem automobilek to trápí.Jasně,pokud někdo jezdí delší trasy s tím až tak problémy nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirikHL Vloženo 2. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2022 Já si myslím že v tomto nájezdu nebude problém se zakarbonovanim...Ty motory (Evo 4 podle mě ještě lépe) jsou na tohle celkem dobře připravené... 150kkm je relativně málo, určitě zvládnou dvojnásobek...kdyz 1,0 zvládne bez problémů 200kkm... Co se benzínu v oleji týče, asi bych tomu nechal volný průběh. Možná se tam něco dostane, ale benzín se začíná odpařovat hrozně rychle a na nějakých 65°C se motor dostane po 7-8km.. Co se pouze přímovstřikových motoru týče, rozhodně bych upřednostnil tento. Už jen proto, že je to nejnovější generace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2022 Jako je fakt,že zakarbonování bude řešit majitel někdy okolo 300.000 a více Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEOS72 Vloženo 3. Října Sdílet Vloženo 3. Října Ahoj, nevíte někdo jaký je rozdíl mezi motorem 2.0 TSI 180kW(Kodiaq RS) a 2.0 TSI 206kW(Superb) ? Jediné co jsem zjistil je jiné turbo, ale myslím, že těch rozdílů bude víc. Předem díky za info :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.