cancura.lubos Vloženo 26. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2022 Zdravím, chci se zeptat jestli někdo neměl někdy stejný problém. Mám škoda fabia 1 1,2htp sedan 47kw přibližně po 16 km jízdy se auto začne dusit a netáhne. Když zastavím mám neutrál a auto běží tak se auto dusí a škube. Děje se to přibližně po 16km. Mnělil jsem hallův snímač, zapalovací svíčky, zapalovací cívky, palivové čerpadlo, palivový filtr, vzduchový filtr čistil jsem sání a škrtící klapku ale stále se to děje. Chci se zeptat jestli nemáte někdo nějakou radu čím by to mohlo být. Předem děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 26. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2022 A tlaky ve válcích jsi měřil? https://forum.skodahome.cz/topic/123942-motor-12-htp-b%C4%9B%C5%BE%C3%AD-na-2-v%C3%A1lce/#comments Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cancura.lubos Vloženo 26. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2022 Nene neměřil ale vím že mi to lehce žere olej. Při výměně palivového filtru závada zmizela a najel jsem 500km bez této závady a po těch 500km se závada objevila zas vyměnil jsem opět palivový filtr ale závada přetrvává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 26. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2022 A co to píše na diagnostice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cancura.lubos Vloženo 26. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2022 Diagnostika mi napsala že je první válec vynechává jiskru ale to mi psalo i při koupi vozu a jezdilo to bez problému to jsem pak tedy tu chybu vyřešil koupí nové zapalovací cívky protože byla jiná než ty dvě jedna byla od NGK a dvě od Bosch tak jsem koupil všechny tři a vyměnil je za bosch. A pak to našlo chybu EGR ventilu což o tom vím že ten je špatný. Ale ten je špatný taky už od doby co jsem auto pořídil a najezdil jsem stím něco přes 10 000 km bez problému a podle autoservisu by to EGR ventil dělat neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 26. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2022 Dopručuju změřit tlaky a pokud budou OK, tak bych pro jistotu EGR aspoň zaslepil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cancura.lubos Vloženo 26. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2022 Zkusím nechat změřit tlaky. A EGR mám už objednaný takže se bude vyměňovat teď mám od EGR odpojený konektor prozatím dělá to i když je zapojený i když je odpojený. Ale nechápal jsem že po výměně palivového filtru to bylo cca 500 km v pořádku a teď zase po 16 km to dělá stále znova. Už jsem zoufalý a opravdu nevím co by to mohlo být zkusím ty tlaky a ten EGR a pak dám vědět děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 26. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2022 A nemáš nějakej marast v nádrži, že původní filtr byl zalepenej a novej to chvilku dával a pak dopadnou stejně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cancura.lubos Vloženo 27. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2022 Filtr jsem měnil hned za nový už 2x jednou jsem tu poruchu tím odstranil po druhé ne taky jsem si to myslel že by to mohl být nějaký bordel v nádrži ale nádrž je čistá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 27. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2022 A dal se tam správný filtr, svíčky? A ještě bych se podíval jestli teplotní čidla ukazujou po těch 16 km reálné hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cancura.lubos Vloženo 27. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2022 Ano správný filtr i svíčky kupoval jsem vždy originál díly. Kupuju věci na auto ze stránky www.škodadili.cz Čidla ukazují reálně hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 27. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2022 Ještě by bylo dobré změřit jestli nepadá tlak paliva, když se to začne dusit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cancura.lubos Vloženo 27. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2022 A jak se to měří? V diagnostice to najdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 27. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2022 V diagnostice to není, na palivové potrubí se musí připojit tlakoměr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cancura.lubos Vloženo 27. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2022 Jo takhle dobře děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cancura.lubos Vloženo 29. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2022 Zdravím tak můj problém s tím že se auto začne dusit je nejspíše vyřešen. Diagnostika mi od koupi vozu ukazovala že je vadný což jsem věděl ale auto jezdilo bez problému. Teď když jsem začal už ztrácet naději a po výměně všeho a změření tlaku ve válci a čištění sání tak jsem se rozhodl zkusit odpojit EGR ventil. Odpojit pouze konektor. A od té doby to auto funguje EGR mám objednaný nový tak po výměně se uvidí jestli to byl 100% EGR ventil. Všem děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.