Přejít na obsah

DROBEEEK1995

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení DROBEEEK1995

  1. Díky za odpověď ještě bych se chtěl zeptat BZB 2008 problém s pístními kroužky nemělo nebo se pletu ? Já jen abych věděl internet jsem pročítal několikrát toto fórum mám sjeté od shora dolů ale nikde jsem se na 100% nedozvěděl jestli bzb bylo v pohodě okrem kroužku, vím že mělo problém s rozvody ale to je tak všechno
  2. Zdravím asi mám problém mám 1,8 TSI BZB a včera jsem po ujetí celkem 5000 km doléval litr oleje, motor ve 168 tisících prošel go nic takže myslím že přes kruhy to nebere nic méně když jsem měl auto naposledy na zvedáku tak jsem viděl jak spoj mezi vanou a blokem je od oleje a také vzduchová trubice co vede v horní části do turba tak je na svém konci od nánosů oleje nevíte náhodou co by to mohlo být zda to jsou kruhy a mám to začít řešit nebo něco jiného díky za odpověď
  3. Dneska ráno jsem nastartoval po celém včerejším dní stáni chvilku jsem nechal motor běžet aby se promazal a najednou začalo vynechávat zapalování připojil jsem auto na diagnostiku obdeleven (jediná co byla v tu chvilku po ruce ) a ukázala mi toto viz foto zajímavé je že po tom co jsem auto nechal chvilku běžet a zvedla se teplota teploměru jsem motor vypnul 2-3 znova nastartoval a motor běžel úplně normálně, když je motor zahřátý tak motor startuje a jde úplně normálně. Jinak motorizace 1,8 TSI BZB R.v 2008 po Go motoru (výměna kroužků a pístů + hlavy) udělal jsem i výpis z diagnostiky plus mám i screeny co psalo za chyby plus jsem ještě udělal screen měřených hodnot na kanále 93 má otázka je jestli je to skokan nebo už rovnou potkan ? 000017 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci) P0011 - 000 - nastaveni POZDEJI nedosazeno info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 175267 km Indikace času: 0 Datum: 2063.14.31 Čas: 16:32:02 info o závadě: Otáčky: 911 /min Výkon/klapka: 26.3 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 21.0*C Teplota: 9.0*C Tlak: 980.0 mbar Napětí: 14.224 V 000022 - rada valcu 1: snimac polohy vac.hrid.(G40)/otacek motoru (G28) P0016 - 000 - nespravny pomer info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 175267 km Indikace času: 0 Datum: 2063.14.31 Čas: 16:35:01 info o závadě: Otáčky: 1277 /min Výkon/klapka: 19.2 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 42.0*C Teplota: 17.0*C Tlak: 980.0 mbar Napětí: 14.097 V Readiness: 0100 0101 Čtvrtek,07,Prosinec,2023,16:38:48:00009 VCDS 2023-12-07 19-15-16.mkv2023-12-07 19-15-16.mkv
  4. Zdravím pánové Dnes při jízdě na dálnici mi auto začalo ztrácet výkon, došlo to až tak daleko že auto jede krokem přitom mám pedál až na podlaze a když jej pustím tak auto chcípne přídám sem svoje video co jsem teď nahrál. mě osobně to příjde že to jede na jeden válec, v hořším případě že to je zadřený ale nevím jak by se toto stalo oleje je tam dostatek ještě bych dodal že jsem nebyl schopen dostat se nad 110 km/h a že auto občas i cukne i při té pomalé jízdě a při plném sešlápnutí plynu vyletí okamžitá spotřeba do astronomických čísel cca 40L/100 snad to někdo podle videa poznáte i když v to nedoufám ale naděje umírá poslední motor 1,2 Htp 47 kw rv 2007 Video : https://www.youtube.com/watch?v=OcFK-q-l5bM&feature=youtu.be
×
×
  • Vytvořit nový...