Přejít na obsah

Přibližně po 16km se začne dusit


cancura.lubos

Doporučené příspěvky

Zdravím, chci se zeptat jestli někdo neměl někdy stejný problém. Mám škoda fabia 1 1,2htp sedan 47kw přibližně po 16 km jízdy se auto začne dusit a netáhne. Když zastavím mám neutrál a auto běží tak se auto dusí a škube. Děje se to přibližně po 16km. Mnělil jsem hallův snímač, zapalovací svíčky, zapalovací cívky, palivové čerpadlo, palivový filtr, vzduchový filtr čistil jsem sání a škrtící klapku ale stále se to děje. Chci se zeptat jestli nemáte někdo nějakou radu čím by to mohlo být. Předem děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostika mi napsala že je první válec vynechává jiskru ale to mi psalo i při koupi vozu a jezdilo to bez problému to jsem pak tedy tu chybu vyřešil koupí nové zapalovací cívky protože byla jiná než ty dvě jedna byla od NGK a dvě od Bosch tak jsem koupil všechny tři a vyměnil je za bosch. 

A pak to našlo chybu EGR ventilu což o tom vím že ten je špatný. Ale ten je špatný taky už od doby co jsem auto pořídil a najezdil jsem stím něco přes 10 000 km bez problému a podle autoservisu by to EGR ventil dělat neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusím nechat změřit tlaky. A EGR mám už objednaný takže se bude vyměňovat teď mám od EGR odpojený konektor prozatím dělá to i když je zapojený i když je odpojený. Ale nechápal jsem že po výměně palivového filtru to bylo cca 500 km v pořádku a teď zase po 16 km to dělá stále znova.   Už jsem zoufalý a opravdu nevím co by to mohlo být zkusím ty tlaky a ten EGR a pak dám vědět děkuji za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím tak můj problém s tím že se auto začne dusit je nejspíše vyřešen. Diagnostika mi od koupi vozu ukazovala že je vadný což jsem věděl ale auto jezdilo bez problému. Teď když jsem začal už ztrácet naději a po výměně všeho a změření tlaku ve válci a čištění sání tak jsem se rozhodl zkusit odpojit EGR ventil. Odpojit pouze konektor. A od té doby to auto funguje EGR mám objednaný nový tak po výměně se uvidí jestli to byl 100% EGR ventil. Všem děkuji za rady. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...