Přejít na obsah

Žhavení


Macc

Doporučené příspěvky

Zdarec,

mám stejý problém, čidlo teploty chladící kapaliny bylo v háji (aspoň to hlásil VAG), po výměně interval žhavení stejný tzn. že i když mrzne jak když praští max 1-2sec. Po odpojení čidla žhaví skoro neomezeně dlouho ( víc jsem neměl odvahu) a start bez problému, na Vagu už bez chyby. Když chci změřit předsvstřik, píše TDI graph nedostatečná teplota motoru a to dle budíku na palubce bylo auto zahřátý na provozní teplotu. Může mi prosím někdo poradit co s tím? Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pepa ty neumis cist?? To tam vsechno napsal.. Cti cely text, ne jen nadpis :):)

Tak jsem vše vyřešil,představ si ,že ty kokoti ze ŠKODOVKY - autorizovaný servis ,to je tam kde mě 2x seštelovávali předvstřik tak tam to právě udělali na hovno.Poté jsem si u dobrého známeho nechal překontrolovat předvstřik a ten zjistil ,že jedna hodnota je OK a ta druhá je nulová.Vše došteloval a je to super.Také jsem si vytvořil led kontrolku na žhavení ,kde jsem jsem zjistil ,že opravdu kontrolka na žhavení svítí 2s ale žhavení běží dál 20s i po nastartování .Druhou kontrolku jsem si napojil na okruh žhavení vyhřívání motoru.Tam tedy nevím jak to má fungovat ,dnes v - 5 stupních se mi kontrolka rozsvítila asi na cca 30s.Zajímá mě to technicky,poněvadž to nikdo neví.

KDY SE ZAPÍNÁJÍ TY 3 ŽHAVIČKY NA VÝHŘEV MOTORU,KOLIK MAJÍ OKRUHŮ ? NA CO REAGUJÍ ? atd.

děkuji za radu ,pokud budeš moct odpovědět

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Tak jsem vše vyřešil,představ si ,že ty kokoti ze ŠKODOVKY - autorizovaný servis ,to je tam kde mě 2x seštelovávali předvstřik tak tam to právě udělali na hovno.Poté jsem si u dobrého známeho nechal překontrolovat předvstřik a ten zjistil ,že jedna hodnota je OK a ta druhá je nulová.Vše došteloval a je to super.Také jsem si vytvořil led kontrolku na žhavení ,kde jsem jsem zjistil ,že opravdu kontrolka na žhavení svítí 2s ale žhavení běží dál 20s i po nastartování .Druhou kontrolku jsem si napojil na okruh žhavení vyhřívání motoru.Tam tedy nevím jak to má fungovat ,dnes v - 5 stupních se mi kontrolka rozsvítila asi na cca 30s.Zajímá mě to technicky,poněvadž to nikdo neví.

KDY SE ZAPÍNÁJÍ TY 3 ŽHAVIČKY NA VÝHŘEV MOTORU,KOLIK MAJÍ OKRUHŮ ? NA CO REAGUJÍ ? atd.

děkuji za radu ,pokud budeš moct odpovědět

díky

Ahoj,mám ten samí problém.Mužeš mi prosím říct jaké 2 hodnoty štelovat na předvstřiku? Hodnota je jen jedna né?Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,mám ten samí problém.Mužeš mi prosím říct jaké 2 hodnoty štelovat na předvstřiku? Hodnota je jen jedna né?Díky

Opravdu to kontroloval ve dvouh sekcích ,nevím jak to přesně pojmenovat ale to právě byla ta chyba,že se ve škodovce drželi té první hodnoty.

Nevím co to je za hodnoty ,ale mělo by to být mezi 55-65 čehokoli ? Pokud budeš potřebovat přesné data ,mohu se zítra zmínit o přesné údaje.Pokud můžeš zavolej odpoledne na tel. číslo 608 883 548 ,nejsem moc často na meilu,jinak Ti řeknu ,že v těch největších mrazech a to tady bylo -18 moje OCTAVIA chytla na jedno nažhavení a první překulení motoru !!! což je super,rok jsem to řešil a to asi o půl mm pootočil rozvodové kolo na čerpadle !!!

David

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
a nemuze to bejt spinacka ? psal ze zarachotil klicem a pak se to rozlo

Mněl jsem ten samý problém na 1,9 TDI 66kw 1997.Někdy ta kontrolka neproblikla a tudíž se nedalo auto nastartovat i když startér s tím zatočil.Zjistil jsem že je studený spoj na svorkovnici,která je umístěna na bloku motoru pod vstřikovacím čerpadlem.Je to ta co je nejblíže k bloku a jdou do ní dva dráty.Dál pokračuje jen jeden kabel ke vstřikovací trysce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Nazdárek pánové omlouvám se že zakládám nové téma ale nic jsem tady s podobným tématem nenašel.

Zlobí mě žhavení u mojí Octy 1.9TDI 66kW 2005 TOUR 96000km.

Pokud je motor teplý tak jde úplně bez problémů nastartovat.

Ale pokud je motor studený tak jen točí a točí ale nechce chytit.

Auto jsem měl v autoryzovaném servisu 4dny , a po této zkušenosti již snad nikdy více!!!!

V servisu rozdělali kde co : relé 103 , relé 109 řídící jednotku kabelové svazky.

Mechanik zjistil že do relé 109 nejde kostra která spíná žhavení.

Do řídící jednotky kostra jde , ale z ní už ne. Proto mi bylo nejprve sděleno že je v pr..li řídící jednotka.

Jelikož auto tam bylo již zmiňované 4 dny tak vyměnil řídící jednotku a nakódoval ji na mojí octu , jenže závada se vůbec nezměnila.

Vyměnil všechna relátka 109,103 pojistky a vše se zdá býti dobré.

Jenže auto stále nechytne pouze když je studené, teplé chytne ihned.

Povídal jsem mu aby odpojil čidlo teploty chladící kapaliny a tím nVAGavodil jakoby studený motor , a on mi řekl že to tím není a že to není možné.

Podle mě si auto myslí že je teplé, a tím nepotřebuje přižhavit a dá i menší dávku paliva , a tak to točí ale nechytne.

Myslím si že když rozdělám to čidlo tak ten motor přece musí chytít. Jó a žhavení na palubce se normálně rozsvítí. na 2-3-4 sekundy .

Prosím Vás tady o radu co s tím .

VAG žadnou chybu neukázal.

Díky Macc

Pokud to nespravím tak se asi půjdu oběsit Díky MACC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové

Tak už vím co je mojí octě!!!!!!!!!!!!

Když jsem byl v autoriz.servisu tak mi mechanik řekl že se rozvody mění po 120 až 150 tisících km.

No a dneska se mi zadřela vodní pumpa a poskočil řemen o cca zub nebo dva.

Doufám že se to nepotkalo nebo neohnuli ventily.

Myslím že to bude dost drahá oprava.

Najeto 96000km.

Chtěl jsem po aut.servisu aby mi udělali rozvody , ale oni je z nějakého mě neznámého důvodu neudělali a takhle to dopadlo.

Doporučuji všem dělat rozvody do 90000km.

Zatím Macc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto je po stránce žhavení v pořádku, asi byl volný rozvodák a asi spatný předvstřik.

Ale mechanici ve škodovce toto asi nevědí nebo to neumí změřit.

Pokud by změřil na VAGU předvstřik tak by asi zjistil že to nedává tolik co má a šel by po řemenu,rozvodech atd,....

Poučení: co si člověk udělá sám to má a co nechce mít tak aď dá do autorizovaného servisu kde jsou odbornící,............. ale možná-tak pouze na dojení krav.

Čau Macc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi. Mám problém se žhavením, na budíkách se rozsvítí symbol žhavení asi tak na 2vteřiny ale relé žhavení žhavý dýl hlavně když je motor studenej. po cvaknutí relé auto startuje super, ale když startuju hned po uhasnutí kontrolky a motor je studenej tak to vypadá jako když to startuje na 3 válce. žvičky jsou tejden starý BOSCH. nevíte v čem se problém? jde o 1,9TDi 81kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

zdravím mám octavii 1,9TDI 66kw r.v.2000 též jsem měl ten samý problém, auto nešlo nastartovat a nerosvítila se ani kontrolka žhavení tudíš jsem nenastartoval.Když jsem nechal napojit auto na pc tak vše fungovalo kromě řídící jednotky motoru.Tak to vypadalo že je řídící jednotka v háji.Ani ji to nenašlo jako by v autě nebyla jsem procházel všechna relátka a i ty s číselm 103 a 109 a nakonec to bylo to relé 109.Pak když jsem otočil klíčkem tak se rosvítilo žhavení cena relé je tak od 250kč do 650kč :):palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...