linomaniac Vloženo 11. leden 2023 Sdílet Vloženo 11. leden 2023 Ahojte, objavuje sa mi chyba P2002 00 237 efficiency below threshold. v takej nejakej inej tabuľke vo VCDS mám EGR failed or incomplete. DPF hodnoty zaplnenia sú 12,75g a oil mass či čo to je je 0,09 l. ja sa nie celkom vyznám v tom zaplnení, ale mám pocit že filter by mal byť v dobrej kondícii. než to dám do autorizáku za milión, vie mi niekto poradiť čo môžem pozrieť/spraviť? čítal som niečo o senzoroch G450, G505 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
linomaniac Vloženo 27. Březen 2023 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2023 no, tak teda sa spýtam po dlhšom čase trochu inak, je tu niekto, kto by mi vedel povedať, či 1.6 má dva EGR okruhy? Nízkotlaký pri DPF a vysokotlaký pri medzichladiči nasávaného vzduchu? ďakujem viem, že EA288 mali 3 rôzne konfigurácie, nízkotlaký, vysokotlaký a oba súčasne. Viem, že nízkotlaký mám, len neviem, či mám aj ten vysokotlak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Březen 2023 Sdílet Vloženo 27. Březen 2023 Je to popsáno v SSP100, liší se to podle emisní normy. 10.4 Sloučený systém nízkotlaké a vysokotlaké recirkulace výfukových plynů – motory s emisní normou EU 6 Motory MDB řady EA288 s novou emisní normou EU 6 mají dvě samostatné větve recirkulace výfukových plynů. Nízkotlakou a vysokotlakou. Princip nízkotlaké větve je identický s motory EU 5. Vysokotlaká větev neobsahuje oproti motorům EU 4 chladič výfukových plynů. https://uloz.to/file/OWE7U95JLiu4/ssp-100-motory-1-6-tdi-a-2-0-tdi-ea288-pdf#!ZGDjMGR2AJVmBGIxAwD2ZJWvAwEyLGE1nHj5MHIkrKyinGL5BN== 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
linomaniac Vloženo 16. Květen 2023 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2023 ahojte, viete mi povedat kde aky ma DCXA katalyzator? ci je to sucastou DPF bloku alebo niekde dole na potrubi? nejake foto alebo exploded-view? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marian23 Vloženo 28. Červen 2023 Sdílet Vloženo 28. Červen 2023 Ahoj, vyřešil jsi tu chybu P2002? Diagnostika mě ukazuje P2002 PARTICULATE TRAP BANK 1, EFFICIENCY BELOW THRESHOLD. Nebo-li Filtr částic, svod 1 - Účinnost pod prahovou hodnotou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
linomaniac Vloženo 29. Červen 2023 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2023 autorizak to riesi od januara, pol roka. 10x som tam bol. posledne vymenili cele DPF za nove, do 3 dni rovnaka chyba. Teraz vymenili olej lebo vraj bol plny nafty z nekonecnych regeneracii. cakam, uvidim... Kazdopadne cele zle, vysledok neisty, nikto nevie co kde je alebo bolo zle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Widlajz Vloženo 23. Září Sdílet Vloženo 23. Září @linomaniac povedlo se to nějak vyřešit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrejviper Vloženo 24. Září Sdílet Vloženo 24. Září Často býva príčinou chladič zpätného vedenia výfukových plynov (tzv. nízkotlaký egr). Daj do youtube tú závadu a vyhodí ti niekoľko videí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.