Publikováno Leden 11, 20232 r Ahojte, objavuje sa mi chyba P2002 00 237 efficiency below threshold. v takej nejakej inej tabuľke vo VCDS mám EGR failed or incomplete. DPF hodnoty zaplnenia sú 12,75g a oil mass či čo to je je 0,09 l. ja sa nie celkom vyznám v tom zaplnení, ale mám pocit že filter by mal byť v dobrej kondícii. než to dám do autorizáku za milión, vie mi niekto poradiť čo môžem pozrieť/spraviť? čítal som niečo o senzoroch G450, G505
Březen 27, 20232 r Autor no, tak teda sa spýtam po dlhšom čase trochu inak, je tu niekto, kto by mi vedel povedať, či 1.6 má dva EGR okruhy? Nízkotlaký pri DPF a vysokotlaký pri medzichladiči nasávaného vzduchu? ďakujem viem, že EA288 mali 3 rôzne konfigurácie, nízkotlaký, vysokotlaký a oba súčasne. Viem, že nízkotlaký mám, len neviem, či mám aj ten vysokotlak
Březen 27, 20232 r Je to popsáno v SSP100, liší se to podle emisní normy. 10.4 Sloučený systém nízkotlaké a vysokotlaké recirkulace výfukových plynů – motory s emisní normou EU 6 Motory MDB řady EA288 s novou emisní normou EU 6 mají dvě samostatné větve recirkulace výfukových plynů. Nízkotlakou a vysokotlakou. Princip nízkotlaké větve je identický s motory EU 5. Vysokotlaká větev neobsahuje oproti motorům EU 4 chladič výfukových plynů. https://uloz.to/file/OWE7U95JLiu4/ssp-100-motory-1-6-tdi-a-2-0-tdi-ea288-pdf#!ZGDjMGR2AJVmBGIxAwD2ZJWvAwEyLGE1nHj5MHIkrKyinGL5BN==
Květen 16, 20232 r Autor ahojte, viete mi povedat kde aky ma DCXA katalyzator? ci je to sucastou DPF bloku alebo niekde dole na potrubi? nejake foto alebo exploded-view? Dakujem
Červen 28, 20232 r Ahoj, vyřešil jsi tu chybu P2002? Diagnostika mě ukazuje P2002 PARTICULATE TRAP BANK 1, EFFICIENCY BELOW THRESHOLD. Nebo-li Filtr částic, svod 1 - Účinnost pod prahovou hodnotou.
Červen 29, 20232 r Autor autorizak to riesi od januara, pol roka. 10x som tam bol. posledne vymenili cele DPF za nove, do 3 dni rovnaka chyba. Teraz vymenili olej lebo vraj bol plny nafty z nekonecnych regeneracii. cakam, uvidim... Kazdopadne cele zle, vysledok neisty, nikto nevie co kde je alebo bolo zle
Září 24, 20241 r Často býva príčinou chladič zpätného vedenia výfukových plynov (tzv. nízkotlaký egr). Daj do youtube tú závadu a vyhodí ti niekoľko videí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.