Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Jsem technicky absolutně nepolíben, ale zdá se mi, že u nového Superbu (206kw, 2023), který jsem si ve středu vyzvedl u dealera, jsou pocitově slabší brzdy než u Superbu manželky (162kw, 2015). Je to možné, že jejich kvalita šla během let tak dolů? Nebo je to jen pocit?

Nešla... Iba máš iný výkon a tým pádom iný pomer k brzdám. 

A hlavne nejsou zajety 😉

  • Autor

Je to přece jen 7 let, co jsem zajížděl toho prvního superba, tak si to člověk už nepamatuje :-) ale s ženou jsme se nezávisle na sobě shodli, že musíme víc promáčknout brzdu, aby to brzdilo. Ale je to jen zvyk evidentně. Díky za odpovědi!

před 15 hodinami, r_e_n_e napsal:

Nešla... Iba máš iný výkon a tým pádom iný pomer k brzdám. 

Ještě jsi zapomněl, že varianta 200/206 kW má větší kotouče.

Já tedy nemám pocit, že by to brzdilo málo - záleží na tom z jaké rychlosti a za jakých podmínek.

Upraveno od stanmar
doplnění textu

A verze 162kw tyto větší kotouče neměla?   Vím že slabší motorizace určitě ne...

162kW má predné priemer 312mm alebo 340mm a zadné 272mm, 282mm, 300mm alebo 310mm

206kW má predné 312mm alebo 340mm a zadné 300mm alebo 310mm

Všetky Superby okrem 200/206kW majú 312/300.

200/206kW ma 340/310. 

před 3 hodinami, r_e_n_e napsal:

162kW má predné priemer 312mm alebo 340mm a zadné 272mm, 282mm, 300mm alebo 310mm

206kW má predné 312mm alebo 340mm a zadné 300mm alebo 310mm

 

Není to tak. Větší má v Superbu jen 200/206kW.

jak pise @atosal

skodovka zacala delat ty brzdy "trochu normalne". drive byly nesmyslene ostre v nastupu a bez progrese

ted se muze zdat, ze nenastupuji tak rychle, ale brzdi stejne dobre, jen se to chova jinak ... postupnym tlakem se zvysuje ucinek ...

  • Autor

Ano, přesně takhle se ty auta chovají. starý sup ostrý nástup, nový podstatně pomalejší.

Citovat

 

 

Ahoj pozeral som minule test Michal Karpát Passat B8 Facelift na youtube a v tom teste porovnával B8 a B8FL (totožná technika ako S3) a presne toto spomínal, že technici vyladili brzdy a už nie sú také športové ostré ale príjemne a do komfortu. Predsa to je iná kategória ako Octavia RS alebo Golf GTI takže nepotrebuješ ostré brzdy. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.